menu

Overig / Algemeen / Just a joke...

zoeken in:
Beter zo?

Voor de zekerheid nog maar een poging
Het ging dus vnl. om het onderschrift bij deze foto:

John & Yoko waiting for the maid to make the bed so they can continue protesting against the system, 1969

John & Yoko waiting for the maid to make the bed so they can continue protesting against the system, 1969 : OldSchoolCool - reddit.com

Graaf Machine schreef:
Het herhalen van een bericht deed het vroeger overigens ook beter. Kut allemaal, sorry voor mijn taalgebruik maar de laatste weken is deze site gewoon vaak kut.

Eens. Ik kom hier niet zo vaak meer. Vroeger kon ik probleemloos afbeeldingen enz plaatsen, nu zit ik voortdurend allerlei bloedirritante popups en reclamezooi weg te klikken.

Hey Panta rei, prima.

New Hallmark Original Christmas Movies from Your Favorite Hollywood Directors | The New Yorker - newyorker.com

“Chestnuts Suffering on an Open Fire,” Werner Herzog

When she is asked to direct the nativity play, the local chestnut farmer Noel learns an important lesson: mortality is chaos, and the only thing that binds us all together is destruction. And, after Noel witnesses Nick, her former high-school flame, being fatally mauled by a rabid reindeer, she comes at last to accept that to exist is to suffer.

Wat hoort er niet in het rijtje thuis: sex, balpen of aids?

Sex! Balpen en aids zijn allebei relatiegeschenken.

kappeuter (crew)

George Lucas in the background of some random documentary

Gast
geplaatst: vandaag om 11:24 uur

geplaatst: vandaag om 11:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.