- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Oke U-96
, maar toch was ie érg leuk hehe.
nO HaRd fE3LinGs
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Het zou wel dé quote van 't jaar kunnen worden als ik daadwerkelijk doelde op Engels..
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Het woord boycot komt toch ook uit die prachtige taal...
Boycot was een eigennaam, hoorde ik laatst. Het werkwoord boycotten is afgeleid van de naam van mijnheer Boycot.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
boycot (m.; -s) [Engels, naar Charles Cunningham Boycott (1832-1897), rentmeester in de Ierse County Mayo.
Maar wel een Engelse/ Ierse mijnheer 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Boycot : uitsluiting uit het sociaal verkeer, naar de Engelse rentmeester Charles Cunningham Boycott (1832-1897), werkzaam in Ierland, die in 1880, omdat hij geweigerd had de pachttarieven met 25% te verminderen na twee opeenvolgende slechte aardappeloogsten, door een plaatselijke boerenliga werd uitgesloten en zelfs naar Engeland moest vluchten.
Djeezes jong, echt mega-interesting
GFM
-
- 1116 berichten
- 1536 stemmen
Ik heb me lang ingehouden maar nu ben ik het zat, hier even een korte verzameling taalles van user MWX:
Hoi ik ben maurice. hellaas wil ik nog wel eens punten aanhalingstekkening en andere taalfoutjes maaken en vergeeten. verder ben ik een film verslaafde. heb nu een kleine verzameling DVD's van +/- 400 en ik kijk eigenlijk alles wel heb geen voorkeur voor 1 bepaald genre. verder super toffe site en zal ook nog veel op deze site te vinden zijn, keep up the good work!!!
goede film. jammer dat deze film nooit echt doorgebrokken is.
4*
ik ben zelf Twents. en ik lag hellemaal dubbel om het fijt dat ze probeerden Twents te spreeken hahahaha. het klonk nergens na en dat was ook eigenlijk het eenige wat ik echt tof vond van deze film.
2.5* 1* voor de film en 1.5* voor het (Twents)
prachtige film mooi getekent, zelfs zo mooi dat ik hier rustig 4.5& aan durf te geven
mocht je ooit op de site van bruce campbell zijn geweest. hij heeft gezworren dat hij nooit een evildead film meer zou maaken.

super film! vooral dat stuk van die school dat hij te hooren heeft gekregen dat america is aangevallen. super film!!!
4.5*
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dit riekt naar dyslexie en in dat geval vind ik het een beetje flauw.
FeZ
-
- 460 berichten
- 3170 stemmen
Ik zou het eerst even navragen voordat je iemand per ongeluk met dyslexie voor schut zet, terwijl deze er dus niks aan kan doen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het feit dat hij zichzelf verontschuldigt vind ik genoeg om je er niks van aan te trekken, hoewel het net zo goed uit onnadenkendheid kan gebeuren dat je veel fouten schrijft. Maar echt storen doet het sowieso niet (al lees ik mijn eigen posts wel altijd twee keer na, maar dat is mijn persoonlijke eergevoel)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dit riekt naar dyslexie en in dat geval vind ik het een beetje flauw.
Dit is helemaal geen dyslexie, daar ben ik vast van overtuigd.
Wanneer iemand er niet in slaagt om de letters van het alfabet tot woorden te ordenen, moet er gedacht worden aan dyslexie.
Een klein voorbeeld van 'leesblindheid':

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Hoi ik ben maurice. hellaas wil ik nog wel eens punten aanhalingstekkening en andere taalfoutjes maaken en vergeeten.
Hij is er zelf van op de hoogte, dus ik denk dat er weleens wat achter kan zitten.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1536 stemmen
Ik zou het eerst even navragen voordat je iemand per ongeluk met dyslexie voor schut zet, terwijl deze er dus niks aan kan doen.
Hij verontschuldigt zich er zelf voor en voor schut zetten?? Dat is niet door mij gebeurd, ik heb hem er zelfs een keer op aangesproken (zie Fahrenheit 9/11) en toen deed hij het af met een grapje...
Laten we er verder geen drama van maken, gewoon een mooie opsomming van taalfoutjes, niets meer en niets minder..... 
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Hij verontschuldigd zich er zelf voor en voor schut zetten?? Dat is niet door mij gebeurd, ik heb hem er zelfs een keer op aangesproken (zie Fahrenheit 9/11) en toen deed hij het af met een grapje...
Laten we er verder geen drama van maken, gewoon een mooie opsomming van taalfoutjes, niets meer en niets minder..... 
*kuch*
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Maar GFM verbetert het tenminste.
Het is trouwens dyslexie, Speedy, niet dyslectie.
remorz
-
- 2497 berichten
- 2739 stemmen
*kuch*
Dit moet wel met een t, GFM had het oorspronkelijk goed...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Waarschijnlijk typte hij eerst een d en heeft hij hem aangepast. Lastig, als men gaat editten.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dit is helemaal geen dyslectie, daar ben ik vast van overtuigd.
Wanneer iemand er niet in slaagt om de letters van het alfabet tot woorden te ordenen, moet er gedacht worden aan dyslectie.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sorry, dyslexie en dyslectisch... 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
MMM mijn genre! Romantische beelden met prachtige teksten (zijn die van een dichter ofzo?)

FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Fout topic, dit verdient eerder de in-trieste categorie, en absoluut niet gedenkwaardig. 
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
is juist een van de leukste die ik hier ooit las 
Keezz
-
- 389 berichten
- 257 stemmen
Kwam deze 'discussie' tegen bij 'La vita e bella':
JLO/50CenT FaN
Padd0
Devorzhum
Misschien is ze wel echt een onbewuste mens...
JLO/50CenT FaN
Vooral dat 'want jij snapt daar helemaal niks van'!! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ze komen blijkbaar niet te best overeen...

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Jahaa..een remake!
Met Winston Bogarde als Morpheus!!

Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
homo erotisch drama. 2.5*
Tja...