- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen

Het is weer tijd voor een schatje van Nederlandse bodem!
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het lijkt me een hele sympathieke man, maar qua uiterlijk niet mijn type. Een beetje saai.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
En ik vind het respectloos als je alleen maar komt zeuren, en aangezien dit een forum is mag ik daar mijn mening over geven. Verder heb ik de persoon in kwestie niet beledigd, dus ik zie het probleem niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die begrijp ik dan absoluut niet. Dat moet dan door zijn humor en spontaniteit komen. Niet om zijn schitterende kale kop toch?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
@Amity: Als je iets vervelend vindt, dan moet je dat gewoon, op een normale manier, zeggen en niet als een of andere lompe boerin een achterbakse opmerking maken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Zijn ogen denk ik. Hij heeft echt pretoogjes en zijn hele uitstraling is gewoon lief en grappig. Hij heeft iets. Niet standaard knap, maar voor mij wel ontzettend aantrekkelijk.
Ik hou niet van de ''mooiboys'', dit is voor mij een échte vent.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
@Amity: Als je iets vervelend vindt, dan moet je dat gewoon, op een normale manier, zeggen en niet als een of andere lompe boerin een achterbakse opmerking maken.
Kijk jij bent nu persoonlijk bezig! Dat is toch niet de bedoeling dacht ik.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
En ik vind het respectloos als je alleen maar komt zeuren, en aangezien dit een forum is mag ik daar mijn mening over geven. Verder heb ik de persoon in kwestie niet beledigd, dus ik zie het probleem niet.
Wie zeurt hier nu al een uur lang? 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
@Amity: Dat ben ik niet, ik zeg niets over jou persoonlijk. Ik heb het over hoe de opmerking die jij zelf maakte overkomt.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Zijn ogen denk ik. Hij heeft echt pretoogjes en zijn hele uitstraling is gewoon lief en grappig. Hij heeft iets. Niet standaard knap, maar voor mij wel ontzettend aantrekkelijk.
Ik hou niet van de ''mooiboys'', dit is voor mij een échte vent.
Dit is een echte vent:
Spieren, marcelleke, ongeschoren en een "waarom zit je nu foto's van mij te nemen?"-blik

Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
@AGE: Ik had het er graag bij gelaten na mijn reactie 
@Selma: En dat deed ik ook 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dit is een echte vent:
Spieren, marcelleke, ongeschoren en een "waarom zit je nu foto's van mij te nemen?"-blik
Spieren en een behaard hoofd maakt iemand nog niet een echte vent.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Spieren en een behaard hoofd maakt iemand nog niet een echte vent.
Wat dan wel?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Niks mis hoor met Bruce, vind hem altijd wel uitstraling hebben 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
ik wil hem niet leuk vinden, maar Zac is totally hot!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Te jong, of is er een andere reden waarom je hem niet leuk wilt vinden? Ik vond hem in de HsM films al adorable. Ben benieuwd naar zijn nieuwste, en serieuzere film.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Ik vind hem gewoon leuk. En ik zal er open over zijn 
Ik ken hem alleen van de serie Summerland (was-ie nog heel jong) en van Hairspray en de mindere 17 again. Voor die HsM-serie ben ik niet de doelgroep denk ik
Step up enzo ook niet gezien.
Zie dat Zac 23 wordt, das wel een mooie leeftijd.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Speelde Zac maar in Step Up zeg, met dat lijf! 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Kom op kos, we kunnen niet allemaal zo knap als jij zijn. Voor jou is het makkelijk praten natuurlijk, maar houd ook een beetje rekening met mannen die minder mooi dan jij zijn. Dankje!
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Sinds wanneer is een baard weer 'in'?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb het nu juist weer even zoals Tatum en dan met van die dunne bakkebaardjes.
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Kom op kos, we kunnen niet allemaal zo knap als jij zijn. Voor jou is het makkelijk praten natuurlijk, maar houd ook een beetje rekening met mannen die minder mooi dan jij zijn. Dankje!
Ach, kom op man.
Hij lijkt op zo'n oompa loompa boy
.

.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Kos, mocht ik er ooit zo bijlopen, dan mag je mij hoogstpersoonlijk komen afschieten.
Ik heb het nu juist weer even zoals Tatum en dan met van die dunne bakkebaardjes.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Channing Tatum vind ik ook niet zo heel leuk hoor. Vooral nu hij wat ouder word begint zijn hoofd mijn een beetje tegen te staan.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Baarden zijn bij mij altijd in! Bijna al m'n vrienden hebben er op mijn advies een laten groeien...heerlijk! 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Zo'n dom ringbaardje als die van Tatum (staat trouwens voor geen meter) vind ik helemaal niks. Doe dan een stoppelbaard(je) als deze; veel cooler.