- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee teveel gefrustreerde boze neger.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1626 stemmen
Shemar vind ik nou juist een irritante rotkop hebben. Spelen eigenlijk alleen maar rotkoppen mee in Criminal Minds. Mede daardoor ook gestopt destijds met het te volgen.
Jaloers ofzo ?
Nee ik snap het wel, ik denk persoonlijk dat hij zichzelf erg veel vind, omdat hij steeds zijn lichaam laat showen. Maarja, dat kan ook niet anders met zo'n geweldig lijf

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Hier nog een keer Jesse, speciaal voor AGE -411, en ook een beetje voor mezelf want ja hij mag zeker gezien worden 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik zou beledigd zijn als ie 't niet deed!
Zijn er nog Grey's Anatomy kijkers hier?
Jesse Williams, aka Dr. Jackson Avery is op beeld heel aantrekkelijk, maar als je hem op foto's ziet... Zonde. Prachtige ogen heeft die man.

Beetje a la Wentworth Miller.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1626 stemmen
Hier nog een keer Jesse, speciaal voor AGE -411, en ook een beetje voor mezelf want ja hij mag zeker gezien worden 
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Vind hem ook Hot';)
Alleen op de laatste foto heeft hij nou echt een te vreemd hoofd. Te glad en een beetje te verwijft. En hoe hij kijkt ook 
En ook best lelijk dat hij alleen veel haar heeft op zijn onder armen en niet overal, dat staat niet. Haal dan alles of een beetje weg zodat het mooi doorloopt. Of laat op je bovenarmen ook meer groeien als dat mogelijk is, want daar groeit minder haar natuurlijk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Alleen op de laatste foto heeft hij nou echt een te vreemd hoofd. Te glad en een beetje te verwijft. En hoe hij kijkt ook
Dat heb ik met die 3e foto. Rare lach alsof ie denkt *oeps, ik heb een nat windje gelaten, giechel giechel*
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vind hem ook Hot';)
En ook best lelijk dat hij alleen veel haar heeft op zijn onder armen en niet overal, dat staat niet. Haal dan alles of een beetje weg zodat het mooi doorloopt. Of laat op je bovenarmen ook meer groeien als dat mogelijk is, want daar groeit minder haar natuurlijk.
Kan wel kloppen hoor, daar was hij volgens mij ook nog een stuk jonger dan op die andere foto's. Tegenwoordig heeft hij een drie dagen baardje, en dat staat hem stukken beter, gelijk wat minder babyface 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Ik ben verliefd!
Op soapacteur Raynor Arkenbout. Hij speelt Edwin in Goede tijden. Lid van een nieuw gezin
Raynor is de linker:

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1626 stemmen
Vind hem wel leuk, maar niet echt geweldig als ik eerlijk ben. 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Respect.
Heb je hem ook al in bewegende vorm gezien? Toch anders dan een foto. Mooie lach heeft-ie vind ik. Miss kom het ook wel door het feit dat ik mijn haar nu net als hem heb. Leuk dus 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1626 stemmen
Ja,
Ik kijk tegenwoordig weer elke dag GTST dus, haha 
Maar je hebt gelijk, ik snap dat je hem leuk vind..
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik heb gister mijn vriend meegesleurd naar de bioscoop om de film Charlie St. Cloud te gaan kijken, en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Plus het feit dat het een geweldige film is, ben ik ook erg blij met Zac Efron, want wat is hij een knappe gozer, zo'n mooie sexy uitstraling (vooral nu zijn haar beter zit, en zijn babyface minder word) Echt geweldig, ik ben op slag fan

soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
IEL! Zac Efron! Baaaahhhh.. Nou ja, nu is mijn dag dus ook ineens niet meer zo goed
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat is dan balen voor je, mijn weekend kon in ieder geval niet meer stuk na het zien van Charlie St Cloud.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Mijn weekend kon in ieder geval niet meer stuk na het zien van Charlie St Cloud.
). Maar leuk dat je een fantastische film hebt gezien
.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Zac is gewoon leuk. Zie hem zelden in bewegende vorm, maar hijs leuk.
En Rianneke: hij is (nog) leuker nu idd.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Niet mijn soort film, Zac is wel ok. Ik ben geinspireerd door Jaco's nieuwe avatar!
Michael Fassbender (ok, hij doet het niet zo goed op foto
)

l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Zac wordt inderdaad steeds leuker nu hij ouder wordt!...heb de film ook gezien en heb er ook van genoten...
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Niet mijn soort film, Zac is wel ok. Ik ben geinspireerd door Jaco's nieuwe avatar!
Michael Fassbender (ok, hij doet het niet zo goed op foto
)
(afbeelding)
(afbeelding)
Creep 
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Waarom doe Zac Efron mij denken aan Jared Leto??
intezar
-
- 262 berichten
- 0 stemmen
Waarom doe Zac Efron mij denken aan Jared Leto??
Zac Efron is de vrouwelijke variant van Jared Leto.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Jared Leto is ook al best vrouwelijk!
Het zijn de ogen denk ik, blauw, lange wimpers.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eerder de mannelijke variant, draagt tenminste geen lippenstift en nagellak. Bovendien troeft Efron Leto ook op elk mannelijk front af (op leeftijd wint Leto dan wel).
intezar
-
- 262 berichten
- 0 stemmen
Ooit was Jared Leto wel mannelijk
, maar de laatste tijd is hij rocker geworden ofzo. Moet zich dus ff (tijdelijk) aanpassen aan de popcultuur van de tieners 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Haha, ik ben dus niet de enige die dat slecht trekt? Echt tenenkrommend dat ie daar dan staat met een roze hanekam ofzo! Die gast is bijna 40. Al heeft ie wel nog steeds een babyface.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Helemaal mee eens Amity, vind het verder een leuke vent hoor, maar die hanenkam kan echt niet
Bovendien vind ik Zac ook echt een stuk knapper dan Jared.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat ik een *kuch* aparte smaak heb is velen bekend, maar nu begin ik toch een lichte zwak voor Matthew Gray Gubler ('Spencer Reid', Criminal Minds) te kweken.

En normaal heb ik het niet eens zo op nerds, maar deze wil ik aaien!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O god nee he, ik begin aan je te twijfelen. Die gast heeft me een enge kop. Ook zo dun. Echt zo'n serie-moordenaar-gezicht uit een B-horrorfilm.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hij is wel dun ja, maar een beetje vetmesten zal wel lukken.. En enge kop? Mwoah.. als hij lacht is hij écht cute.
Sowieso weer iemand die op beeld beter overkomt dan op foto's.