- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Kan iemand even een andere foto posten, want de foto die hier momenteel als laatste gepost is, daar jaag je mensen mee van de site!
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3233 stemmen
Zo erg is ze nou toch ook weer niet?, misschien wat te oud maar verders ook niet echt lelijk te noemen lijkt mij.
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Kijk.. Dat ziet er al een stuk beter uit. Alleen had je misschien wel een ander plaatje van haar kunnen plaatsen. 
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik vind haar er in deze scene met Hattori Hanzo (in Kill Bill - vol. 1) juist zo leuk uitzien! Ik heb juist naar zo'n plaatje gezocht!
redjina
-
- 96 berichten
- 43 stemmen

Maria Kooistra oftewel Pascalle Berings uit GTST
Erg mooie vrouw
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Zeker een mooie vrouw.
Ik kijk dan wel geen GTST, maar ik ken haar wel ergens van. Is zij niet van die shampoo-reclame van Herbal Essences?
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik kijk dan wel geen GTST, maar ik ken haar wel ergens van. Is zij niet van die shampoo-reclame van Herbal Essences?
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Als je GTST als film moet beoordelen, dan zou ik echt op een halve ster uitkomen. Echt vreselijk die serie.
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Genoeg geouwehoer...

Niet verkeerd, die Holly Valance. Al zeg ik het zelf..
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik zie gewoon een wit vierkantje met een rood kruis erin dus ik ouwehoer nog even door, niks geen Holly Vallance voorlopig.
.
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Bij mij doet het plaatje het prima. Ik zou niet weten wat ik fout gedaan heb. anders kan ik het ook zo doen: Holly Valance
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
*rrrrrr* 
Je zou haar eens in Twin Peaks moeten zien!
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
In welke films / series kunnen we haar bewonderen Nick Kang????? Want hier op moviemeter is er niets over haar te vinden... helaas
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Jullie met die derde rangs actrices. Dit is pas vuurwerk 

Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Madonna na iets teveel alcohol gedronken te hebben ? 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
In welke films / series kunnen we haar bewonderen Nick Kang????? Want hier op moviemeter is er niets over haar te vinden... helaas
Ze is een zangeres heeft onder andere het liedje kiss kiss gezongen, ?remake? van het liedje van Tarkan.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
salvatore: eigenlijk heeft ze dezelfde weg afgelegd als Kyle Minogue. Begonnen bij Neighbors, dan zangeres geworden.
dje-em
-
- 498 berichten
- 7015 stemmen
kirsten dunst, jenniffer connolly en rosa blasi heeft ook wel wat. uiteraard maar daar zal ik de enigste in zijn lauren graham (maar das uit een serie) en rosario dawson (presentatrice)
en die dame die haley speelt in one tree hill
nou wie hebben we dan nog meer? ach iedere vrouw heeft wel iets moois! thekla reuten jaaaaa!
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik vind haar ook wel leuk, misschien ietwat geflipt, maar ik mag haar graag zien in films.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Juliette Lewis goede acteur maar mooi.......???
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Dit is niet mooi maar godelijk 
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Juliette Lewis goede acteur maar mooi.......???
Of ben ik de enige?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Of ben ik de enige?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hoor jij überhaupt ergens bij ? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.