• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Oh ik sta er al bij idd.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Kan iemand mij uitleggen hoe het met de 'kluns' werkt?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Sportpools.net - Regels alle sporten

De kluns is een speciale renner binnen je team. Deze renner bezorgt je namelijk geen punten, maar levert je verliespunten op als hij sterk presteert of de koers niet uitrijdt (zie puntentelling). Kies je een kluns met zwarte lijst punten dan mag je deze zwarte lijst punten extra besteden aan je 14 overige renners.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Thanks

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Sportpools net klaar gezet, al is er nog wat twijfel bij de laatste 3 0-punters die ik neem.

Verder ook wat betjes gezet voor de Tour:

Danielson top-10 eindklassement: x8

Monfort top-10 eindklassement: x15

Hoogerland winnaar bergklassement: x7.5

Als er daar eentje van lukt, is het al mooi.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

www.tourpool.eu

Meldt je aan voor de MOVIEMETER SUB LEAQUE

Per etappe een team van 8 renners selecteren die volgens jou op juiste volgorde de streep over fietsen.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Is het een groot risico om als kluns een renner met zwarte lijst-punten te nemen, maar waar je niks van verwacht.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Nee, das net een ideale kluns. Dan kan je mooi een aantal zwarte punten meer besteden aan je renners.

Een 0-punter als kluns nemen is eigenlijk de makkelijkste optie maar daar win je ook niks mee. Een Spezialetti bijvoorbeeld is een perfecte Giro-kluns. Pakt nooit punten en rijdt - zonder valpartij - altijd uit.

Vooral oppassen dat 'ie niet vroegtijdig gaat afstappen eigenlijk. Ik zag er in de Giro een paar met een sprinter als kluns. Dat is natuurlijk wel gevaarlijk. Een aantal van hun had op voorhand zelfs aangekondigd af te zullen stappen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Ik heb mezelf wel ingeschreven voor sportpools, maar zie mij niet bij de subleague van moviemeter staan.

Hoe kan ik me aanmelden voor de subleague?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

In dit schermpje zoeken naar moviemeter Sportpools.net - Subleague overzicht

Dan staat vast wel ergens een knop aanmelden...

Wachtwoord 'velo'

edit: hmm misschien moet je je toch al aanmelden op het moment dat je je team aanmaakt...

En als aanvulling op Finisterra: een afstappende kluns levert 100 (!) strafpunten op.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Ja heb ik gedaan, maar ik zie een subleague met moviemeter leden. Dat zijn er 51 en sta ik tussen.

Subleague Leden (51 leden)

Ik zie echter ook een Subleague MovieMeter (20 deelnemers) en daar sta ik niet tussen.

Wat is het verschil?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Op het moment dat je je 'aanmeldt' voor de Tour moet je volgens mij al je subleague(s) waarin je mee wil spelen invullen... weet niet of je dat al gedaan hebt?

Zo'n melding krijg je dan (zie voor Eendagskoersen Tour de France):

Op deze pagina kan je je inschrijven voor Eendagskoersen 2012. Sportpools biedt je de mogelijkheid om mee te spelen in een subleague. Tijdens een pool kan je meespelen met maximaal 5 subleagues.

Inschrijven voor Eendagskoersen 2012

Hieronder staan de subleagues waar je momenteel bent ingeschreven.Selecteer de subleague(s) waarin je wilt meespelen in in deze pool.

MovieMeter

Wil je je inschrijven voor de pool Eendagskoersen 2012 met bovenstaande subleague(s)?

Let op! Zodra je je inschrijft kan je je subleagues niet meer aanpassen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

Ah ik heb het gevonden. Er zat nog een knopje, waarmee ik me kon toevoegen. Bedankt voor de uitleg en bij deze doe ik ook mee, met ook een"zware kluns".

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Het is zeker te laat dag om nog een dvd in te zetten bij de tourpoule van Sportpools? Of is daar sowieso geen animo voor?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het is dan bijna zover! De finale van het EK 2012.

Hierbij nog even een tussenstand:

(afbeelding)

Topscorer-lijst:

(afbeelding)

Totaal aantal doelpunten gescoord tot nu toe : 72

Als moviemeter-poule als geheel doen we het overigens ook geweldig.

We staan op positie 100 van de 8287. Laten we proberen nog wat verder te stijgen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ik ga toch nog iets goed hebben misschien als er niet meer dan 3x gescoord wordt in de finale.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik baal nog steeds van mijn enige 2 wijzigingen vlak voor de wedstrijd, die me 14 punten kostten.

Vier doelpunten in de finale zie ik ook geen realiteit worden...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

fcgroningen olé doet mee voor spek en bonen he, dus je staat sowieso een plek hoger wat betreft de dvd's

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Hoppa! Mag ik als eerste 1 dvd kiezen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou ja, dan kun je in ieder geval de echte troep laten voor wat het is en nog een aardige dvd uitzoeken

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ach, als je een dvd a la The Trial inzet, heb je sowieso gewonnen. Zelfs als je onderaan staat, dan ben je hem tenminste kwijt

jarno1975 (moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ach, als je een dvd a la The Trial inzet, heb je sowieso gewonnen. Zelfs als je onderaan staat, dan ben je hem tenminste kwijt

Ook slim, ik was 1 halve finale vergeten in te vullen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ook slim, ik was 1 halve finale vergeten in te vullen

Ik ook

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Het probleem met die Tourpoules is dat ik altijd voor de vreemde namen ga.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ik wil 'm best vervangen hoor. Vond het vooral leuk omdat er dan een dvd is, die niemand wil winnen. Maar daar zijn er nu toch genoeg van.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heb toch 2 dvd's ingezet die meer dan 3 sterren krijgen, dus helemaal troep is het ook weer niet, al vond ik mijn 2 dvd's geen ruk aan, een ander kan het wel wat vinden kennelijk.:p

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Middenmootje, valt me niks tegen eigenlijk. Kan alleen maar concluderen dat de rest ook behoorlijk dramatisch aan het voorspellen is...

Justus18

• 701 berichten
  • 79 stemmen

moviemafketel schreef:

Totaal aantal doelpunten gescoord tot nu toe : 72

Als moviemeter-poule als geheel doen we het overigens ook geweldig.

We staan op positie 100 van de 8287. Laten we proberen nog wat verder te stijgen.

Ik doe m'n best. Gisteren heb ik nog wel een foutje gemaakt doordat ik op het laatste moment 1-2 veranderde in 2-3, omdat ik wat extra doelpuntjes nodig had. 4 doelpunten in de finale gaat niet lukken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Italië levert je veel op, Justus.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Gefeliciteerd Redlop met het winnen van de E.K. Poule!

Vooraf gedeeltelijk de winnende lijst ingevuld. Balen van die 2 wijzigingen die me precies 14 punten hebben gekost. Was wel lachen geweest: 2 winnaars. Maar er kan er maar één de winnaar zijn.

Ik zie trouwens dat ik de finale juist niet had gewijzigd en ook geen eerste doelpuntenmakers had geselecteerd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.