- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
bij mij werkte het meteen ja ben ook net wakker.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Pijnlijk voor de meiden van Halal, die kwamen er niet aan te pas.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
"Ik ga gehakt maken van de ananas!" 
Hoe simpel is het toch voor die kerel om mensen met zulke ogenschijnlijk nietszeggende oneliners totaal de mond te snoeren.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Briljant! Vreselijke show verder, het was een zooitje. Maar dit was fantastisch.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Echt een meester die Teeuwen. 
Op de achtergrond zag je die 'baard' zo denken: hij heeft ons bij onze 'kl*ten'.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
"Ik ga gehakt maken van de ananas!" 
Hoe simpel is het toch voor die kerel om mensen met zulke ogenschijnlijk nietszeggende oneliners totaal de mond te snoeren.
Tussen die nietszeggende one-liners door heeft hij gewoon gelijk hoor. Verbaal uitermate vaardig, die Teeuwen.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk. Die drie waren dus echt "zeik wijven". Ik geef Hans Teeuwen helemaal gelijk. Ook al ben ik 7 jaar gepest.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Mwa, die meiden van halal zijn in principe ook altijd behoorlijk sterk hoor, al komen ze hier idd wat minder uit de verf. Lijkt wel alsof ze Teeuwen voor het eerst zien en totaal iemand anders verwacht hadden of zo.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Heb wel eens eerder iets van hun gezien, maar vond ze hier ronduit slecht. Maar wat ik bedoelde te zeggen, dat Teeuwen gewoon een juist punt maakt. Dat wat hij doet even erg is als weglopen als er een minirokje getoond wordt of homo's zondig (iets in die trand) noemen. We leven in een samenleving waar zulke dingen gewoon mogelijk zijn en het is toch echt geheel je eigen probleem als je hier niet tegen kan.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ach ja, van mij hoeft dat niet zo, dat beledigen.
Dat van die extreme moslims dat zelf ook doen vind ik niet echt een valide argument.
Moeten wij dan ook maar overgaan tot steniging of zo omdat zij dat ook doen
. Daar sta je dan toch boven lijkt me.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Hij doet het niet daarom. Hij stelt alleen dat het zeer vreemd is om beledegingen af te keuren, terwijl ze het zelf, op andere fronten precies hetzelfde doen. En ik vind ook niet alles wat hij doet grappig, maar ik vind wel dat het gewoon moet kunnen.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Dit was toch een topic om mee te lachen? 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Tussen die nietszeggende one-liners door heeft hij gewoon gelijk hoor. Verbaal uitermate vaardig, die Teeuwen.
Ja dat zeg ik dus. "Ogenschijnlijk".
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Sterker nog, ze probeerden hem telkens te beledigen tijdens dat gesprek maar daar ging hij mooi niet op in.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Haha, Teeuwen is briljant.
"Ik vond het gewoon grappig"
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Mijn excuus. Beetje weinig geslapen...
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Oma zit in een psychiatrische instelling, want ze is een beetje in de war.***
Die dag raast ze weer eens met haar rolstoel door de gang. Maar plots zwaait er een deur open en gekke Gerrit verspert haar de weg. 'Rijbewijs !' zegt hij streng. Oma haalt een chocotof papiertje uit haar handtas en geeft het hem. Gekke Gerrit bekijkt het grondig. 'OK' zegt hij En ze vertrekt weer met piepende banden.
Maar wat verder zwaait er weer een deur open en zotte Jules doet haar stoppen. 'Papieren van de wagen !' Oma geeft hem een wikkel van een chocoladereep uit haar handtas.Jules bekijkt die vooraan en achteraan. 'OK, rij maar door' Nu knalt oma extra hard door de gang, om de verloren tijd in te halen.
Maar weer zwaait er een deur open en crazy Harry staat voor haar volledig naakt, met een knaap van een erectie 'Oh nee', zucht oma, 'wéér een alcoholcontrole !' ***
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
www.maakjijstraksnaam.nl[/url]
gewoon grappig...
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Haha, ik had 94%, wordt vergeleken met David Beckham, Albert Einstein en Bill Gates en een succesleven van hier tot aan tokyo ligt aan mijn voeten. Iedereen krijgt dit neem ik aan? 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Volgens mij heeft iedereen rond de 93/94%. Kan me niet voorstellen dat ze filmpjes maken zonder succesvol persoon. Dan was die campagne nergens goed voor..
Ik had btw 93%...
Edit: Zijn wel verschillende filmpjes.. Darth Vader is gelijk aan Donald Trump en Brad Pitt 
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Hard. 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Oma zit in een psychiatrische instelling, want ze is een beetje in de war.***
Die dag raast ze weer eens met haar rolstoel door de gang. Maar plots zwaait er een deur open en gekke Gerrit verspert haar de weg. 'Rijbewijs !' zegt hij streng. Oma haalt een chocotof papiertje uit haar handtas en geeft het hem. Gekke Gerrit bekijkt het grondig. 'OK' zegt hij En ze vertrekt weer met piepende banden.
Maar wat verder zwaait er weer een deur open en zotte Jules doet haar stoppen. 'Papieren van de wagen !' Oma geeft hem een wikkel van een chocoladereep uit haar handtas.Jules bekijkt die vooraan en achteraan. 'OK, rij maar door' Nu knalt oma extra hard door de gang, om de verloren tijd in te halen.
Maar weer zwaait er een deur open en crazy Harry staat voor haar volledig naakt, met een knaap van een erectie 'Oh nee', zucht oma, 'wéér een alcoholcontrole !' ***
heeft iemand deze ook gelezen