Film / Toplijsten en favorieten / De ultieme 'feel good movies'
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2004, 01:38 uur
Soms zijn er van die films die je iedereen zou aanraden om te zien als je eens goed moet opladen, oftewel een onvervalste feel good movie. Zo eentje, dat als je die gezien hebt, denkt: 'alles is goed zo'.
Welke raden jullie iedereen aan?
Mijn top 3:
1. Billy Elliot
2. Amelie
3. Lola rennt
Welke raden jullie iedereen aan?
Mijn top 3:
1. Billy Elliot
2. Amelie
3. Lola rennt
0
geplaatst: 10 februari 2004, 17:34 uur
The Majestic
As good as it Gets
Maar kzou toch ook eens een tekenfilm als 'Knorretje's Grote Film' willen aanraden
As good as it Gets
Maar kzou toch ook eens een tekenfilm als 'Knorretje's Grote Film' willen aanraden

0
geplaatst: 10 februari 2004, 17:36 uur
Inderdaad My Neighbour Totoro en Punch Drunk Love natuurlijk....
0
geplaatst: 10 februari 2004, 17:38 uur
* Home Alone
* Home Alone II: Lost in New York
* Dumb & Dumber
* Labyrinth
* Home Alone II: Lost in New York
* Dumb & Dumber
* Labyrinth

0
Menni
geplaatst: 10 februari 2004, 18:09 uur
Before Sunrise
It's a Wonderful Life
Brief Encounter
Untamed Heart
Keeping the Faith
Fucking Åmål
Say Anything
About Last Night
My Girl
Mrs. Doubtfire
Mermaids
Bridget Jones's Diary
The Neverending Story
The Breakfast Club
Tromeo & Juliet
.. en Dead Man (bedoel ik serieuzer dan menigeen vermoedt, vermoed ik, al valt deze niet in de categorie 'aanrader voor iedereen', daar sjoemel ik sowieso mee).. en nog veel meer eighties jeugdsentiment en fantasy.. en nog veel meer oprechte zwijmel.. en als nieuwste toevoeging, met superstip: In America.
It's a Wonderful Life
Brief Encounter
Untamed Heart
Keeping the Faith
Fucking Åmål
Say Anything
About Last Night
My Girl
Mrs. Doubtfire
Mermaids
Bridget Jones's Diary
The Neverending Story
The Breakfast Club
Tromeo & Juliet
.. en Dead Man (bedoel ik serieuzer dan menigeen vermoedt, vermoed ik, al valt deze niet in de categorie 'aanrader voor iedereen', daar sjoemel ik sowieso mee).. en nog veel meer eighties jeugdsentiment en fantasy.. en nog veel meer oprechte zwijmel.. en als nieuwste toevoeging, met superstip: In America.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 18:32 uur
Father of the Bride en Father of the Bride Part II natuurlijk 

0
geplaatst: 10 februari 2004, 18:52 uur
Het is een prachtige film, maar ik vind het geen 'feel good' film. Ik vond het einde altijd wel jammer, dat de vrienden geen contact meer met elkaar hebben, en als er wordt beschreven hoe deze stierven.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 20:01 uur
Bij 'One flew over the cuckoo's nest' voelde ik me echt goed !
0
geplaatst: 10 februari 2004, 20:03 uur
U-96 schreef:
Het is een prachtige film, maar ik vind het geen 'feel good' film. Ik vond het einde altijd wel jammer, dat de vrienden geen contact meer met elkaar hebben, en als er wordt beschreven hoe deze stierven.
(quote)
Ja okay, maar de sfeer door de hele film voelt goed bij me

0
Menni
geplaatst: 10 februari 2004, 20:19 uur
Dat lijkt me genoeg.. En het is er ook nog 's een om aan de héle familie aan te raden, dus ik reken 'm zeker ook tot de gevraagde categorie. Jeugdsentiment & vriendschap = feelgood!

0
Menni
geplaatst: 13 februari 2004, 16:19 uur
Amen, al is het alleen maar omdat het altijd zo heerlijk toeven is in een zaal vol kinderen: vandaag 'per ongeluk' Brother Bear gedaan en ontzettend genoten!
0
geplaatst: 10 april 2004, 20:58 uur
wat heeft men toch met Amelie. Man, ik ben helemaal bang voor die freak....
Good will Hunting
Good will Hunting
* denotes required fields.