• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.372.024 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

valerio2003 schreef:

Ik zit zo al die berichtjes te lezen maar ik ben best wel een beetje jaloers...ik ben al meer als 2 jaar lid maar ik hoor werkelijk nergens bij.

Ik ben alweer bijna 5 jaar lid van deze site, maar ik word ook niet echt genoemd. Maar dat is niet echt iets om wakker van te liggen, zo zie ik het maar. Je zit hier immers voor jezelf, toch ?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap niet waarover sommigen zich zorgen maken.

Waarom zou je naam hier in dit topic genoemd moeten worden?

Het is toch geen wedstrijd om het populairst te zijn.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

. Je hoeft ook niet populair te zijn om gevolgd te worden. Gewoon een paar interessante dingen schrijven, een paar stemmen geven waarover de helft van de mensen hier valt, en vóila, je wordt gevolgd.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou je naam hier in dit topic genoemd moeten worden?

Het is toch geen wedstrijd om het populairst te zijn.

Zo zie ik het ook, je zit hier omdat je filmliefhebber bent, lijkt me. Of je reacties nou gelezen worden, doet er niet toe.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Remi schreef:

(quote)

Ik ben alweer bijna 5 jaar lid van deze site, maar ik word ook niet echt genoemd. Maar dat is niet echt iets om wakker van te liggen, zo zie ik het maar. Je zit hier immers voor jezelf, toch ?

Ik ben alweer bijna 17 jaar lid van MovieMeter en ook ik word niet genoemd.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik ook niet, maar in mijn geval weet ik dat ik een grote schare fans heb die mij altijd en overal volgt, dus ik maak me niet al teveel zorgen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

doe wat er wat aan als je gevolgd wil worden (of ergens bij wil horen ), bijv naar een meeting ofzo iets?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Er was toch binnenkort een meeting?

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Zelf lees ik zowiezo alle reviews van actieve leden.. of leden met aan spraakmakende top 10.. hoe dan ook het heeft me altijd goed geholpen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Er was toch binnenkort een meeting?

yep.

De Site >> Gebruikers >> MM Meetings

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

combi schreef:

doe wat er wat aan als je gevolgd wil worden (of ergens bij wil horen ), bijv naar een meeting ofzo iets?

Dus om populair te willen zijn moet je perce een meeting bijwonen. Wat een onzin!

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Jaa idd.. en zowiezo.. iedereen andere smaak.. iedereen volgt ook andere users... en het gaat vooral om bruikbaar commentaar bij films..

En de vaste Groep MM´ers heeft meestal ook goed commentaar.. een review schrijven is een kunst opzich, en staat los van iemands karakter en/of uiterlijk

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Dus om populair te willen zijn moet je perce een meeting bijwonen. Wat een onzin!
Wat een conclusie.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik volg niemand en weet zeker dat ik ook niet gevolgd wordt, want ik schrijf al heel lang geen stukjes meer.

Sowieso kom ik nooit meer op het filmgedeelte van de site en als ik me eventueel orienteer op een film, dan heb ik in principe genoeg aan de omschrijving en een gros van de geschreven meningen

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

U-96 schreef:

Ik volg niemand en weet zeker dat ik ook niet gevolgd wordt, want ik schrijf al heel lang geen stukjes meer.

Staat daar imo los van. De stemmen op zich zijn al genoeg; iig bij mij want ik geef niets om het schrijfgedeelte. Uitzondering daargelaten natuurlijk aangezien er ook users zijn die alleen maar schrijven en niet stemmen.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Kijk je wel naar hoeveel stemmen een user heeft dan? of alleen het gemiddelde ?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Mescaline schreef:

Kijk je wel naar hoeveel stemmen een user heeft dan? of alleen het gemiddelde ?

Het aantal stemmen is mooi meegenomen (hoe meer hoe beter eigenlijk) maar niet echt relevant en het gemiddelde is in mijn ogen al helemaal oninteressant. Het gaat meer om de titels zelf, eventueel met een onderscheid o.b.v. 'n bepaalde genre, era, land, ... Een gebruiker zal je denk ik nooit helemaal aanspreken, omdat iedereen toch anders is. Vaak gaat het om een gedeelte van zijn stemmen in een bepaald gebied (horror, film-noir, stomme films, moderne aziatische cinema, ...)

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Jaa ok daar heb je ook zeker een punt!

Wat ik meestal doe is een hoop reacties lezen van bekendere users..

Maar zo zijn er idd ook bepaalde users voor bepaalde genres.. zo kijk ik bij Drama/Thriller films vaak naar de mening van Niethie die me met zijn commentaar in die genres al vaak geholpen heeft met beslissingen enzo om een film wel of niet aan teschaffen..

Maar over het algemeen kijk ik veel naar de bekendere.. Meningen van Lui ben ik het ook redelijk vaak mee eens.. (ofcourse nooit altijd we blijven allemaal mensen opzich)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

valerio2003 schreef:

Waarschijnlijk ben ik gewoon te verlegen om me ergens in te mengen.

Het is internet. Juist hier heb je DE kans je in discussie's te mengen die je normaal zou laten gaan.

En ook ik word niet gevolgd. Het is een schande hoeveel Ajax haters deze site dus kent!

stinissen (crew films & series)

• 23439 berichten
  • 76924 stemmen

Film en voetbal met name Ajax zijn hoogtepunten uit m'n leven

Spetie

• 38871 berichten
  • 8148 stemmen

Dat jij naast film nog tijd hebt voor voetbal verbaast me eigenlijk met al die stemmen.

Niveath

• 363 berichten
  • 596 stemmen

Stinissen slaapt gewoon nooit

Maar ik volg eigenlijk niemand speciaal. Vind sommige users wel uitzonderlijk mooie reviews schrijven, maar als ik iets over een film wil weten lees ik eigenlijk alle meningen wel door. Die doen me meer dan de stemmen of gemiddeldes van users.

OlafK

• 955 berichten
  • 1814 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En ook ik word niet gevolgd. Het is een schande hoeveel Ajax haters deze site dus kent!

Mwah, ben nou allesbehalve een Ajaxliefhebber maar toch volg ik jou wel regelmatig . Je kijkt relatief snel films die pas uit zijn, en daarom kom ik je naam regelmatig tegen. Kijk zodoende vaak even op je profiel welke films je de laatste tijd hebt beoordeeld .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kijk, das weer leuk om te horen!

B_B

• 1969 berichten
  • 776 stemmen

Volg eigenlijk niemand echt maar lees wel graag stukjes van Onderhond, maxcomthrilla, Ajax&Litmanen1, HarmJanStegenga, Macmanus, Phoenix en Serpico.

valerio2003

• 575 berichten
  • 3900 stemmen

Stinissen is echt cool,haha

Die kijkt echt veel films en vaak kijk ik ook naar wat hij heeft gestemd.

ik ben ook helemaal geen ajax-hater sterker zelfs ik had een sjaal van ajax vroeger,ook al kom ik uit Rotterdam.

Ik vind vaak dat mensen zo boos reageren op andere meningen dat ik zoiets heb van,laat maar...want hier kom je toch niet uit.

Maar ik vind het wel leuk om een hoop berichtjes te lezen van andere en vooral als ze positief zijn.

Als gebruikers gewoon normaal naar elkaar toe reageren en niet zo geirriteerd.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

En volgen sommige mensen ook mij?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op afstand rick@themovies, werkelijk hilarische maar zeker ook treffende reviews.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

En natuurlijk anuscus

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige dromen inderdaad .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.