menu

Mijn Updates +
Film / Toplijsten en favorieten / Je persoonlijke top 10

zoeken in:
Jordy (admin)
naar aanleiding van die top 10 allertijden die door regisseurs en critici is opgesteld (wat laatst in het nieuws was, waar Citizen Kane weer op 1 stond) had ik een inval: zoiets moeten we hier ook maar doen

en je ziet, als ik er maar ECHT zin in heb, hoeft het allemaal niet zoveel tijd te kosten die todo-lijst wacht wel even

op http://www.moviemeter.nl/top10.php kun je alvast je top 10 invoeren. Deze zal dan later bij je persoonlijke gegevens te zien zijn. Die gegevens zijn via de "lijsten" link of via het klikken op je naam in het forum bereikbaar.

Ik wil dan ook een aparte top 100 gaan maken (naast de huidige) op basis van deze gegevens. Maar goed, dat komt allemaal nog, ga eerst maar even invoeren allemaal

Jordy (admin)
en "ja", het is vervelend dat de lijsten niet op alfabet staan, even niets aan te doen

kappeuter (crew)
Leuk idee! Een opmerking: als je 10 of meer 5 sterren films hebt, hoeven die 4 en 4,5 sterren films er niet bij te staan.

leuk initiatief. Hij is ondertussen ingevuld.

Jordy (admin)
ja goed idee kappeuter heb ik nu gedaan

standaard alleen 5 sterren films. Heb je er daar geen 10 van? dan zie je alle 4.5 en 5 films. Zijn dat er nog geen 10? Dan alle 4+ films

top 10 overzichten zijn inmiddels bij de gebruikers (nu alleen nog ik en EmDee) te zien. Later volgt dus nog een alternatieve top 100 enzo

kappeuter (crew)
Ik heb 'm ook ingevuld. Mijn top 10 lijst.

kappeuter (crew)
Oh ja, als je 'm wilt wijzigen, zou ik het handig vinden als de link naar de edit pagina bij de user pagina staat.

vind het altijd moeilijk zoiets samen te stellen. Dus tis eigenlijk een willekeurige volgorde.

Is die lijst helemaal op mijzelf (Narva) toegespitst; goh leuk zeg.

Ik durf em niet in te vullen, straks staat The Langoliers nog op 1!

Ben benieuwd wat het resultaat wordt.

Ik durf em niet in te vullen, straks staat The Langoliers nog op 1!

Zonder te willen ruziën of zo : wat heb jij toch met die Langoliers ?

Ik geloof niet dat dat hier thuishoort, maar ik vind het (net als in andere SK mini-series) boeiend om te zien dat een groep mensen (dus geen individu) het op moet nemen tegen het kwaad...

Yak
Pjew, laat ik hier maar vooral niet aan beginnen. Een punt toekennen aan een film is al lastig, maar de ene te moeten verkiezen boven een andere lukt me gewoon niet.

Sorry mensen, maar ik kan zo'n lijstje echt niet invullen. Wanneer ik een film 5 sterren geef dan is ie net zo goed als de rest van de films die in die lijst voorkomen. Ik kan echt geen onderscheid gaan maken......

ik zeg daarom bij de mijne ook dat je niet op de volgorde moet letten

ik heb m'n lijstje klaar hoor !

mine X

FisherKing
Zo moeilijk is het niet: en het doet geen pijn. En volgende week is die persoonlijke top 10 toch weer anders

Yak
oké, ik ben om. mijn toptien is ook met bloed ondertekend.

Geweldig idee. Mijn top 10 is af (en omdat ik mij erger aan alle mensen die denken dat er voor 1980 geen (goede) films werden gemaakt, heb ik er er geen enkele film van na 1972 in gezet).

Leuk, die toptiens!
De mijne staat er inmiddels ook op!
Dat jullie t ff weten.

De mijne ook.
Moet je maar zien wat je er verder mee doet.

He Jordy is het alleen bij mij dat er 10x Boondock Saints staan of is het toeval?

Jordy (admin)
zoals er boven staat, je ziet een lijstje van de films die JIJ persoonlijk een hoge noterig hebt gegeven

of dat 4+, 4.5+ of alleen de 5-sterren films zijn hangt af van hoeveel films je hoog beoordeeld heeft... als je 11 5-sterren films hebt heeft het geen zin om je ook uit je 4.5 films te laten kiezen

Ik zie het ja heb hem ook ingevuld erg lastg hoor een top 10.

Er kunnen enkel films die op de moviemeter staan worden ingevuld...

neo (crew)
moeilijk om in te vullen.

Jordy (admin)

ja, alles dat je mist moet je zelf even toevoegen

FisherKing

Jos2 ben je nou blond of niet

Kijk! Dit vind ik nou een heel goed idee!!

Ik hou zowiezo al van lijstjes (zo heb ik laatst m'n persoonlijke top 50 in elkaar geknutseld ), maar ieders top 10 bij z'n persoonlijke gegevens neerzetten is écht leuk!

Vooral interessant om te zien bij mensen die een gigantische hoeveelheid 5-sterren films hebben, welke 10 ze nou echt de beste vinden. (mits die mensen hun top 10 invoeren natuurlijk... )

Gast
geplaatst: vandaag om 14:11 uur

geplaatst: vandaag om 14:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.