• 17.011 nieuwsartikelen
  • 181.489 films
  • 12.520 series
  • 34.650 seizoenen
  • 654.253 acteurs
  • 200.212 gebruikers
  • 9.449.701 stemmen
Avatar
 

Verslavingen

zoeken in:
avatar van Don Dijk

Don Dijk

  • 7079 berichten
  • 0 stemmen

M&M's!


avatar van AchmedATM

AchmedATM

  • 1507 berichten
  • 0 stemmen

voor mij zijn het mini-Donuts


avatar van MoFeDu

MoFeDu

  • 2946 berichten
  • 0 stemmen

AchmedATM schreef:

Haha, zo simpel was het jammer genoeg niet.

Maar dit wordt een beetje deprimerend heeft iemand misschien een leuke verslaving; Shoppen, Koekjes ofzo...

Minotaures heeft vast nog wel wat verslavingen, die spaart ze volgens mij.


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

ace leader schreef:

(quote)

De 'meeste' vrouwen willen mannen met geld dat is bewezen.

Nou vrouwen, kom maar op!!


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

Verslaafd ben ik eigenlijk nergens aan, maar ik heb toch wel altijd behoefte aan m'n laptop . Zonder dat geen internet, muziek en films.

Dingen waar als ik er eenmaal aan begonnen ben er moeilijk vanaf kan blijven:

Tonic, poker en gokken in het casino (al heb ik dat gokken prima in de hand). Ook een dag zonder koffie op kantoor kan ik moeilijk verkroppen.

Alcohol (met uitzondering af en toe gin-tonic), roken en drugs zijn gelukkig dingen waar ik nooit aan begonnen ben, ondanks dit herhaaldelijk aangeboden te hebben gekregen op de middelbare school.


avatar van Elineloves

Elineloves

  • 24073 berichten
  • 3637 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Nou vrouwen, kom maar op!!

Mannen die dat het hardst roepen...


avatar van misterwhite

misterwhite

  • 4726 berichten
  • 656 stemmen

De laatste tijd heb ik het weer erg met kauwgom, als ik niet aan het knabbelen ben lijkt het net of er iets ontbreekt in mijn mond.


avatar van Don Dijk

Don Dijk

  • 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kunstgebit niet vergeten he!


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen


avatar van misterwhite

misterwhite

  • 4726 berichten
  • 656 stemmen

Don Dijk schreef:

Kunstgebit niet vergeten he!

Gelukkig heb ik al men tanden nog


avatar van Brix

Brix

  • 19766 berichten
  • 5196 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Mannen die dat het hardst roepen...

Zijn marktkramers, en die proberen je iets aan te smeren dat je eigenlijk helemaal niet wil hebben


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Hm.. verslaafd zijn aan speed is niet zo fijn, soort schuurpapier voor de hersenen.


avatar van Don Dijk

Don Dijk

  • 7079 berichten
  • 0 stemmen

En voor de neus.


avatar van Minotaures

Minotaures

  • 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Nu het toch zomer is: Magnum Gold en Temptation


avatar van wyatt earp

wyatt earp

  • 5008 berichten
  • 2704 stemmen

Milkshake . Elke keer als ik langs de mc donalds kom, moet ik er gewoon eentje halen .


avatar van Brix

Brix

  • 19766 berichten
  • 5196 stemmen

Nu krijg ik er ook trek in


avatar van Minotaures

Minotaures

  • 7810 berichten
  • 2557 stemmen

Dat Magnum is nu in de aanbieding bij de AH. Sla dus uw slag!


avatar van niethie

niethie

  • 7320 berichten
  • 7375 stemmen

wyatt earp schreef:

Milkshake . Elke keer als ik langs de mc donalds kom, moet ik er gewoon eentje halen .

Gister nog op, als je dat met dit weer drinkt proef je pas hoe goor het eigenlijk is! Je kunt dan net zo goed een hele bus suiker leeg eten. Evenals een magnum, bleh!


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Milkshakes zijn echt lekker ja. Ik maak ze voornamelijk zelf, lekker met roomijs, vanillesuiker en verse aardbeien in de blender, waar je overigens ook heerlijke smoothies mee kan maken. Wat sinaasappelsap erin, dan lekker banaan, aardbei, kiwi en wat ijsklontjes erbij! Jammie, en nog gezond ook


avatar van Turkeyloverz

Turkeyloverz

  • 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Pff, is dat niet een beetje te veel van het goede? Er bestaan toch niet voor niets verschillende smaken, jij mixt ze gewoon allemaal


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Nou ja het is misschien wel veel fruit, maar het is gewoon net wat je zelf lekker vind En dat is het leuke van een blender, je kan er steeds mee variëren.


avatar van Turkeyloverz

Turkeyloverz

  • 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik vind het ook heerlijk, hoor. Al is verslaving wel een heel groot woord. Ik ben meer verslaafd aan Red Bull.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Milkshakes zijn echt lekker ja. Ik maak ze voornamelijk zelf, lekker met roomijs, vanillesuiker en verse aardbeien in de blender, waar je overigens ook heerlijke smoothies mee kan maken. Wat sinaasappelsap erin, dan lekker banaan, aardbei, kiwi en wat ijsklontjes erbij! Jammie, en nog gezond ook

.


avatar van Don Dijk

Don Dijk

  • 7079 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke, wanneer je ga je ons trakteren?


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Heb net weer vers fruit in huis gehaald, dus als je een glaasje wil moet je maar langskomen


avatar van Don Dijk

Don Dijk

  • 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben onderweg!


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Wicked


avatar van Don Dijk

Don Dijk

  • 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wickie wickie wickie


avatar van Elineloves

Elineloves

  • 24073 berichten
  • 3637 stemmen

Roomijs en vanillesuiker is inderdaad heel gezond.


avatar van Brix

Brix

  • 19766 berichten
  • 5196 stemmen

Ik laat de gekoelde dranken en ijs even voor wat het is.

Ben nu aan de Marokkaanse (mierzoete) sterke thee, met munt.

Lest mijn dorst beter bij deze hitte merk ik.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.