- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Je hebt het smaakje van de week en je hebt tijdloos mooi...
Dit is mooi. Zelfs zo... Juist zo.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Komaan ! Laat de mannen zich toch amuseren...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
(afbeelding)
Gatverdamme, wat doet zij er opeens tussen dan. Hoop dat het een geintje was. Grappig dat wij gasten het prima zouden vinden als Pitt met zijn pielemans in mooiste acteurs zou staan, maar andersom zijn het onze hormonen en dat soort onzin? Ik post hier de actrices die ik echt mooi vind en als ze dan ook allemaal graag in sexy stoeipakjes op een foto gaan staan om wat centen te pakken en te laten zien hoe mooi ze zijn, zeg ik alleen maar bravo meiden en ga zo door! 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
S. Johansson (red edition)
Jah zij is wel de mooiste IMO
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Gatverdamme...
Zeker geen geintje.
Al die lege hulzen, met hun gephotoshopte lijfjes en in de regel een trackrecord van nul, zijn leuk om naar te kijken op mokkels.nl en andere hersenloze sites.
Het topic heet "mooiste / leukste" en niet "geilste / opwindendste / sletterigste".
Als jij het mooie van Katharine Hepburn niet kan zien (zelfs op late leeftijd) heb ik met je te doen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Niet omdat ze oud is, maakt me verder niks uit de leeftijd, maar ze ziet er een beetje uit als een trol.. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
(afbeelding)
Edit: Ja dus, ik lees het net in je latere bericht
.
Wat een gebitchslap hier in het topic. Man vs woman, altijd datzelfde gezeik. Mannen zijn neanderthalers en vrouwen mondain, blabla yadayada. Ik vraag me dan toch af waarom er hier over gediscussieerd en niet bij de vrouwen hun "allerlekkerste acteur" topic. Subtiel verschil in naamgeving van topic an sich trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zeker geen geintje.
Het topic heet "mooiste / leukste" en niet "geilste / opwindendste / sletterigste".
Als jij het mooie van Katharine Hepburn niet kan zien (zelfs op late leeftijd) heb ik met je te doen.
Neem aan dat zij dan valt onder leukste? Was ze grappig of zo?
En je hoeft niet met mij te doen te hebben hoor, als je eerlijk bent zie je zelf ook wel dat ze gewoon niks knaps heeft. Je wou denk ik een statement maken,maar doe dat dan maar anders in het vervolg.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Als we het toch over klassieke, tijdloze schoonheden hebben, hier de andere Hepburn, toen en uit 1990:

Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Neem aan dat zij dan valt onder leukste? Was ze grappig of zo?
En je hoeft niet met mij te doen te hebben hoor, als je eerlijk bent zie je zelf ook wel dat ze gewoon niks knaps heeft. Je wou denk ik een statement maken,maar doe dat dan maar anders in het vervolg.
Je weet niet waar je het over hebt... Absoluut een schoonheid van een vrouw. Zelfs toen ze van de Parkinson niets meer kon.
Of bedoel jij met mooi iets anders? Want dan ben ik inderdaad in het verkeerde topic.
Joehoee.. Mods... verander even de titel naar "Fapbare mokkels".
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Als we het toch over klassieke, tijdloze schoonheden hebben[/img]
Grappig eigenlijk dat twee dezelfde achternamen zulke schoonheden heeft opgeleverd.
nou vooruit... Eéntje uit haar jeugd dan.

decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ik zag net Hepburn staan bij de posters van bij de Expo hehe.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Die vind ik vooral grappig, en zie ik graag acteren 
De sexy pose doet een beetje bevreemdend aan in dit verband.
Ben ik van haar niet echt gewend.
Zou haar bijna niet herkennen hier.
Haar nogal brede gezicht heeft zij (op aanwijzing van de fotograaf?) listig gecamoufleerd met 't haar.
Minnie helemaal anders dus deze keer, wel verrassend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is mijn Minnie Wim, geef eens snel terug 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Voor mij heeft Minnie het altijd!
edit: Dat gaat helaas niet Moviemafketel.Ik weet nog wel een andere Minnie voor jou.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lol wou net pcies dezelfde plaatsen, nou ik zou het er wel op kunnen hoor niks mis met Mouse met dr mooie strikje 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Verd. Wim, je was me net een muizenstaartlengte vóór
!
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Maar we hoeven nu toch niet zo'n Mickey-hoedje op hoop ik?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Velen zullen haar niks vinden, maar ik vind haar een van de mooiste Nederlandse actrices.
Caroline de Bruijn

JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
47 jaar. Ik zou trots zijn met zo'n moeder.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Als we het toch over klassieke, tijdloze schoonheden hebben, hier de andere Hepburn, toen en uit 1990:
(afbeelding)(afbeelding)
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Prachtige afbeelding van Scarlett Johansson met rood haar Don MN! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Denk dat veel vrouwen er alleen maar van kunnen dromen dat ze er op die leeftijd nog zo mooi uitzien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Velen zullen haar niks vinden, maar ik vind haar een van de mooiste Nederlandse actrices.
Caroline de Bruijn
(afbeelding)
(afbeelding)
Heerlijke vrouw 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Mijn Minnie Driver.