- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Weet je wel wat het verschil is tussen moed en lef ?
Moed = midden in de nacht bezopen thuiskomen,
je vrouw staat op je te wachten met een bezem en dan vragen :
Ben je nog aan het schoonmaken of vlieg je nog ergens naar toe?
Lef = midden in de nacht bezopen thuiskomen met een parfumluchtje om je heen en lipstick op je kleding, je vrouw op haar kont slaan en zeggen:
jij bent de volgende".
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Goeie smoes
Een man rijdt 160 op de snelweg en wordt aangehouden door een agent. De agent zegt: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik van u uw rijbewijs zien?" De man zegt: "Ik heb geen rijbewijs agent." Zegt de agent: "Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?" Zegt de man: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde." De agent, verbijsterd: U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?" Zegt de man: "Ja, die had ik nodig om mijn vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak." Het wordt de agent nu te veel en hij roept assistentie in.
Binnen de kortste keren is de automobilist omsingeld door een horde gewapende agenten. De hoofdagent loopt samen met een inspecteur, zijn chef, naar hem toe. De inspecteur vraagt naar zijn rijbewijs en de man haalt zijn rijbewijs uit zijn binnenzak. Dan vraagt de inspecteur naar de autopapieren en de man laat ze ook zien en die zijn ook in orde. Dan vraagt de inspecteur of hij in het handschoenenkastje mag kijken en ziet dat daar geen pistool in ligt. Tenslotte vraagt hij of hij in de kofferbak mag kijken en ziet een lege kofferbak. Dan zegt hij tegen de man: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak in een gestolen auto reed. Hoe kan dit?" Zegt de man: "Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed."
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook al niet van de nieuwste, maar ik blijf het leuk vinden. 
Vrouwen en hun logica.
Als je een vrouw op een voetstuk plaatst en haar wil beschermen
van alle drukte, ben je een macho.
Als je thuisblijft en het huishouden doet, ben je een watje.
Als je te hard werkt, is er nooit tijd voor haar.
Als je niet hard genoeg werkt, ben je een schooier.
Als je haar zegt hoe goed ze er uitziet, zijn het ongewenste intimiteiten.
Als je niets zegt, is het mannelijke onverschilligheid.
Als je huilt, ben je zwak.
Als je niet huilt, ben je ongevoelig.
Als je houdt van vrouwelijke vormen en sexy ondergoed, ben je pervers.
Als je daar niet van houdt, ben je homo.
Als je ervan houdt dat een vrouw haar benen scheert en in vorm blijft, ben je een sexist.
Anders ben je niet romantisch.
Als je haar bloemen koopt, wil je iets van haar.
Als je het niet doet, denk je niet aan haar.
Als ze hoofdpijn heeft, is ze moe.
Als jij hoofdpijn hebt, hou je niet meer van haar.
Als je te dikwijls wilt, ben je oversekst.
Anders is er iemand anders.
Als zij vrijgezel wil blijven, heet dat onafhankelijkheid.
Als jij vrijgezel wil blijven, heb je bindingsangst.
Als jij aan de telefoon geile dingen zegt, ben je een hijger.
Als zij aan de telefoon geile dingen zegt, is dat een euro per minuut
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Oh sorry... Maar hij is wel leuk toch? Dan kun je hem best nog een paar keer lezen! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een journaliste had een reportage gemaakt over de rol van man en vrouw in Afghanistan verschillende jaren geleden, en het was haar opgevallen dat de vrouw gewoon was om een meter of drie achter de man aan te lopen.
Vorige week is ze nog eens terug geweest en ze zag dat ditmaal de man enkele meters achter de vrouw aanliep. Ze benaderde een van de vrouwen voor een verklaring. "Dit is geweldig!" zegt ze, "Wat heeft ervoor gezorgd dat jullie de rollen zo hebben kunnen omkeren?"
Zegt de Afghaanse: "Landmijnen".
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Van ab normaal.
Twee mannen zaten in de bar. Zecht de ene hoe gaat het de laatste tijd met de sex. Nou, dat is niks. Elke keer als ik sex heb met mijn vrouw verlies ik halverwegen de aandacht. Ja, zecht die ander. Dat had ik ook, maar ik heb er iets op gevonen. Elke keer als ik merk dat mijn vrouw de aandacht verliest schiet ik met een startpistool. Nou mijn vrouw schikt dan zo erg dat ze al haar spieren spant en ze is meteen weer bij de les. Een week later komen ze elkaar weer tegen in de kroeg. En hoe heeft het startpistool gewerkt? Praat me niet van dat startpistool. Het was een fisaco. Hoezo? Nou ik lich bij mijn vrouw in te loggen en merk dat ze de aandacht verliest. Dus ik schiet met dat pistool en ze schikt zo erg. Ze bijt in mijn lul en piest in mijn gezicht en op dat moment komt er een nakte man uit de kast met zijn handen omhoog.
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Jaaa, die heb je van mij. (5 augustus 2007, 19:30 uur)
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
wel hard maar zeker goed
De echte voetbalfan
Karel had eindelijk zijn kaarten voor de WK finalevoetbal 2007 gekregen.
Toen de wedstrijd begonnen was, vraagt een man achter hem of de plaats naast hem vrij was.
"Ja", zegt Karel, "die plek is niet bezet". "Ongelofelijk", zegt de man achter hem.
"Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat iemand een kaartje heeft voor de WK-Finale voetbal, bijna het grootste sportevenement ter wereld, en dat zo iemand dan niet op komt dagen?
"Nou", zegt Karel , "eigenlijk is die plaats ook voor mij.
Mijn vrouw zou eigenlijk meekomen, maar ze is helaas overleden. Dit is de eerste finale dat we niet samen zijn in 20 jaren".
"Oeps", zegt de man achter hem, "sorry, dat wist ik niet, het spijt me. Maar kon je dan niemand anders vinden, een vriend of een kennis, om mee te nemen?
" Karel schudt zijn hoofd.
Nee, iedereen is naar de begrafenis."
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Laat het toch, ik vind het best wel een grappige spelling. 
HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Om terug te komen op die hilarische vrouwengrappen van Speedy23 
een al vrij oude.
Waarom vrouwen het kwaad zijn.
Vrouwen = Tijd en geld
Tijd = geld
dus
vrouwen = Geld + geld
Geld = wortel van het kwaad
Geld tot de tweede macht = de wortel der kwaad
Dus
Geld = Het kwaad
Dus:
Vrouwen = Het kwaad
Een beetje flauw, maar ja...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Racistische mop verwijderd.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Gelukkig mogen seksistische moppen wel 
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Inderdaad, dit is gelukkig geen geloofige site. 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
@HeresJohnny:
Ik wil niet betweterig zijn, maar hoe je het nu vertelt klopt er helemaal niets van. Deze is beter:

(al kun je je afvragen of je niet women = time + money moet schrijven i.p.v. women = time x money, maar zullen we deze niet al te sterke grap maar niet te veel uitdiepen
)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Uit Zuid-Afrika.
Die vrou maak haar man in die middel van die nag wakker. 'Piet!'
sê sy, 'Ek hoor 'n muis piep.'
'Nou wat wil jy hê moet ek doen?' vra die man. 'Hom olie?'
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
'Hom olie?'
Hmm...ik vat 'm niet 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hmm...ik vat 'm niet 
De vrouw zegt dat er een muis piept. Vraagt de man: "Wat wil je dat ik er aan doe? Moet ik ze smeren?"
Nou wat wil jy hê moet ek doen?' vra die man. 'Hom olie?'
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Jaaa, die heb je van mij. (5 augustus 2007, 19:30 uur)
Dat is toch de speler van dead evidence?

sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Sorry ik dacht aan een andere Kevin Smith.