- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Zie nu dat ze ook in The Hurt locker speelt, kan het me niet meer herinneren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eén van de betere produkten uit Canada
.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Zie nu dat ze ook in The Hurt locker speelt, kan het me niet meer herinneren.
Ze speelt de vrouw van die gozer die de bommen ontmantelt. Ik begreep ook nooit waarom hij weer terug ging.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Hele mooie vrouw, komt ook heel naturel over, niet zo een typische bimbo met de hersenen van een eekhoorn 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
niet zo een typische bimbo met de hersenen van een eekhoorn
. Leuk vooroordeel dat bimbo's dom zijn, ik kan je alvast vertellen dat dat niet het geval is. Ik ken bvb bimbo's die nooit vooroordelerig zou doen over bepaalde mensen, komt al een stuk intelligenter over dan dit soort uitspraken.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Ze speelt de vrouw van die gozer die de bommen ontmantelt. Ik begreep ook nooit waarom hij weer terug ging.
Oo ja, nu herinner ik het me weer, onbegrijpelijk inderdaad.
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
. Leuk vooroordeel dat bimbo's dom zijn, ik kan je alvast vertellen dat dat niet het geval is. Ik ken bvb bimbo's die nooit vooroordelerig zou doen over bepaalde mensen, komt al een stuk intelligenter over dan dit soort uitspraken. Bimbo heeft meerdere betekenissen waarvan niet alle natuurlijk officieel geaccepteerd zijn. Maar in sommige kringen is een Bimbo; iemand die alleen op zijn uiterlijk let en een laag IQ heeft. (kan zowel man als vrouw zijn) Dus zijn opmerking is technisch gezien accuraat.
EDIT: Dit is een mooie foto, kijk die billen en ogen 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik ken bvb bimbo's die nooit vooroordelerig zou doen over bepaalde mensen,
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 952 stemmen
Hé Kate uit "Lost".
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bimbo heeft meerdere betekenissen waarvan niet alle natuurlijk officieel geaccepteerd zijn. Maar in sommige kringen is een Bimbo; iemand die alleen op zijn uiterlijk let en een laag IQ heeft. (kan zowel man als vrouw zijn) Dus zijn opmerking is technisch gezien accuraat.
EDIT: Dit is een mooie foto, kijk die billen en ogen
Aangezien zijn post is zijn definitie van een bimbo het tegenovergestelde van een naturelle dame. Zijn aantijging is alleen correct als hij daadwerkelijk de IQ scores heeft van de desbetreffende dame die hij 'dom' wilt noemen. Wat mij betreft niet accuraat dus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
lol
.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Nou een bimbo is wel een wat oppervlakkig persoon natuurlijk. Anders was je wel 'natureller'. Een bimbo is in mijn ogen een Hilton: accessoires, uiterlijkheden, weinig interesses in anderen of zaken die iets meer met cerebrale processen van doen hebben zoals een goede film, geld, status, body culture.... etc.... etc....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat komt voor mij ook meer i nde buurt ja. Al sta ik dan niet zo negatief tegenover
. Liever een bimbo dan zo'n geittenwollensokken type die niet snappen van fashion.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik heb een hekel aan fashion. Ik zie daar schapen-gedrag in. Dan ga ik voor de geitenwollensok. De ergste mensen vind ik ook hen die er een carriere in hebben. 
wenna89
-
- 186 berichten
- 46 stemmen
Wat zal jij dan genieten van reallife soaps als the hills en the city 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Daar kan ik niet naar kijken. Dat is echt achterlijk. Maar misschien zit er ook wel een cynische ondertoon in die series hoor. Zou kunnen. Over de geitenwollensok: ook dat is eigenlijk een fashion statement.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1023 stemmen

Ze blijft altijd iets mannelijks hebben.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Op de eerste foto is ze wel mooi, maar over het algemeen vind ik haar niet zo knap, ze heeft een beetje een 'harde' uitstraling. Maar in P.S I Love You vind ik haar geweldig 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2891 stemmen
Wow volgens mij is het beter als ik voorlopig even niemand meer plaats, hahaha niemand wordt vrolijk van mijn pictures 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Gewoon blijven plaatsen hoor, zo lelijk is ze helemaal niet. De mannen hierboven moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Fijne actrice, alleen ze is gewoon niet zo heel knap. Maar zeker niet lelijk 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk dat ze wel lief voor haar moeder is en dat is ook niet onbelangrijk.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
De mannen hierboven moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.