• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.913 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.959 gebruikers
  • 9.370.054 stemmen

Langste bericht/recensie

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Hehe dat maakt het een ander verhaal ja, dan zou ik het ook niet doen. Raak je halverwege de tel kwijt, kun je opnieuw beginnen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3591 stemmen

Ik dacht echt dat jullie dat ook zo deden Wist helemaal niet dat dat kon met Word. Ben een beetje een computer Nono

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3122 stemmen

Mijn lagnste is volgens mij bij The Empire Strikes Back, met 1417 woorden. De andere Star Wars films heb ik toch ook wel een behoorlijk lange lappen tekst neergezet. Verder veel met tussen de 800 en 1000 woorden, en wat minder. Soms als ik heel enthousiast aan het typen ben komen er nogal lange berichten uit. Daarnaast kan ik ook prima wat kortere stukjes typen, ligt er gewoon aan hoe enthousiast ik ben over een film en of ik zin heb om een heel stuk te typen.

Zelf lees ik het liefst eigenlijk de lange berichten het liefst. De korte ook wel, maar vind het altijd leuk om erg uitgebreide stukken tekst te lezen over hoe iemand een film heeft ervaren.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

1417 woorden

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Bij (zeer) lange berichten lees ik vaak cirkelredeneringen, eindeloze herhalingen, overdreven taalgebruik of gewoon platte onzin. Ik prefereer toch de users die in een aantal korte zinnen kunnen aangeven wat ze wel of niet goed aan de film vonden. No offense trouwens naar diegenen die er anders over denken.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

427 woorden bij Battle: Los Angeles.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

1773 woorden bij Avatar.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Godverpiellekes dat is wel erg lang

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

518 woorden bij Trapped Ashes.

De langste recensie die ik tot nu toe heb geschreven.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Bij (zeer) lange berichten lees ik vaak cirkelredeneringen, eindeloze herhalingen, overdreven taalgebruik of gewoon platte onzin. Ik prefereer toch de users die in een aantal korte zinnen kunnen aangeven wat ze wel of niet goed aan de film vonden. No offense trouwens naar diegenen die er anders over denken.

Als iemand die vaak lange berichten schrijft toch even een verdediging: persoonlijk heb ik weinig met berichten van een paar zinnen die in vaak standaard kreten heel korte voor- en nadelen noemen. Iets meer nuance of toelichting maakt juist een goede recensie en daar komt al snel een langer bericht bij kijken. Niet dat alle recensies zo moeten zijn, overigens. En ze hoeven al helemaal niet allemaal het record hier te verbreken

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Het was niet de bedoeling om zo'n brok te schrijven maar ik moest gewoon al mijn enthousiasme kwijt. The Warriors - 1458 woorden. Ik betwijfel of ik daar ooit over kom

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

718 woorden - Hobo with a Shotgun

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

965 woorden - Super Mario Bros.

Gal spuwen is soms best leuk .

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

Wow. Mijn meningen / recencies worden steeds langer.

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Misschien die van mij bij Rob Zombie's Halloween 2007

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Waarschijnlijk niet aangezien de recentie exact 1 post daarboven al langer is.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

1,060 woorden bij Battle Los Angeles.

Ik denk ook niet dat ik verder zal komen dan hooguit 1,500. Met die van 1,060 was ik al meer dan 15 minuten mee bezig (nalezen op fouten, spoileren, etc.). Toch wel prettig om je ervaring (of het nu positief of negatief is) in woorden te onderdrukken.

Stiekem hoop ik toch ooit om een fraaie recensie voor mijn top-3: The Lord of the Rings trilogie te tikken. Elk recensie duidelijk en tegen de 1,200 - 1,300 woorden. Zou toppie zijn. Maar dat zit er voorlopig niet in, want ben af en toe bezig met wat mening/recensie inhaalwerk... en daarnaast ben ik ook nog bezig met mijn immens grote 'nog te zien' titels.

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

ibendb schreef:

Wat is de grappigste film die je kent?

Shaun Of The Dead. Elke keer ontdek ik nieuwe en subtiele grappen. Grappen die je nog nooit zijn opgevallen, Kleine details die je de film volledig anders laat zien.

Welke film heeft je diep ontroerd?

Titanic (Zeg maar niks).

Welke film associeer jij met verliefdheid?

?

Wat is de engste film die je kent?

Dead Silence en Paranormal Activity. DS heeft mij de stuipen op het lijf gejaagd met die enge pop. Nachtmerries gehad. PA is ook heel eng. Ik geloof al een beetje in geesten, dus dit maakt het extra eng. Wat er ook eng aan was, was dat ik de film keek vlak voor ik ging slapen en ik was alleen thuis. Elk klein geluidje hoorde ik en ik schrok ervan. Zeker toen plots onze kat de kamer inliep. Ik sliep nachten niet.

Wat is de beste actiefilm die je kent?

Ik kijk niet veel actiefilms, maar Colombiana steekt er toch met hoofd en schouders bovenuit. De film zorgt ervoor dat je op het puntje van je stoel blijft zitten. Ook leef je hard mee met het hoofdpersonage.

Wat is de beste film die je kent?

The Nightmare Before Christmas. Ik vind de film prachtig in alle opzichten. Oké, er zitten een paar fouten in, maar die kan ik over het hoofd zien.

Wat was jouw mooiste filmervaring?

Eigenlijk 2: Eerst, Journey To The Center Of The Earth in 3D. Dit was mijn allereerste 3Dfilm en ik werd werkelijk van mijn stoel geblazen. Nu is de film heel wat minder in vergelijking met vroeger. Ten tweede, Super 8. De bioscoopzaal zat (bijna) volledig vol en dat vind ik altijd leuk. Met een hele grote groep naar een film kijken is altijd leuker dan alleen. Ook stond het geluid extra hard.

Welke filmscène heeft op jou diepe indruk gemaakt?

De gore scene in 127 Hours. Had ik niet verwacht. En ook goed in beeld gebracht.

Wat is de eerste film die je je kunt herinneren?

Finding Nemo. Er zijn waarschijnlijk films die ik eerder heb gezien, maar ik kan ze me niet herinneren. Ik was zes jaar en ik keek er echt naar uit. Ik zag vroeger ook graag vissen.

Wat is je favoriete vaderlandse film?

Aanrijding In Moscou. De minst Drama-film uit België. Belgische films hebben een te hoog dramagehalte en hebben te weinig humor.

Van welke film had jij zelf de hoofdrol willen spelen of de regie willen doen?

Shaun Of The Dead. Het moet echt leuk zijn om daar aan meegewerkt te hebben. In de bloopers zie je dat ze er veel plezier aan beleefd hebben.

En dit is dan ook meteen mijn langste bericht op Moviemeter.

451 woorden.

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb al moeite met het typen van minimaal 5 regels laat staan 50 regels

Wel vind ik het leuk om lange recensies van andere leden te lezen, dus ga zo door he!

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

Langste recensie net geschreven bij Sweeney Todd: 342 woorden.

El Loco

• 1092 berichten
  • 2370 stemmen

905 woorden bij The Shawshank Redemption. Waarschijnlijk zal ik mijn record ooit nog wel eens scherper stellen.

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

Lanste recensie ooit (alweer): bij Beauty And The Beast. 429 woorden.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

1202 woorden bij On Her Majesty's Secret Service.

Geloof ik.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Minotaures schreef:

1,060 woorden bij Battle Los Angeles.

Ik denk ook niet dat ik verder zal komen dan hooguit 1,500. Met die van 1,060 was ik al meer dan 15 minuten mee bezig (nalezen op fouten, spoileren, etc.). Toch wel prettig om je ervaring (of het nu positief of negatief is) in woorden te onderdrukken.

Stiekem hoop ik toch ooit om een fraaie recensie voor mijn top-3: The Lord of the Rings trilogie te tikken. Elk recensie duidelijk en tegen de 1,200 - 1,300 woorden. Zou toppie zijn. Maar dat zit er voorlopig niet in, want ben af en toe bezig met wat mening/recensie inhaalwerk... en daarnaast ben ik ook nog bezig met mijn immens grote 'nog te zien' titels.

Record flink veranderd. Met meer dan 1650 woorden bij het 3de deel van Transformers.

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

Langste recensie bij Finding Nemo (2003): 517 woorden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Elineloves schreef:

Public Enemies - 500 woorden

Toy Story 3 - 526 woorden

7 Jours du Talion, Les - 552 woorden

Grown Ups - 573 woorden

Step Up 3D - 606 woorden

Karate Kid, The - 638 woorden

Twilight Saga: Eclipse, The - 692 woorden

Burlesque - 732 woorden

Dead Silence (2007) - 770 woorden

The A-Team - 779 woorden

Black Swan - 812 woorden

De langste tot dusver: Glee: The 3D Concert Movie (2011) - 934 woorden

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Hoe heb je je woorden geteld .....

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Met mijn vinger ze een voor een aangewezen en hardop geteld.

Die lap tekst gekopieerd en in Word geplakt, dan staat onderaan direct hoeveel woorden het zijn.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Knap van je, ik hou meestal nog een telraam bij de hand.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ik ben gelukkig goed in hoofdrekenen. Al werkt turven ook goed.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.