- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Zijn die tatoeages echt? Wow, wat een transformatie van dat liefelijke cheerleader meisje in Heroes. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Zijn die tatoeages echt? Wow, wat een transformatie van dat liefelijke cheerleader meisje in Heroes.
Lijkt me niet. Zo zag ze eruit in de Graham Norton Show op 8 juni 2013
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je ziet toch wel dat die niet echt zijn?
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Het ziet er wel ietwat nep uit, maar ik dacht even voor de zekerheid vragen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vragen kan nooit kwaad maar ziet er erg nep uit inderdaad.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik blijf haar een van de mooiste meisjes ooit vinden. Die ogen....

mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Wat is het toch altijd dat mensen naar de ogen kijken. Ik heb daar werkelijk nooit iets in kunnen zien.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja Lucy is echt onwijs mooi inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is het toch altijd dat mensen naar de ogen kijken. Ik heb daar werkelijk nooit iets in kunnen zien.
Wat zeggen ze ook alweer? Ogen zijn de ramen van de ziel? Ogen zeggen veel, magische dingen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Tja, ze zeggen mij alleen weinig. Maar ik hoor iedereen erover steeds, dus zal wel aan mij liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie het op foto's ook niet echt overigens, op beeld wel.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Hahaha, Pretty Little Liars is zeker weer begonnen.
Vind haar de leukste van de 4.
Misschien kun je haar ook in dat andere topic plaatsen, ben wel benieuwd hoe ze daar scoort. Mijn + (en die van Rianneke ook) heb je alvast.
@mjk
Duidelijk geen ogen-man dus. In sommige ogen kun je echt gewoon verdrinken, zo mooi.
Zooey Deschanel bijvoorbeeld.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lucy is voor mij echt het totaalpakket. (Net als Hayden en Megan). 
Haar haren, ogen, gezichtje, figuurtje... Wauw. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan vind ik Troian, Ashley en Shay toch leuker 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Mijn aller-aller-aller-favorietste actrice-meisje ooit; Lacey Chabert. Schattig, mooi, sexy, lief, betoverend. Ik geloof niet in perfectie, maar Lacey zit er héél dicht tegenaan. Prachtig haar, geweldig koppie, heerlijk lichaam, uitstekende borsten, sensuele uitstraling, enkel haar ogen vind ik niet zo sprekend. Daarom een 9,9.

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Leuke meid! Ik herken haar naam niet, maar volgens mij speelt zij in 'Mean Girls'.
Als we het toch over die film hebben: Lindsay Lohan. Destijds gewoon het allermooiste meisje ooit. Klaar. Het is nu een spook, maar pakweg tien jaar geleden bloedmooi. Ik had echt een zwak voor Lindsay.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geen idee wie het is (plaats er toch gewoon een naam bij), maar die van Eline is gewoon lelijk.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lucy Hale. Ze is niet lelijk, het is alleen jouw smaak niet. Ik begrijp je wel, het is Bianca niet, hè? 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1885 stemmen
Nou, niet lelijk... Laten we het er dan maar op houden dat er een en ander niet helemaal klopt aan haar hoofd en dat ze nou niet bepaald mooie ogen heeft...
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Leuke meid! Ik herken haar naam niet, maar volgens mij speelt zij in 'Mean Girls'
Klopt. Ik denk dat Mean Girls haar bekendste film is. En ze is bekend geworden door de serie Party of Five (o.a. met Neve Campbell). Ze heeft een hele mooie, lieve, zwoele stem en is daardoor veelal ook stemactrice.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb niks met Chabert maar aangezien ze me een keer geretweet heeft geeft haar wel wat extra 'charme'. Afgezien daarvan ook wel ok. Best mooi ook, alleen heeft haar koppie iets vreemds. Weet niet wat het is.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wat? WAT? WAAAAAT? Heeft 'mijn' Lacey Chabert jou een keer geretweet? Ik ga uit pure jaloezie even de nek van een jong vogeltje omdraaien.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mijn top-10 (al is het eigenlijk ondoenlijk):
1. Elisha Cuthbert

2. Mary Elizabeth Winstead

3. Odette Annable Yustman (met stip gestegen)

4. Emmanuelle Chirqui

5. Zooey Deschanel
6. Hayden Panettiere
7. Lyndsy Fonseca
8. Taylor Cole
9. Monica Bellucci
10. Violante Placido
Genesis Rodriquez, Jennifer Lawrence en Sophia Bush uit de top-10 gevallen.
Net buiten de top-10 vallen ook: Diane Kruger, Becki Newton, Isla Fisher, Jennifer Morrison, Mila Kunis, Serinda Swan, Margarita Levieva, Megan Fox en Yvonne Strahovski.
En een eervolle vermelding voor Emily Blunt. Niet de mooiste actrice, wel de meest charmante.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat de neuq. Weer geen Genesis
.
Leuk, lijstjes. Ga zo ook maar weer top 10tje maken.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik begrijp je teleurstelling, Naomi. Ik heb een aantal foto's van haar bekeken en iets te vaak te arrogant naar mijn smaak en te weinig ' cute' (zoals ze wel in ' Casa de mi Padre' was).
Sinds het 'cute' bij Hudgens er ook af is, vind ik haar ook niet meer leuk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap 't wel, was alleen blij dat ik een medestander had
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
1. Vanessa Hudgens

2. Marilyn Monroe

3. Emilia Clarke

4. Monica Vitti

5. Ashley Benson

6. Megan Fox

7. Blake Lively

8. Genesis Rodriguez

9. Tanit Phoenix

10. Jessica Lowndes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.