- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Butch (als ik het goed schrijf) is wanneer een vrouw iets te mannelijk overkomt. Niet echt super vrouwelijk, maar bijvoorbeeld een wat hardere uitstraling heeft en wat grover is in haar gezicht, om maar iets te noemen.
Vind dat juist totaal niet.
Eraser2
-
- 387 berichten
- 922 stemmen
Ze is niet de beste actrice, maar ik heb altijd een zwak gehad voor Reese Witherspoon.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Leuke meid, vooral in Cruel Intentions.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op het eerste gezicht best leuk maar ze is tegelijkertijd ook enorm saai en allerdaags, erg braafjes ook, vooral die pogingen tot sexy zijn werken totaal niet. Ouch. Probeer het dan ook niet.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Nee, ik zet haar toch op nummer 1 denk ik. Hoewel. Lastig. Twijfel over de nummers, maar deze dames zijn toch wel cuties.
1. Hayden Panettiere
2. Megan Fox
3. Mila Kunis
4. Rachel McAdams
5. Eva Longoria
Leuk die Hayden lovers. Die Rianneke heeft er natuurlijk geen verstand van dat ze mannelijk lijkt. Al vind ik het korte kapsel van Hayden in Scream 4 ook niet mooi(vrouwen moeten lang haar hebben). Maar omg wat blijft ze een mooie dame en vooral de cutiefactor kan erg hoog liggen bij Hayden.

Maarre, Megan Fox een cutie? Zij is toch overduidelijk een sexbom met dat sex appeal van dr 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, het gelijk afdoen als er geen verstand van hebben afdoen als het afwijkt van jouw mening. Tja...
.
Zie in Panettiere ook duidelijk wat tomboy/butch achtigs hebben. Komt puur door gebrek aan echte vrouwelijke presence. Zit wat in dus.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die Oktoberfest foto
Deze... nehhh!! Hier zie ik ook wel wat er bedoelt wordt met butch.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lijkt een heel ander meisje op Robert zijn foto.

Doe mij maar maar zo. Al vind ik dr met kort haar ook mooi.

soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
vrouwen moeten lang haar hebben
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mwoah, in principe zijn vrouwen met kort haar vaak OF halve jongetjes, OF lijken ze inderdaad op een (mannelijkere) lesbo. Uitzonderingen (Zoals Hayden) daargelaten.
Lang haar is vaak veel vrouwelijker, sexier en sensueler.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Echt mooie vrouwen kunnen het prima hebben. Bij Natalie Portman bijvoorbeeld staat kort haar misschien zelfs wel beter dan lang haar. Panettierre heeft een veel te bol (en lelijk) hoofd voor een kort kapsel.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1884 stemmen
vrouwen moeten lang haar hebben

Mwoah, in principe zijn vrouwen met kort haar vaak OF halve jongetjes, OF lijken ze inderdaad op een (mannelijkere) lesbo. Uitzonderingen (Zoals Hayden) daargelaten.
Ik zie liever een vrouw met mooi kort haar dan met lang haar dat strak naar achter gebonden.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Helemaal geen. Er zijn zoveel, dat het gewoon onmogelijk is om een naam of zelfs een top te benoemen.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Sinds kort ben ik helemaal weg van Demi Lovato. Die is duidelijk in een jaar tijd flink wat volwassener geworden qua uiterlijk. 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Knap meisje maar toch wel erg saai. Wel een erg fijne jurk laatst bij Jimmy Fallon
.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Tja, het gelijk afdoen als er geen verstand van hebben afdoen als het afwijkt van jouw mening. Tja...
.
Je moet die opmerking dan ook niet serieus nemen(zie die smiley achter de zin bij mij).
Met de toevoeging dat het een persoonlijke smaak is. Tuurlijk staat het bij sommige meiden mooi (zoals Apollinisch aangeeft), maar ik vind het vooralsnog niet mooier dan dezelfde meid met lang haar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Net Glee gekeken en ik moet zeggen ze heeft niet het mooiste gezichtje, maar wat heeft ze een mooi lichaam (vooral haar benen) en wat was ze sexy tijdens dit nummer!
Brittanny met Run the World 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
(vooral haar benen)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Filmpje heeft allemaal groene blokken/strepen wanneer ik het wil kijken, maar even gegoogled, is dat dit meisje? Zo ja, niet echt een mooi hoofdje dan nee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze acteert dan eindelijk. Busy bee. Miss UFC, Arianny Celeste
. Hottest ringcard girl ever. Gelukkig is het dit weekend weer event weekend.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Erg mooie boezem, en nog een leuk koppie ook. Vooral de eerste 2 foto's heeft ze een mooi gezichtje. (Al moest ik bij foto 1 wel meteen aan Snooki denken..)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is dat een nieuwe hippe oerdrift; schapengeluiden maken naar een mooie dame?
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.