- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Toch duidelijk? Welke Nederlandse meisjes tot zo'n 21 jaar kunnen hier gepost worden?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Het meisje van de KPN reclame een jaar geleden:

Quentin
-
- 10202 berichten
- 8553 stemmen
Toch duidelijk? Welke Nederlandse meisjes tot zo'n 21 jaar kunnen hier gepost worden?
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Het meisje van de KPN reclame een jaar geleden:
Grappig. Die heb ik geregisseerd.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Tja voor mijn part het vroegere overbuurmeisje
In ieder geval veel leuker dan heel veel die hier in dit topic voorbij zijn gekomen...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Het overbuurmeisje zijn is alleen maar positief. Denk aan het overbuurmeisje uit Christiane F. Die types komen wat mij betreft veel geloofwaardiger en echter over.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik wist niet dat je aantrekkelijke Nederlandse meisjes hebt... 
Flipman
-
- 7110 berichten
- 1141 stemmen
Ik vind dit soort topics een beetje onzinnig, omdat het bij acteurs en actrices niet om het uiterlijk, maar om het acteertalent gaat. Ergens ook weer niet zo onzinnig, omdat er tussen die actrices ook weer hele mooie zitten inderdaad, die daar best wel om geprezen mogen worden.
Zo vind mijn broer Monica Bellucci de allermooiste vrouw op deze aarde. Kan ik mij wel voorstellen.
Christina Ricci mag ook niet ongenoemd blijven. Ze was al prachtig om te zien in de reeks van The Addams Family; zij was echt zo iemand van: "Shit, als jij later niet bloedmooi wordt, dan weet ik het ook niet meer!" Nou, zo mooi is ze wel! Ook in Sleepy Hollow, hoewel ze met donkerder haar mooier is.
Flipman
-
- 7110 berichten
- 1141 stemmen
Huh?
Hij is een Belg, hij denkt grappig te wezen. Maar hoewel hij misschien gedeeltelijk gelijk heeft, vraag ik me arf of in België wel iedereen even mooi is!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In beide landen is het niet veel soeps...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hij is een Belg, hij denkt grappig te wezen. Maar hoewel hij misschien gedeeltelijk gelijk heeft, vraag ik me arf of in België wel iedereen even mooi is!
Daarom stond er ook een spottende smiley bij. Ik zal eens kijken of ik je een paar Belgische meiden kan doorsturen via je mailadres... 
Flipman
-
- 7110 berichten
- 1141 stemmen
Bedoel je Belgische meiden die juist wel of niet de moeite van het bekijken waard zijn?
Tijntje23
-
- 17 berichten
- 10 stemmen
Jessica Alba uit de nieuwe van Rodriguez (Sin City) is toch wel een erg mooie actrice.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Altijd al van kleine kinderen gehouden U-96
?
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8553 stemmen
bah echt een type om een snor te krijgen 
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13405 stemmen
Zhang Ziyi
Scarlett Johansson
en dat meisje van Oldboy. Kang Hye-jeong of zoiets.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13405 stemmen
Ja dank u. Z is #1 zonder twijfel.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Speedy, heb je nog meer foto's van Kate? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.