- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Jouw eigen horror film
Jouw eigen horror film
gandalf
-
- 366 berichten
- 387 stemmen
Het menselijk brein kan op z'n tijd behoorlijk afschuwelijke/zieke/ranzige dingen bedenken. Stel dat jij zelf een horrorfilm zou mogen maken,
wie kan de meest gruwelijke/enge horrorscene bedenken?
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Dat mijn oma opeens de kamer in komt lopen.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Iets in de trant van: "Iemand wordt vastgebonden op een stoel en z'n ogen worden in een close-up met een keukenmesje kapot geprikt waarna de "killer" met een schaar en andere attributen verdergaat" ?
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Een notenkraker + man(nelijk geslachtsdeel). Zegt al genoeg zeker ?
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
een vrouw die bij mij in de buurt woont in pikante lingerie. Dat beeld is voldoende om een viriele maand voor een eeuw impotent te maken, zijn ogen uit te steken en een lobotemie toe te passen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Een vrouw die haar eigen Rooie Kwats (Theo Maassen) oplikt !
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Het begint een beetje op horror te lijken hierzo 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3278 stemmen
Een notenkraker + man(nelijk geslachtsdeel). Zegt al genoeg zeker ?
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Het begint een beetje op horror te lijken hierzo 
dat kan je wel eens hebben in een topic met als naam ; 'jouw eigen horror film'.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Iets in de trant van: "Iemand wordt vastgebonden op een stoel en z'n ogen worden in een close-up met een keukenmesje kapot geprikt
Luis Buñuel was je in 1929 al voor met dit idee in zijn "Un chien andalou". Toen ik die scene voor het eerst zag... brrrrrrr!
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Luis Buñuel was je in 1929 al voor met dit idee in zijn "Un chien andalou". Toen ik die scene voor het eerst zag... brrrrrrr!
En voor de mensen die dat willen zien, neem eens een kijkje op:
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8822 stemmen
Wauw, ziet er heel cool uit. Doet me een beetje denken aan de Lucio Fulci close-up scenes.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6588 stemmen
Iets in de trant van: "Iemand wordt vastgebonden op een stoel en z'n ogen worden in een close-up met een keukenmesje kapot geprikt waarna de "killer" met een schaar en andere attributen verdergaat" ?
Bekijk dan Evil Dead Trap en zoals eerder vermeld Un Chien Andalou maar eens.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Een moordenaar die zijn slachtoffers op de meest pijnlijke en erge manieren martelt of langzaam laat sterven, en altijd een uitweg weet en zijn sporen weet te wissen alsof er niks gebeurt is.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Toevallig, ben met een vriend bezig aan een scenario voor een horrorfilm die we volgende zomer gaan opnemen in volledige no-budgetstijl
. Misschien kan ik hier nog inspiratie opdoen
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wordt het iets in de stijl van August Underground Mordum? 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ik zou een moderne versie maken van Sundel Bolong, één van mijn jeugdige 'trauma's'.
Btw, ik zoek 'm nog steeds, dus als je oude Indonesische oom nog videobanden op zolder heeft...
Memorabele scene via YouTube
Raar filmpje.Ze kon zoveel op eten omdat ze dus een gat in haar rug had. geestig en griezelig
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik zou een moderne versie maken van Sundel Bolong, één van mijn jeugdige 'trauma's'.
Net alsof ik die scene al kende, is hij eens op de nederlandse tv geweest?
Als ik een horror zou moeten maken dan zou het waarschijnlijk iets banaals worden met lompe karakters, teveel bloot en meer cliche's zonder enige spanning. Zoiets als The Texas Chainsaw Massacre!! Maar dan met vrouwen die afgeschermd zijn van de moderne maatsschappij en nog steeds leven in de eerste feministische golf. Owkee dat verhaallijntje moet ik vastleggen 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Dunno, maar het zal vast een rip-off zijn van een Italiaanse sleazeflick, die vast weer een rip-off was van iets Amerikaans.
De titel vertaalt zich naar 'Hoer' en 'gat'.

Het is een soort 'bovennatuurlijke' I Spit on Your Grave en het basisgegeven is wel erg 'Elm Street'-achtig.
Deze film komt echter uit '81 en Elm Street uit '84.
Wat is het namelijk: Ze wordt verkracht door een groep en ze gaat dood na een mislukte abortus, hence the hole. Freddy was ook het resultaat van een brute gangrape.
Sleaze ten top.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wordt het iets in de stijl van August Underground Mordum? 
Lol, verre van zelfs. Eerder een soort slasher (combinatie tussen TCM en Blair Witch). Heel cliché, ik weet het, maar we doen het dan ook puur voor de fun
.
Maar een kennis van mij (die kerel met dat horrorwinkeltje) is momenteel wel bezig met een Mordum-achtig snufffilmpje. Als je interesse moest hebben: http://www.filmprojectx.com
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Lachen man. Leuke vrouwtjes ook
. Ziet er enigszins wel serieus uit. Goed om zulke contacten te hebben. Speel jij er niet in mee? 
Een vriend van mij is trouwens ook bezig met een film genaamd Fear in the Woods en nog een kortfilm genaamd Busstop. De eerste een slasher en de tweede meer een psychologisch iets.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Altijd leuk van die vrienden die bezig zijn met film. Zo leer je nog wat bij.
Of ik ga mee doen in de film? Waarschijnlijk niet, ik ben de "regisseur". LOL.
Maar euh, we hebben al enkele schitterende locaties op het oog, desolate bossen met gruwelijke huisjes. En als de film mislukt, wordt het sowieso lachen
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Hou me op de hoogte. Zou leuk zijn
. Ben in november in Antwerpen, misschien dat ik nog even een gastrolletje zou kunnen krijgen
.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Wil je zeker in een scene met Heidi 
Goed idee trouwens, ziet er wel erg gothic uit.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Hou me op de hoogte. Zou leuk zijn
. Ben in november in Antwerpen, misschien dat ik nog even een gastrolletje zou kunnen krijgen
.
Zou erg leuk zijn, maar de opnames beginnen ten vroegste juli 2007...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wil je zeker in een scene met Heidi 
.
Haha ja een heftige seksscene en dan afgeslacht worden
.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen