- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Nog steeds? Weet niet hoe oud je bent, maar is de tijd dat je daar een achtergrondplaatje van zou nemen niet allang voorbij?
Ik heb al een tijdje geen DBZ achtergrond gehad. Had Iron Man, wat game-personages en motoren hiervoor.
Het blijft mijn nr. 1 animatieserie, vandaar. Plus, ik heb al een tijdje een donkergekleurde achtergrond en had wat zin in een (snelle) nieuwe.
Tip: mochten jullie nieuwe achtergronden zoeken van steden bij ochtend of avond, is het misschien leuk om van Italië of Griekenland een kijkje te nemen.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Grey's Anatomy
te zoetsappig of valt het mee? dacht namelijk dat je niet zo van zoetsappig hield 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ja, daar heb ik ook op gezocht, New York City by night in dit geval.
Maar dan krijg je ook hele drukke er tussen, en dat is een beetje too much. Kan ik net zo goed een carnavalswallpaper (bleugh) zoeken.
Ik zou er toch eentje nemen zonder Twin Towers.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets mis met Dragon Ball Z.
Inderdaad. Wist ook niet dat DBZ leeftijdsgebonden was.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ik zou er toch eentje nemen zonder Twin Towers.
.
Ik heb hem zonder de Twin Towers 

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Nog steeds? Weet niet hoe oud je bent, maar is de tijd dat je daar een achtergrondplaatje van zou nemen niet allang voorbij?
DBZ is tijdloos man! 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Mwoah, weet niet of ik tegenwoordig nog tegen die extreme langdradigheid zou kunnen. Was echt ongelofelijk niet normaal hoe lang ze de boel wisten op te rekken. Volgens mij duurde dat gevecht met Freeza wel 20 afleveringen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Daarom heb je nu DB Kai. Opnieuw geremasterd en vele stukjes uitgehaald. Ze zijn nu bij afl. 60 en nu al bij de Android Saga.
Het is inderdaad tijdloos.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Had mijn broer het inderdaad ook over. Past helaas niet in mijn tijdschema, kijk ik liever films in mn vrije tijd 
De reden waarom ze het tien jaar geleden zo oprekten was toch omdat het gelijk liep met de comics, waar ze dus op moesten wachten en niet op vooruit konden lopen?
Zag overigens vanmiddag de hoes van DB Evolution in de FRS. Dat kan echt niet hoor, dat ziet er echt voor geen meter uit, belachelijk hoe pussy die Goku eruit ziet
Ik zal die film nooit van mijn leven gaan kijken denk ik.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Daarom heb je nu DB Kai. Opnieuw geremasterd en vele stukjes uitgehaald.
Als in de Frieza saga Vegeta sterft en Goku hem begraaft, de muziek bij die scène werkte echt perfect. Met de nieuwe muziek heeft die scène veel minder emotionele impact.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Kan het me goed begrijpen. De (extra lange) oude DBZ is in je blijven steken, dus daar ben je het meest aan gewend. Zowel afleveringen als muziek. Ik heb DB Kai niet gezien en heb geen behoefte om het te zien, vind de oude DBZ goed als die zo is. Heb nog GT en DB proberen te kijken, maar kwam niet echt heel ver.
Een mooie bureaublad van DB /Z/GT is erg moeilijk te vinden, als je een perfecte zoekt dan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou heb je nog die update niet binnen gehaald Brix

Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Sommige updates laat ik liever on-ge-update 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De skyline van de winderige stad. Als ik naar de VS zou emigreren, dan werd dit mijn thuishaven.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echt? is koud hoor.
.
Ik ben er nog nooit geweest helaas. Al zou ik er al puur op basis van het United Centre, Soldier Field en het U.S. Cellular Field er heen gaan
.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Hm.. nou een vriend van me woonde er een tijdje, zelf helaas geen mogelijkheid gehad om te bezoeken.
Maar het weer daar is echt een behoorlijke drempel..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoorde het al van meerdere (op het Chicago Bulls forum). Dat het bijna alleen mogelijk om voor Chicago natives te doen is, of mensen die verhuizen uit een soort gelijk gebied. Dan maar Miami
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mooi Soom, al zijn er leukere te vinden van Tangled 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Jammer van dat lange, opvallende logo.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Wie is die lelijkerd in het midden.
Hé het is tenminste een keer niet in het 'mooiste, leukste actrice' topic
Edit: niet gelijk weghalen, dat is flauw 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
ik vind het jammer dat ik deze niet kan vinden als wallpaper:

Hilarisch!
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Had na alweer maanden een standaard Windows achtergrondje wel weer iets leuks nodig:

Blijf er echter wel iets te lang naar staren soms maar ach!