- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Sommige sites van teens zijn niet kinderachtig trouwens maar dit geheel terzijde uiteraard.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Pas op voor je offtopic geleuter he haha 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind Hannah Montana ook leuk, en het is al een tijdje niet zo kinderachtig meer. In de eerste twee seizoenen oké, maar vooral nu valt het heel erg mee. En ik heb ook liever Miley dan Elisha. En geloof me dat wil heel wat zeggen uit mijn mond
Elisha was vroeger mooi, maar word nu steeds lelijker en bij Miley is dat net andersom, die word nu steeds leuker.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het gezicht van Miley klopt van geen kanten, de stem van een bouwvakker. Nee haar lichaam wordt er mooier op, maar haar gezicht zeker niet. Elisha heb ik ook nooit wat bijzonders gevonden trouwens.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Pas nog geplaatst volgens mij, maar toch.
Altijd leuk

Dina Meyer
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Het gezicht van Miley klopt van geen kanten, de stem van een bouwvakker. Nee haar lichaam wordt er mooier op, maar haar gezicht zeker niet. Elisha heb ik ook nooit wat bijzonders gevonden trouwens.
Deels mee eens. Ze heeft een aparte uitstraling, vooral in haar gezicht en ik vind haar ook niet altijd even mooi, maar om nou te zeggen dat het van geen kant klopt vind ik nou ook weer overdreven. En het was vroeger trouwens veel erger, nu ze ouder word verandert ze ook in haar gezicht, en valt het nog best mee. Stem van een bouwvakker slaat ook nergens op, ze is gewoon schor, maar dat wil niet zeggen dat ze als een vent praat. Zet eens een cd van haar op, dan praten we verder 

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Hmmm, ik vind dat ze een mooi gezicht heeft... en mooi haar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Hmmm, ik vind dat ze een mooi gezicht heeft... en mooi haar.
Ze heeft inderdaad ook erg mooi haar, Daar ben ik nog weleens jaloers op, je zal maar zo'n mooie bos hebben. Die kleur is ook erg warm.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Een foto waar ik allesbehalve vrolijk van wordt. 
Zij is een typisch PLORK'je
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nou speciaal voor jou nog een paar foto's dan 

.jpg)

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Tjesus... Is zij 17?! Had haar eigenlijk wel zo'n 8 jaar ouder geschat moet ik zeggen. (ik kende haar ook helemaal niet)
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Tjesus... Is zij 17?! Had haar eigenlijk wel zo'n 8 jaar ouder geschat moet ik zeggen. (ik kende haar ook helemaal niet)
Ziet er op deze foto's ook niet uit als iemand van 17, meer begin 20 ongeveer. Maar wat maakt het uit, ze is knap of ze is het niet, heeft bij deze weinig met leeftijd te maken 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ze ziet er wel redelijk jong uit, ik zou haar wel rond de 17 schatten. Ben geen fan van haar, ze heeft mooie ogen maar komt saai over.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Echt 13 in een dozijn.
Inderdaad, stap een willekeurige middelbare school binnen en je komt tientallen van dat soort meisjes tegen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tegenwoordig wel als ik al die meisjes zo zie, was wel anders toen ik nog op de middelbare school zat. Al die dikke Fila truien, gecombineerd met voddige kapsels en niet van die hippe mode van tegenwoordig
Als ik zo'n oude klassenfoto terug kijk is het niet veel soeps haha.
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Nou, dan zie ik een paar van die meisjes bijv. op tv, en dan vragen ze hoe oud ze zijn?
En dan val je soms bijna van de bank af, ze zien er altijd veel ouder uit dan ze zijn.
Soms nog maar 12 of 14 jaar en dan al dozen make-up enzo op.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, als ze bij dr. Phil of zo op de stoel zitten. Van die 15 jarigen waarvan ik ze wel op mn 15e had willen kennen. Ondanks die kilo make up.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fijn dat er nou eindelijk eens echt een mooi ding in dit topic voorkomt. Destiny Hope Cyrus
.
Als haar gezicht niet klopt, leve de imperfectie dan.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
In 2002:
Inderdaad Thora Birch (onlangs Ghost World nogmaals gezien, vanmiddag nog 'The Hole' 
had hij dan scarlett niet opgemerkt?!!
Huh? Wie?? 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Déborah François.
Bloedjemooi inderdaad! Moet nog steeds "My Queen Karo" zien, heb hem op DVD liggen! 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Déborah François
alles wat er niet mooi kan zijn aan een gezicht is bij haar (op die foto dan) ook niet mooi; ogen, neus, wangen, mond, haar. Nee absoluut niet mooi.
Die Cyrus vind ik ook maar niks hoor, zeer overdone en inderdaad niet veel anders dan wat je ziet op eengemiddelde middelbare school. Haar gezicht vind ik dan niet zo dat het niet klopt of zo, maar mooie ogen en een mooie mond/gebit heeft ze niet nee.
@Schram101: Dina Meyer 
Edit: Déborah François even gegoogled maar dat werd er juist alleen maar slechter op en zeker niet beter... 
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
0:13
....... hamburger 
Sharon Tate was toch degene die door Manson is vermoord?
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Niet door Manson zelf, maar door z'n clubje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.