- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Er is er een jarig...
Er is er een jarig...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Van harte proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ehm, mijn '!'-toets was een beetje vuil, ik moest het er even afkrabben
)
Heeft er al eens iemand de gemiddelde leeftijd van de MM-leden berekend? Het lijkt me dat iedereen hier tussen de 20 en de 30 jaar oud is, als ik de verjaardagsberichten hier mag geloven.
(edit: toch maar de uitroeptekens aangepast, de hele lay-out werd erdoor verpest, en dat was nu ook weer niet de bedoeling...)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het lijkt me dat iedereen hier tussen de 20 en de 30 jaar oud is, als ik de verjaardagsberichten hier mag geloven.
Als ik daar ook bij ben, dank u Freud... 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als ik daar ook bij ben, dank u Freud... 
Een aantal ouwe zakken buiten beschouwen gelaten natuurlijk. (en wat klein grut eveneens (daar reken ik mezelf dan weer bij
))
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Omdat Dragon zo mooi dankuwel zegt, krijgt hij ook nog de eer om zijn persoonlijke twaalf getallen te kennen, namelijk:
De som geeft 365, een erg symbolisch getal dat dicht bij de natuur staat, maar 365 wordt jammer genoeg herleid tot 5*73 en daaruit halen we het lelijke getal 15. Pech dus!
Wat kunnen we hier nu uit leren: Dragon zal in het volgende jaar een aantal mooie dingen meemaken, maar ook een aantal minder leuke dingen. Als hij niet te veel ongeluk over zich heen krijgt, dan gaat hij vast erg gelukkig worden.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Freud schreef:
:O Allez, nogmaals bedankt, ...denk ik toch??? Zal allemaal wel goedkomen volgens mij 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Menni wordt vandaag 30, net zoals Wpstolk. Frieky wordt er 24. Allen nog vele gelukkige jaren... 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Zo,zo ... wat leuk ! Gefeliciteerd alle drie !
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Gefeliciteerd allen.
En Menni moet eerst eens terugkomen

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Van harte proficiat, gefeliciteerd en gelukkige verjaardag.
En nee, U-96, zaag niet, vandaag geen filosofie 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Menni moet eerst eens terugkomen
Is toch nog niet lang geleden?
Laatste bezoek: 22 mei 2004, 22:04 uur
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
Maar hij stemt en post niet meer jammergenoeg. Ik stelde zijn bijdragen wel op prijs...
Dus menni: gefeliciteerd... En laat wat meer van je horen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het is nog maar een tiental dagen geleden. Misschien is hij met verlof of examen of zoiets. Binnenkort verschijnt hij in het topic: ik ben niet dood... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De jarige van de dag is Armin. Hij wordt 41. Een dikke proficiat...

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Proficiat!
(41?! Lieve hemel, ik neem al mijn woorden terug
)
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
gefeliciteerd
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En vandaag wordt Boule 23. Hartelijk gefeliciteerd... 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Even een vraagje aan Speedy. Ben je daadwerkelijk alle MM-namen langs geweest om hun geboortedatum in een database te zetten ? 
En nog gefeliciteerd Boule.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Met een grote hulp van Jordy natuurlijk die me van een eerste reeks users een volledige 'uitdraai' bezorgd heeft. Waarvoor nogmaals bedankt... 
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Maar hoe doe je dat met de nieuwe users dan? Voor mijn gevoel kun je altijd alleen de laatste nieuwe user zien.
Wel heel leuk trouwens dat je dit allemaal bijhoudt!! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Grrrrrr (