- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
En je kunt de body van iemand niet zien als die meer aanheeft dan een slipje en een klein bhtje?
Er is in mijn ogen een verschil tussen af en toe een mooie lingeriefoto posten, en continu dit soort foto's zoeken en uploaden. Misschien hebben sommige mensen niks beters te zoeken dan te surfen naar 'geile' en deze te uploaden, maar een vrouw hoeft niet per se half naakt te zijn om sexy te zijn hoor. Laat ook nog iets aan de fantasie over zou ik zeggen. 
Het zal wel aan ons liggen, ik ga me hier verder ook niet meer in mengen, maar er is al meerdere malen gezegd (en niet alleen door mij) dat het topic steeds meer op ; post-een-lekker-geil-wijf begint te lijken, en dat vind ik een beetje jammer.
Klaar!
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Even een vraag aan de dames; welke foto's willen jullie dan dat gepost worden? Want om te zien of een actrice echt mooi is wil je toch meestal ook de body zien? En idd wat zojuist ook al gezegd werd meestal als je een beroemde actrice intikt op google krijg je al meteen van die lingerie foto's te zien etc.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Wat Elineloves allemaal uitkraamt is mij werkelijk een rotzorg. Ik hecht er richting rose echter wel aan te benadrukken dat het woord bitch niet op rose sloeg. Dat genoemde user dit niet snapt is prima. Ik mag hopen dat rose dit wel begrijpt.
Bullshit. '' Het pijnlijke bewijs hiervan is zojuist weer geleverd. ''
Toen was ik nog niet eens in deze discussie terechtgekomen, dus op wie slaat het dan? Wie heeft dat 'pijnlijke' bewijs dan geleverd volgens jou?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik herhaal: '' Het pijnlijke bewijs hiervan is zojuist weer geleverd.'' 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bullshit. '' Het pijnlijke bewijs hiervan is zojuist weer geleverd. ''
Toen was ik nog niet eens in deze discussie terechtgekomen, dus op wie slaat het dan? Wie heeft dat 'pijnlijke' bewijs dan geleverd volgens jou?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik stel je een normale vraag, maar blijkbaar kun je daar geen antwoord op geven zonder alleen maar te roepen dat ik je een rotzorg zal zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
@ Rose, het klopt idd dat mooiheid niet alleen te zien is in een uitstraling maar hoe kunnen wij weten hoe het karakter inelkaar zit van een bekende hollywood celeb?
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
@ Rose, het klopt idd dat mooiheid niet alleen te zien is in een uitstraling maar hoe kunnen wij weten hoe het karakter inelkaar zit van een bekende hollywood celeb?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hier moet ik het toch even opnemen voor speranza.
Ik zie echt niet wat er mis is met die foto van Jamie-Lynn Sigler.
Als je gaat googelen dan is dat ook de beste foto die er te vinden is.
Wat is er mis mee? Ze is toch niet naakt ofzo? Schoeisel dat bijna haar hele benen bedekt, lingerie en zelfs een jas.
Dan vind ik de foto's die bijvoorbeeld jeroentjuhhhhh hier geplaatst heeft veel naakter, waarmee ik die user zeker niet wil aanvallen, want ook met die foto's is weinig mis.
@ Elineloves
Komaan eh, jij hebt zelf toch ook al regelmatig foto's geplaatst van halfnaakte vrouwen. Veel naaktere foto's dan die foto van speranza.
Zelf ben ik ook geen liefhebber van bepaalde actrices of van te naakte foto's. Maar er zijn natuurlijk andere mensen die dat wel mooie foto's vinden.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
en zeg eerlijk dames jullie zijn er ook niet vies van om een acteur zoals Brad Pitt in zijn wasbordje te zien rondlopen 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik zei toch zelf duidelijk dat ik het zelf ook wel eens doe, maar dat er een verschil is tussen af en toe een bikini of lingeriefoto, en er 10 per dag plaatsen. Maargoed, zoals jij al zegt moet iedereen het zelf weten. Komt alleen een beetje vreemd over.
Ontopic:
Rashida Jones. Vanochtend al voorbij gekomen in Knappe (?) actrices game topic voorbij gekomen, maar ik vind haar een ontzettend mooie, natuurlijke verschijning.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ja klopt, ik heb even moeten zoeken naar een andere foto waar ze er ook goed op stond maar die was of twee keer zo groot of ze trok een scheel gezicht.
Uiteindelijk vond ik er ook maar weinig mis mee, misschien tussendoor in deze discussie een beetje uitdagend, maar dat is niet zo bedoeld
uiteraard.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik geloof dat ik begrijp waarom dit topic al 116 pagina's heeft! 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Zolang er toch geen naakte playboy foto's gepubliceert worden is het toch goed dus laten we er gewoon over ophouden
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ jeroentjuhhhhh Enkel de moderators hebben het recht in te grijpen als een foto echt niet door de beugel kan. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over het plaatsen van bewuste uitdagende foto. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Maak me ook geen zorgen hoor, maar wou even aantonen dat ik liever zo'n foto plaats waar ze dan wat meer laat zien dan bijvoorbeeld dit:

Denk dat de keuze snel gemaakt is dan 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Laten we voortaan inderdaad dit soort foto's plaatsen. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Kirsten is erg mooi inderdaad! Ook erg mooi als redhead.

decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ja persoonlijk vind ik haar met rood haar veeel mooier!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Over rood haar gesproken,

Ook een mooie vrouw. Danneel Harris.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen

Je hebt het smaakje van de week en je hebt tijdloos mooi...
Dit is mooi. Zelfs zo... Juist zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.