- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Jammer, want ik vind het echt een mooie film
Ik zeg overigens nergens dat ik de film niet mooi vind. Alleen tegenover veel andere Disneys steekt hij iets minder sterk af. En ik zeg er ook maar bij dat ik hem al in geen jaren meer gezien heb.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Pretty Woman vind ik ook wel erg ondergewaardeerd worden.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Ik blijf bij Le Comte de Monte Cristo uit 1998.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja, hij staat niet eens altijd op 1. En op ImdB zelfs helemaal nooit. Schande!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Je moet me toch eens vertellen hoe een film die op nr. 1 staat ondergewaardeerd kan zijn
.
Maar ik neem aan dat het een grapje is.
xangadix
-
- 1618 berichten
- 4501 stemmen
Heel goed gezien, het was een grapje. Ik vind TSR erg overgewaardeerd.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Signs, een geniale film die vaak door mensen die een alien-invasion film verwachten laag wordt beoordeeld.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Signs, een geniale film die vaak door mensen die een alien-invasion film verwachten laag wordt beoordeeld.
Daar ben ik het nu eens volledig mee eens. Ik snap niet wat mensen hier zo slecht aan vinden. Deze film geeft een totaal nieuwe draai aan het genre.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11902 berichten
- 5309 stemmen
Signs is een hele spannende film en ik ben me ook een paar keer rot geschrokken in de bios, maar kijk de voorstelling Zwart van Lebbis, en daar worden in 3 minuten alle plotgaten eruit gehaald. En dat zijn er veel, heel veel...
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Signs niet meteen spannend en ook de onderliggende theorie boeit me niet. Maar ik vind de benadering gewoon erg origineel, namelijk dat aliens als de dood zijn voor water en dat je dus geen helden nodig hebt om ze uit te roeien. Maar ik ben sowieso ook een fan van alles wat met aliens te maken heeft, dus dat zit er ook voor veel tussen.
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Ik vond signs ook wel een hele aardige film, goed acteerwerk, goede regie en mooie beelden. Maar toch vind ik niet dat hij een hogere waardering moet krijgen omdat ik het einde zo'n afknapper vond. Echt, ik hoef niet persé een grote invasie van aliens, of een of andere übertwist, maar de aliens in signs waren wel echt om je dood te lachen. En dat haalde in een keer zo erg de spanning eruit dat ik hem toch echt geen hoge waardering kan geven.
-
- 11902 berichten
- 5309 stemmen
@Halycon: Uit Lebbis' Zwart: als ze zo bang voor water zijn, waarom gaan ze dan in vredesnaam naar een planeet die voor 95 % uit water bestaat met mensen die ook voor een groot gedeelte uit water bestaan?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
@Halycon: Uit Lebbis' Zwart: als ze zo bang voor water zijn, waarom gaan ze dan in vredesnaam naar een planeet die voor 95 % uit water bestaat met mensen die ook voor een groot gedeelte uit water bestaan?
Misschien omdat ze dit op voorhand niet wisten?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Allemaal niet relevant. De motivatie van de aliens om naar de aarde te komen is onbekend.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Ik heb alles maar even vluchtig bekeken, maar houden we het even leuk voor de mensen die de film nog niet gezien hebben ?
Mc
-
- 1006 berichten
- 2092 stemmen
Ja, inderdaad, volgens mij weet je aan het begin van de film nog niet eens zeker of er wel aliens in de film voorkomen dus is dat bericht van BoordAppel dan geen spoiler?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Ghost In The Shell. Anime mijlpaal van jewelste. Samen met Akira dé klassieker. Sferisch fenomenaal, filosofisch sterk, volwassener dan menig live action filmp.
En het merendeel van wat je leest zijn mensen die er de balle van begrijpen en "vaag" roepen 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dagon. Veel horrorfun die veel mensen helaas te serieus nemen.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
Gosford Park
Prachtig script,prachtig acteerwerk.Gewoonweg een parel van een film en maar 3.33 hier 
-
- 11902 berichten
- 5309 stemmen
Misschien omdat ze dit op voorhand niet wisten?
Huh? Er valt vanaf een hele verre afstand te zien dat de hele planeet aarde zoveel water bevat. Die vlieger gaat dus niet op.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Huh? Er valt vanaf een hele verre afstand te zien dat de hele planeet aarde zoveel water bevat. Die vlieger gaat dus niet op.
-
- 11902 berichten
- 5309 stemmen
Dat zou inderdaad wel kunnen. Maar het blijft stom.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Ik vind het heel raar dat Jaws niet in de top 250 staat. De film scoort wel heel hoog bij de knock-outs (muziek, horror, 70's) maar scoort wel niet hoog genoeg om bij de beste 250 te staan. Raar...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het heel raar dat Jaws niet in de top 250 staat. De film scoort wel heel hoog bij de knock-outs (muziek, horror, 70's) maar scoort wel niet hoog genoeg om bij de beste 250 te staan. Raar...
Mee eens

Die film is nog zoveel meer dan een filmpje over een enge grote haai.. maar kennelijk ziet niet iedereen dat.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Grote enge haai + meisjes in bikini ?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
3 goede acteurs zeer goed op dreef in een te kleine boot 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Mississippi burning zit er ook niet in. Ik dacht dat die er in het verleden wel heeft ingestaan, of vergis ik mij...