menu

Film / Toplijsten en favorieten / Verkiezing van de mooiste actrice aller tijden

zoeken in:
TornadoEF5 schreef:
Wie kijkt er nu naar de knieën van een vrouw.

Mensen die naar een vrouw kijken en haar op schoonheid beoordelen.

Graaf Machine schreef:
Ze heeft niet al te mooie knieën.
Heb geen verstand van knieën , maar haar knieën zien er wel een beetje raar uit ja ...

Ja, ik weet het niet hoor. Ik ga het echt niet nalaten om op een vrouw af te gaan omdat ze lelijke knieën heeft... , alsjeblieft zegt. Als we daar al naar gaan kijken, kan je even goed nooit nog een vrouw aanspreken, omdat iedereen lelijk is.

Begrijp me niet verkeerd he, ik wil deze vrouw absoluut niet afkraken, maar als er toch een topic is over mooiste actrices, dan moet je wel de hele actrice beoordelen, en niet alleen haar gezicht en de grootte van de bos hout voor de deur.

TornadoEF5 schreef:
Ja, ik weet het niet hoor. Ik ga het echt niet nalaten om op een vrouw af te gaan omdat ze lelijke knieën heeft... , alsjeblieft zegt. Als we daar al naar gaan kijken, kan je even goed nooit nog een vrouw aanspreken, omdat iedereen lelijk is.

Raar. Waarom zou je een vrouw niet aanspreken als ze niet de mooiste is ?

Ik vind sowieso al niet dat we een mooiste actrice moeten gaan zoeken. Ze zijn allemaal wel mooi

Voor zover ze niet op een catwalk lopen dan... .

TornadoEF5 schreef:
Wie kijkt er nu naar de knieën van een vrouw.

Er zijn veel te veel mooie vrouwen, maar ik ben over het algemeen geen fan van vrouwen die gefotografeerd worden op de catwalk, want dat zijn vaak juist enorm lelijke foto's. De schoonheid van een vrouw kan je enkel en alleen in beweging zien, dus in het echte leven of wanneer ze tevoorschijn komen in een film. Ik heb het al vaak meegehad dat wanneer ik vrouwen die ik aantrekkelijk vond in een film, juist als niet mooi zag wanneer ik ze op google afbeeldingen opzocht. Maar dat zijn dus puur die foto's die genomen worden op awards, en die zijn quasi zonder uitzondering altijd lelijk. Zo een foto's zijn ook niet naturel. Profielfoto's van vrouwelijke leeftijdsgenoten op Facebook zijn quasi altijd mooier.
Wat vind je nu van haar ?

https://s31.postimg.org/es0msxcpn/image.jpg
https://s31.postimg.org/lv8i8jpuz/image.jpg

xgogax schreef:
(quote)
Wat vind je nu van haar ?

(afbeelding)
(afbeelding)

Ik weet het niet.

Trekt mij niet aan. Maar dat zal ook wel met leeftijd te maken hebben.

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Ik weet het niet.

Trekt mij niet aan. Maar dat zal ook wel met leeftijd te maken hebben.
Ok , zo oud is zij nou ook weer niet . Zij is geboren in 1983 en is maar 35 jaar oud . Ik ben ouder .

Zij speelt overigens in Mission: Impossible - Fallout (2018) ...

De actrices die mij aantrekken zijn:
Star uit American Honey
Elle Fanning uit The Neon Demon
Mia Wasikowska uit The Kids Are All Right
Shaedlynn Woodley uit The Descendants en The Spectacular Now
De meisjes uit Spring Breakers
Chloe Grace Moretz uit If I Stay
Grace Kelly uit Rear Window
Natalie Portman uit Thor en Black Swan
Mila Kunis uit Black Swan
Brit Marling uit Another Earth
Holiday Grainger uit The Borgias
Sarah-Wayne Callies ten tijden van Prison Break
Michelle Rodriguez ten tijden van Lost
Jenna Thiam uit Les Revenants
Emily Kinney uit The Walking Dead
Uma Thurman ten tijden van Dangerous Liaisons
Maika Monroe uit The Guest en It Follows
Alexandra Dahlstrom ten tijden van Fucking Amal
Lou de Laage uit Respire
Brie Larson uit Room en The Spectacular Now
Lisa Kudrow uit Friends (al val ik ook een beetje op het innerlijk in de rol die ze hier speelt)
Een bepaalde figurante uit The Equalizer... (zes seconden kwam ze in beeld, 't was genoeg!) (op die bus ergens in het begin)
Evelien Bosmans uit Welp
Emma Stone
Emma Watson (met momenten, en zonder kort haar dank je wel)
Alicia Vikander
Een beetje Kristen Stewart
Een beetje Adèle Exarchopoulos (maar misschien iets te groot voor mij)

En eigenlijk nog veel meer....

Maar over het algemeen vind ik vrouwen in het algemeen snel knap. Zolang ze niet te oud zijn, niet te groot, niet te dik (ook liefst geen te dikke tetten of te dik gat). En het meest lelijke is als ze kort haar hebben. Ik ben echt een fan van lang haar. Knip je haar af, en de aantrekking valt weg. Ik denk dat een vrouw met haar haar het meeste indruk op mij kan maken trouwens. Dat is een wapen. En een stem / lach kan ook veel met mij doen.

TornadoEF5 schreef:

Maar over het algemeen vind ik vrouwen in het algemeen snel knap. Zolang ze niet te oud zijn, niet te groot, niet te dik (ook liefst geen te dikke tetten of te dik gat). En het meest lelijke is als ze kort haar hebben..

Dan vind je vrouwen in het algemeen niet snel knap.

Graaf Machine schreef:
(quote)

Dan vind je vrouwen in het algemeen niet snel knap.

Ik heb het idee van wel hoor. Althans de praktijk lijkt mij dat toch te vertellen. Maar het innerlijk van een bepaald persoon kan voor mij de aantrekking op iemand haar uiterlijk versterken. Al maakt liefde ook blind. En mij valt op dat als ik iemand uiterlijk mooi vind ik gebrekkige punten op haar innerlijk zal negeren. En omgekeerd ook. Als ik iemand aantrekkelijk vind om de persoon die ze is, dan zal ik ook "gebrekkige punten" op haar uiterlijk (als er al zoiets bestaat) negeren.

https://hips.hearstapps.com/ell.h-cdn.co/assets/16/25/1466627350-elle-the-neon-demon-02.jpg

Elle Fanning in The Neon Demon blijft toch geweldig. Rode of Paars/Roze/Gele achtergrond, blond haar, beetje krullen maar ook niet te veel, als perfectie bestaat voor mij is dit het.

Of Profielfoto (die is zelfs Russisch)

https://theredmuseum.files.wordpress.com/2014/09/anna-horror-maze.jpg

En die zwart-wit foto maar die kan ik hier niet plaatsen

http://www.designscene.net/wp-content/uploads/2015/02/Lou-de-Laage-Mixte-Eric-Guillemain-02-620x928.jpg

Ja, zo kan ik ook mooie vrouwen maken. Met allerlei belichting, make up, en photoshop. Dat is toch allemaal nep man. Dan vond ik die vrouw met die niet al te mooie knieën een stuk knapper.

Tiens, als ik vrouwen in beweging zie, dan zal jij mij toch moeten vertellen, hoe men daar photoshop op gebruikt. Meestal vind ik make-up overkill. Ik ken een vriendin, en ze is mooi, maar ze gebruikt altijd VEEL TE VEEL make-up... . Ja, belichting is enorm belangrijk bij het maken van een foto dus daar zal je zeker gelijk in hebben. Maar als die dingen echt zo belangrijk waren, dan zou ik nooit meisjes mooi vinden die ik tegenkom als ik buiten loop, en het tegendeel is waar. En natuurlijk is The Neon Demon ook film, en komen die kleuren helaas te weinig voor in andere aspecten van het leven (tenzij dan het interior van een hoerenkot ). Maar geloof me, rode lichten of roze muren vind ik echt geweldig mooi. Ik weet nog eens dat bij mijn pa de lichten ofzo stuk waren, en ze dan ook een rood licht hadden in de keuken voor een tijdje. En ik vond dat echt geweldig . En vrouwen zijn ook echt mooi in rode / roze / paarse kleedjes enzo.

Die vrouw met "haar niet al te mooie knieën" zou mijn mama kunnen geweest zijn.

TornadoEF5 schreef:
Tiens, als ik vrouwen in beweging zie, dan zal jij mij toch moeten vertellen, hoe men daar photoshop op gebruikt.

De foto's die jij post bewegen niet. Althans niet hier.

Graaf Machine schreef:
(quote)

De foto's die jij post bewegen niet. Althans niet hier.

Ik kan toch moeilijk bewegende video's gaan plaatsen van vrouwen die ik in het dagelijkse leven mooi vind. En qua foto's vind ik dat echt mooie foto's van vrouwen. Je klaagt er dan over dat er make-up wordt gebruikt. Welja, die vrouwen die op de catwalk staan zullen dat zeker niet doen? En bij velen van die vrouwen staat er ook echt kilo's botox op hun gezicht.

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Ik kan toch moeilijk bewegende video's gaan plaatsen van vrouwen die ik in het dagelijkse leven mooi vind. En qua foto's vind ik dat echt mooie foto's van vrouwen. Je klaagt er dan over dat er make-up wordt gebruikt. Welja, die vrouwen die op de catwalk staan zullen dat zeker niet doen? En bij velen van die vrouwen staat er ook echt kilo's botox op hun gezicht.

Die vrouw met die niet al te mooie knieën staat op de catwalk noch heeft kilo's botox op haar gezicht. Misschien bij de feiten blijven en niet in allerlei zijstraten duiken.

Die eerste heeft een lief gezicht.
Die tweede is blauw en onbruikbaar voor een oordeel.
Die derde is slecht belicht en dus ook onbruikbaar voor een oordeel.
Die vierde, daar krijg ik dorst van.

Graaf Machine schreef:
(quote)

Die vrouw met die niet al te mooie knieën staat op de catwalk noch heeft kilo's botox op haar gezicht. Misschien bij de feiten blijven en niet in allerlei zijstraten duiken.

Wat ja... is het nu al mijn fout dat ik een vrouw van 38 niet aantrekkelijk vind. Ik ben nog maar pas 22 hoor. Mij doet ze niets.

Veel van de vrouwen die vandaag als schoon gezien worden staan vol botox en beginnen daar erg vroeg mee, en geloof me, botox is echt vies.

Graaf Machine schreef:
Die eerste heeft een lief gezicht.
Die tweede is blauw en onbruikbaar voor een oordeel.
Die derde is slecht belicht en dus ook onbruikbaar voor een oordeel.
Die vierde, daar krijg ik dorst van.

Slecht belicht ja. Was jij niet de persoon die zei dat ik vooral naar belichting keek.

Maar goed, zaag vooral nog een beetje over de lelijke knieën en het okselhaar en over hoe de voetzool van Natalie Portman niet glad genoeg is.

En who cares dat het oordeel over die vrouwen moet zijn. Ik vind die vrouwen mooi, wat een ander van die vrouwen vindt, kan me geen reet uitmaken.

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Wat ja... is het nu al mijn fout dat ik een vrouw van 38 niet aantrekkelijk vind. Ik ben nog maar pas 22 hoor. Mij doet ze niets.

Veel van de vrouwen die vandaag als schoon gezien worden staan vol botox en beginnen daar erg vroeg mee, en geloof me, botox is echt vies.

Ja, botox zal wel vies zijn, maar daarom mag ik toch wel zeggen dat een vrouw niet al te mooie knieën heeft? Of denk je dat ze daar ook botox in spuiten?

TornadoEF5 schreef:
En who cares dat het oordeel over die vrouwen moet zijn. Ik vind die vrouwen mooi, wat een ander van die vrouwen vindt, kan me geen reet uitmaken.

Nou, blijkbaar wel, gezien je posts in dit topic.

Het enige wat ik zeg is dat ik een vrouw in actie moet zien vooraleer ik een oordeel over haar kan vellen, en dat qua foto's het type foto die ik hier gepost heb, de foto's zijn van meisjes die ik mooi vind.

TornadoEF5 schreef:
(quote)

Slecht belicht ja. Was jij niet de persoon die zei dat ik vooral naar belichting keek.

Nee, dat zei ik niet. Maar ik begrijp je wel. Mooie belichting kan een gezicht mooier maken, maar een slecht belicht gezicht kan niet duiden op een mooi gezicht. Het is gewoon een slecht belicht gezicht.

Ach, wat maakt het ook uit.

Helemaal niks, was effe lekker kletsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.