• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.984 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.106 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Butch (als ik het goed schrijf) is wanneer een vrouw iets te mannelijk overkomt. Niet echt super vrouwelijk, maar bijvoorbeeld een wat hardere uitstraling heeft en wat grover is in haar gezicht, om maar iets te noemen.

Vind dat juist totaal niet.

Eraser2

• 387 berichten
  • 922 stemmen

Ze is niet de beste actrice, maar ik heb altijd een zwak gehad voor Reese Witherspoon.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Leuke meid, vooral in Cruel Intentions.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op het eerste gezicht best leuk maar ze is tegelijkertijd ook enorm saai en allerdaags, erg braafjes ook, vooral die pogingen tot sexy zijn werken totaal niet. Ouch. Probeer het dan ook niet.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

3. Mila Kunis

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Elineloves schreef:

Nee, ik zet haar toch op nummer 1 denk ik. Hoewel. Lastig. Twijfel over de nummers, maar deze dames zijn toch wel cuties.

1. Hayden Panettiere

2. Megan Fox

3. Mila Kunis

4. Rachel McAdams

5. Eva Longoria

Leuk die Hayden lovers. Die Rianneke heeft er natuurlijk geen verstand van dat ze mannelijk lijkt. Al vind ik het korte kapsel van Hayden in Scream 4 ook niet mooi(vrouwen moeten lang haar hebben). Maar omg wat blijft ze een mooie dame en vooral de cutiefactor kan erg hoog liggen bij Hayden.

(afbeelding)

Maarre, Megan Fox een cutie? Zij is toch overduidelijk een sexbom met dat sex appeal van dr

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, het gelijk afdoen als er geen verstand van hebben afdoen als het afwijkt van jouw mening. Tja... .

Zie in Panettiere ook duidelijk wat tomboy/butch achtigs hebben. Komt puur door gebrek aan echte vrouwelijke presence. Zit wat in dus.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die Oktoberfest foto Deze... nehhh!! Hier zie ik ook wel wat er bedoelt wordt met butch.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Lijkt een heel ander meisje op Robert zijn foto.

(afbeelding)

(afbeelding)

Doe mij maar maar zo. Al vind ik dr met kort haar ook mooi.

(afbeelding)

(afbeelding)

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

rep_robert schreef:

vrouwen moeten lang haar hebben

Waarom dat? Kort haar kan net zo goed mooi zijn, toch?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Mwoah, in principe zijn vrouwen met kort haar vaak OF halve jongetjes, OF lijken ze inderdaad op een (mannelijkere) lesbo. Uitzonderingen (Zoals Hayden) daargelaten.

Lang haar is vaak veel vrouwelijker, sexier en sensueler.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Elineloves schreef:

Dank voor de uitleg .

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Echt mooie vrouwen kunnen het prima hebben. Bij Natalie Portman bijvoorbeeld staat kort haar misschien zelfs wel beter dan lang haar. Panettierre heeft een veel te bol (en lelijk) hoofd voor een kort kapsel.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1884 stemmen

rep_robert schreef:

vrouwen moeten lang haar hebben

Beetje kortzichtig vind je niet?

Elineloves schreef:

Mwoah, in principe zijn vrouwen met kort haar vaak OF halve jongetjes, OF lijken ze inderdaad op een (mannelijkere) lesbo. Uitzonderingen (Zoals Hayden) daargelaten.

Nee ben ik zeker niet met je eens. Dat komt soms voor ja, maar is maar al te vaak niet altijd zo. Ook vrouwen met lang haar kunnen er als een butch uitzien, heeft niks met de lengte van het haar te maken, meer met het gezicht.

Ik zie liever een vrouw met mooi kort haar dan met lang haar dat strak naar achter gebonden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Helemaal geen. Er zijn zoveel, dat het gewoon onmogelijk is om een naam of zelfs een top te benoemen.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Stana Katic

(afbeelding)

(afbeelding)

Thorak

• 6354 berichten
  • 1884 stemmen

Erg mooie ogen op de 2e foto!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Sinds kort ben ik helemaal weg van Demi Lovato. Die is duidelijk in een jaar tijd flink wat volwassener geworden qua uiterlijk.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Beckett en Demi Lovato zeker

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knap meisje maar toch wel erg saai. Wel een erg fijne jurk laatst bij Jimmy Fallon .

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Erg mooi op de tweede foto.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja, het gelijk afdoen als er geen verstand van hebben afdoen als het afwijkt van jouw mening. Tja... .

Je moet die opmerking dan ook niet serieus nemen(zie die smiley achter de zin bij mij).

soom schreef:

(quote)
Waarom dat? Kort haar kan net zo goed mooi zijn, toch?

Elineloves schreef:

Met de toevoeging dat het een persoonlijke smaak is. Tuurlijk staat het bij sommige meiden mooi (zoals Apollinisch aangeeft), maar ik vind het vooralsnog niet mooier dan dezelfde meid met lang haar.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Net Glee gekeken en ik moet zeggen ze heeft niet het mooiste gezichtje, maar wat heeft ze een mooi lichaam (vooral haar benen) en wat was ze sexy tijdens dit nummer!

Brittanny met Run the World

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(vooral haar benen)

Daar kijken jullie vrouwen echt naar he? Elkaars benen...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Filmpje heeft allemaal groene blokken/strepen wanneer ik het wil kijken, maar even gegoogled, is dat dit meisje? Zo ja, niet echt een mooi hoofdje dan nee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze acteert dan eindelijk. Busy bee. Miss UFC, Arianny Celeste . Hottest ringcard girl ever. Gelukkig is het dit weekend weer event weekend.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Mooie oogjes (en zo )

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Erg mooie boezem, en nog een leuk koppie ook. Vooral de eerste 2 foto's heeft ze een mooi gezichtje. (Al moest ik bij foto 1 wel meteen aan Snooki denken..)

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Meh..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is dat een nieuwe hippe oerdrift; schapengeluiden maken naar een mooie dame? .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.