- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Er zijn weinig mensen op deze aardkloot die ik hartgrondig haat, nou ja... eigenlijk toch best veel mensen. Maar hoe dan ook, Jennifer Aniston is één van die mensen. Zo iemand die met mij op de middelbare school een hele zware tijd zou hebben gehad, met haar irritante kuttekop en haar deerniswekkende gejengel. HAAT!
Nicholas
-
- 1765 berichten
- 278 stemmen
Haten niet. Maar ik heb nooit begrepen wat mensen nu leuk vonden aan Friends. Non-humor vind ik dat.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Ik kan haar niet haten. Ik heb immers nooit meer dan 5 minuten naar Friends gekeken en ben haar nog bijna nooit in een film tegengekomen. 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Haten niet. Maar ik heb nooit begrepen wat mensen nu leuk vonden aan Friends. Non-humor vind ik dat.
Ik vond de dames voor leuk. Phoebe is mijn favoriet.
[Off-topic] Friends valt voor mij onder het kopje 'cultuur'. Heb de 10 seizoenen minimaal 4x helemaal gezien. Blijft goed. Echt mijn tijd. [Off-topic]
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Jennifer Aniston is gewoon een vreselijk lekker wijf! 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Enige trauma waar ik nooit overheen ben gekomen is de scène in Bruce Almighty. Jim Carrey laat haar tieten groeien en ze vraagt aan hem of ze groter lijken. MET HAAR KLEREN NOG AAN!! Hoe moet hij dat dan in vredesnaam zien. Nee, trauma's, trauma's en trauma's.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Net Olivia Thirlby gezien in Dredd, echt knap. Maar als ik dan op google ga kijken is het wel enorm hard zoeken om een fatsoenlijke foto te vinden. Eerder had ik dat ook met Leighton Meester die me opviel in The Roommate.
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Even een paar pages terug....wat is het toch et die Vanessa..Oke ze is mooi, maar zeker niet perfect (ontbreekt aan bovenlip)...en dan dat iedereen haar ontzettend geil vind...persoonlijk ben ik van mening dat ze sexy op de foto's staan maar eigenlijk pretty sure dat ze een saaie doos is in bed...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me dan alleen af waar die zekerheid(?) op gebaseerd is. Lijkt me toch lastig vast te stellen.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Dacht al dat je zou reageren, Naomi Watts 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat dacht je, laat de moeder van mijn ongeboren kinderen niet beledigen
.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Wat dacht je, laat de moeder van mijn ongeboren kinderen niet beledigen
.

Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Ik heb immers nooit meer dan 5 minuten naar Friends gekeken en ben haar nog bijna nooit in een film tegengekomen.
Wees blij en houden zo. 
Jennifer Aniston is gewoon vreselijk
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik vond Miley Cyrus leuker met langer haar, maar het blijft een leuke meid.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Brrrr, wat een verschrikking zeg. Vooral foto 2.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Zeg dat wel. Nou ik heb het hier weer gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Miley is echt van een zeer idyllisch mooi meisje naar een afschuwelijk mormel gegaan. Vre-se-lijk.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Vind dat net andersom. Van een kleurloos, té Amerikaans poppesmoeltje naar iets dat wellicht wat trashy is, maar veel meer karakter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als een geforceerd maar behoorlijk neppe imago breuk je ding is wel (om dan nog maar te zwijgen over originaliteit, Rihanna anyone?). nee, dat doen wat Disney collega's beter, oprechter en vooral geloofwaardiger.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Maar naar die ene Disney collega kan jij niet objectief kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toegegeven, daar zit wat in
.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Vind dat net andersom. Van een kleurloos, té Amerikaans poppesmoeltje naar iets dat wellicht wat trashy is, maar veel meer karakter.
En mooier dan Hudgens natuurlijk, maar die kan er ook mee door hoor.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Als een geforceerd maar behoorlijk neppe imago breuk je ding is wel (om dan nog maar te zwijgen over originaliteit, Rihanna anyone?). nee, dat doen wat Disney collega's beter, oprechter en vooral geloofwaardiger.
Over wie gaat het? 

P.S. Ik vind die nieuwe Miley ook niks.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ chevy93: mwah (en dat is nog gul). Wie is het eigenlijk?
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ja, dat staat dus in de link.
Emily Osment a.k.a. de nog leukere tegenspeler van Miley Cyrus in Hannah Montanna. Ze is helaas niet zo fotogeniek, dus zoek geen plaatjes op Google.

Them eyes!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Emily Osment
Ik ben meer van de brave Disney-dames. Ben dan ook niet zo heel blij met die imagowisselingen 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Hannah Montana ken ik niet, en EO ook niet. Niets gemist, dunkt me. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.