- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Persoonlijke flop 10
Persoonlijke flop 10
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Kleine update 
1. Skinned Deep (2004)
2. Bizita Q (2001)
3. Showgirls (1995)
4. Ernest Goes to Jail (1990)
5. Police Academy 5: Assignment: Miami Beach (1988)
6. Problem Child 2 (1991)
7. Crossroads (2002)
8. House Arrest (1996)
9. The Good Girl (2002)
10. Over the Top (1987)
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
1. Yûgiô: Gekijô-ban (2004)
2. Spice World (1997)
3. Pippi Longstocking (1997)
4. Open Water (2003)
5. Lord of the Rings, The (1978)
6. Volle Maan (2002)
7. Speed 2: Cruise Control (1997)
8. Sleepover (2004)
9. Costa! (2001)
10. Ringu (1998)
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
10. Ringu (1998)
Ringu ? De origineel Japanse horror film ?
Niet terecht vind ik, is een erg goede, originele film. Verdiend geen flop top10 plek hoor 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
1 Baise-Moi
2 Debuut, Het (1977)
3 Christina, Princesse de l'Érotisme
A Virgin Among the Living Dead
4 Hellgate (1989)
5 Kabouterschat, De (1999)
6 On Deadly Ground (1994)
7 Pokémon 3: The Movie (2001)
8 Romance (1999)Alternatieve titel: Romance X
9 Tarzan, the Ape Man (1981)
10 Bolero
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Alle films van DeNiro van de laatste vijf jaar (op The Score na dan) vallen tegen!
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
1. Snatch.
2. Butterfly Effect
3. We were soldiers
4. De Vriendschap
5. Titanic
6. Saving private Ryan
7. Braveheart
8. The green mile
9. Troy
10. Pearl Harbor.
Flop 10 vind ik niet nodig, geef wel vaker films 0.5 en ze verdienen het allemaal erin te staan, maar dit zijn toch wel de ergste denk ik en de nummer 1 staat er met stip.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik zie erg weinig slechte films, omdat ik erg mild ben en omdat ik ze tracht te ontwijken. Maar er zijn toch 7 films die het minimum aantal stemmen van me hebben gekregen, dus zal ik die even in de juiste volgorde zetten
.
1. A Time to Kill
2. Rules of Engagement
3. Ambush in Waco
4. Kangaroo Jack
5. Proof of Life
6. Unfaithfull
7. The Abyss
Gaan van absoluut verderfelijk tot gewoon mislukt. Maar het zijn geen echte flop films, omdat ik die dus tracht te ontwijken. Deze films hebben best nog wel een intrinsieke kwaliteit (behalve nr 4 dan misschien), alleen vond ik er toevallig niks aan.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
de top 10 misbaksels in mijn ogen:
1. Alias (2002)
2. Crossroads(2002)
3. Thinner(1996)
4. Teaching Mrs. Tingle(1999)
5. Quo Vadis(1951)
6. Dumb & Dumber(1994)
7. Spirit:Stallion of the Cimarron(2002)
8. Dude, where's my car?(2003)
9. Anaconda(1997)
10. Armageddon(1998)
Juist tien 0.5 films. Wat een bagger. 
Wat doet Quo Vadis hier nu tussen ?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
1. Snatch.
2. Butterfly Effect
3. We were soldiers
4. De Vriendschap
5. Titanic
6. Saving private Ryan
7. Braveheart
8. The green mile
9. Troy
10. Pearl Harbor.
Flop 10 vind ik niet nodig, geef wel vaker films 0.5 en ze verdienen het allemaal erin te staan, maar dit zijn toch wel de ergste denk ik en de nummer 1 staat er met stip.
Sommigen zullen dit als hun Top 10 hebben....Merkwaardige keuzes vind ik.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
1. Police Academy 7
2. Dennis the Menace 2
3. Trapped, Burried Alive
4. Abeltje
5. Big Bully
6. Getting even with Dad
7. Stuart Little 2
8. Class Act
9. Shriek If You Know What I Did Last Friday the 13th
10.Problem Child 2
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Sommigen zullen dit als hun Top 10 hebben....Merkwaardige keuzes vind ik.
denk dat sommige de neiging hebben wanneer een topfilm volgens MovieMeter toplijsten geen topper is en het bevalt ze niet helemaal dat ze dan te gemakkelijk een 0.5 * geven.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen

Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen

En wat is daar vreemd aan ? Het is vreselijke 'humor'... Die dingen gebeuren in echt en bij Bizita Q wordt er gewoon een grote grap van gemaakt. Vond het gewoon een misselijke film, volledig op tegen.
Snap niet wat daar nou zo
aan is.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En wat is daar vreemd aan ? Het is vreselijke 'humor'... Die dingen gebeuren in echt en bij Bizita Q wordt er gewoon een grote grap van gemaakt. Vond het gewoon een misselijke film, volledig op tegen.
Snap niet wat daar nou zo
aan is.
Als je je wat beter informeert zul je merken dat er een hele symboliek achter zit, naast de vreselijke gebeurtenissen. Het is geen totale grote grap. Als je alle "smerigheden" met een knipoog neemt valt het allemaal nog best mee 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Kijk en dat is een puur persoonlijke mening. Ik vond het niet meevallen, ook al keek ik met een knipoog.
Vond het vreselijk. Meningen verschillen nou eenmaal 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen

Kies een standpunt zou ik zeggen.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
denk dat sommige de neiging hebben wanneer een topfilm volgens MovieMeter toplijsten geen topper is en het bevalt ze niet helemaal dat ze dan te gemakkelijk een 0.5 * geven.
Ik vind het perfect begrijpelijk dat de films uit iemand's flop-10 films zijn die algemeen relatief hoog scoren. Ik ga ook eens nadenken over een lijstje, maar bvb. The Green Mile zal daar zeker instaan (Snatch niet, die vind ik super). Voor mij is een flop wanneer een film waarvan een aantal mensen die ik beschouw als personen die een vergelijkbare smaak als de mijne hebben, zeggen dat hij goed is, zwaar tegenvalt.
Films van de Elm-street reeks, de Police Academy-reeks, zullen daar nooit onder vallen, omdat ik weet dat ik die niet goed vind. Als ik dan toevallig meekijk naar één, en weer eens merk dat het niet mijn ding is, kan ik het toch moeilijk als een flop beschouwen, hij beantwoordt dan gewoon aan mijn verwachtingen.
Wat ik niet begrijp is dat jij (Doom) bvb. een film uit de Police-Academy reeks als flop beschouwt. Je hebt er blijkbaar een 7-tal bekeken, geen enkele scoorde hoger dan 2*. Ik begrijp al niet dat, wanneer je er een 3-tal bekijkt, en je deze zo slecht vindt, je je tijd gaat verprutsen met ze allemaal te bekijken. En als ze allemaal zo zwak zijn, kan je moeilijk zo verrast zijn dat je er dan plots ééntje als flop uitpikt ?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Kies een standpunt zou ik zeggen.
En je punt is ?
Gezien de toplijsten van MovieMeter, IMDB en de aantal sterren op MM zie ik 'Bizita Q' niet als een topfilm.
Ik vind het perfect begrijpelijk dat de films uit iemand's flop-10 films zijn die algemeen relatief hoog scoren. Ik ga ook eens nadenken over een lijstje, maar bvb. The Green Mile zal daar zeker instaan (Snatch niet, die vind ik super). Voor mij is een flop wanneer een film waarvan een aantal mensen die ik beschouw als personen die een vergelijkbare smaak als de mijne hebben, zwaar tegenvalt.
Films van de Elm-street reeks, de Police Academy-reeks, zullen daar nooit onder vallen, omdat ik weet dat ik die niet goed vind.
Ik kan je eigenlijk niets anders dan je gelijk geven. 
Nog niet zo over nagedacht, maar je hebt wel gelijk.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
1. Looks who's talking now
2. Phileine zegt Sorry
3. The Animal
4. Bill & Teds Bogus Journey
5. Jonathan Livingston Seagull
6. Final Destination
7. Tenshi no Kôkotsu
8. Dragonworld
9. Willy Wonka & the Chocolate Factory
10. Texas Chainsaw Massacre
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Texas Chainsaw Massacre
Je bedoelt hiermee de remake mag ik hopen?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wat wil je hier nou mee zeggen? Je gaat toch uit van je eigen mening over een film, niet van anderen?
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Je bedoelt hiermee de remake mag ik hopen?
De remake heb ik nooit gezien, en dat blijft zo. Het zou namelijk nogal onzinnig zijn om een remake te gaan bekijken van deze draak van een film..
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Lijkt me juist dé reden om de remake te bekijken.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Juist niet! Het origineel heeft voor mij helemaal NIETS (lees: niets, nada, noppes) interessants op elk aspect dat je op filmgebied kan bedenken. Sterker nog, ik vind het slecht en ronduit irritant.
Aangezien remakes nogal de neiging hebben dingen over te nemen uit het origineel (d'oh, anders zou het geen remake zijn), is dat voor mij reden genoeg om deze remake niet te gaan bekijken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Een kleine update:
1. Volle Maan
2. Costa!
3. Freddy Got Fingered
4. Sleep
5. Striptease
6. Easy Rider
7. The Animal
8. Atlantis: Milo’s Return
9. Interview With the Vampire: The Vampire Chronicles
10. Ying Xiong
Maar dit is eigenlijk nog niet genoeg om alle bagger samen te vatten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
1. De hele Police Academy Reeks
2. Coneheads
3. Son of the Mask
4. Bulletproof Monk
5. The Evil Dead
6. Meet the Fockers
7. Grease 2
8. Torgue
9. XxX
10. The Chronicles of Riddick
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Wat wil je hier nou mee zeggen? Je gaat toch uit van je eigen mening over een film, niet van anderen?
Als je de discussie hiervoor leest en de opmerking van Onderhond, begrijp je wel wat Doom bedoelt. Als je de opmerking uit haar verband rukt, is het inderdaad niet duidelijk.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Juist niet! Het origineel heeft voor mij helemaal NIETS (lees: niets, nada, noppes) interessants op elk aspect dat je op filmgebied kan bedenken. Sterker nog, ik vind het slecht en ronduit irritant.
Aangezien remakes nogal de neiging hebben dingen over te nemen uit het origineel (d'oh, anders zou het geen remake zijn), is dat voor mij reden genoeg om deze remake niet te gaan bekijken.
Niet mee eens. Alhoewel er geen drastische veranderingen zijn in de remake is deze toch wel gericht op het moderne bioscooppubliek. Dat je niets interessants vindt op filmisch gebied of innovatief gebied in het origineel is voor mij een compleet raadsel en doet mij erg twijfelen aan jouw kennis van horror. Dat het niet jouw ding is ok maar een beetje respect kan wel.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Als je de discussie hiervoor leest en de opmerking van Onderhond, begrijp je wel wat Doom bedoelt. Als je de opmerking uit haar verband rukt, is het inderdaad niet duidelijk.
Ja idd je hebt gelijk, snap m. Was denk ik wat te snel met het verdedigen van Bizita Q 
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
.... en doet mij erg twijfelen aan jouw kennis van horror.
Terecht, ik heb slechts enkele horrorfilms gezien. En me er al helemaal niet in verdiept.
Dat het niet jouw ding is ok maar een beetje respect kan wel.
Het is inderdaad niet mijn ding, dan is het toch legitiem om 0,5 sterren te geven?
Ik oordeel niet op kwaliteiten of reputaties, ik oordeel op de indruk die de film mij geeft.. Dat de film trendsetter is heeft daar niets mee van doen.