• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.905 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.919 acteurs
  • 200.318 gebruikers
  • 9.456.434 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1029 stemmen

Ik houd je niet tegen, stap er alsjeblieft uit.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Haha, toch maar niet. Het kan trouwens in een dag weer anders zijn. Omdat 5 en 10 punten zo dicht bij elkaar ligt is het wel heel moeilijk om een gaatje te slaan.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

the new guy schreef:

Als het bijv. gedeeld 2e is dan ben ik voor:

5-4en4-2-1->

Drie man op 2 dan:

5-4en4en4-2-1->

Drie man op 1 dan:

5en5en5-4-3-2-1->

Akkoord?

Dit klopt trouwens niet...

Drie man op 2 dan:

5-4en4en4-1->

Drie man op 1 dan:

5en5en5-2-1->

Kunnen we iig iets afspreken?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

the new guy schreef:

Haha, toch maar niet. Het kan trouwens in een dag weer anders zijn. Omdat 5 en 10 punten zo dicht bij elkaar ligt is het wel heel moeilijk om een gaatje te slaan.

In de kwartfinale kun je zo weer onderaan staan.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Inderdaad, ik heb Brazilie-Zwitserland in de 8e finale. Dat wint Zwitserland dus, daar gaan m'n punten.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Ik las net trouwens pas de puntentelling. Als je bijv. Brazilie-Zwitserland hebt in 8e finale, en je voorspelt 2-1 kun je natuurlijk punten scoren. Als in die 8e finale op die dag (dus wedstrijd 54) twee geheel andere ploegen spelen, en het wordt toch 2-1, krijg je evenveel punten voor de score. Bizar, maar wel grappig.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Domme poule dus, maar dat wisten we al...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat slaat idd niet ergens op.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1029 stemmen

Nee echt?

Bizar.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mja en het maakt ook niets uit of een team 1e of 2e eindigt in een poule. Zolang ze achtste finalist zijn krijg je punten, de rest doet er niet toe.

Kan me herinneren dat we ooit een veel leukere poule hadden met punten voor de eindstand in de poule, jokers om in te zetten, doelpuntenmakers per wedstrijd om te voorspellen, etc.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

the new guy schreef:

Ik las net trouwens pas de puntentelling. Als je bijv. Brazilie-Zwitserland hebt in 8e finale, en je voorspelt 2-1 kun je natuurlijk punten scoren. Als in die 8e finale op die dag (dus wedstrijd 54) twee geheel andere ploegen spelen, en het wordt toch 2-1, krijg je evenveel punten voor de score. Bizar, maar wel grappig.

Jezus dat meenje niet..

Dat soort amateur poules doe ik niet aan mee.

Wie heeft dit in godsnaam uitgekozen ?

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Stinissen. Maar maakt naar mijn mening geen reet uit (niet omdat ik 1 dagje bovenaan sta trouwens). Niets meer aan te doen, en iedereen zal wel volgens dezelfde regels meedoen

Vorig jaar deed ik aan een poule mee waarbij ruststanden moesten worden bepaald. Wellicht minder amateuristisch, maar het slaat ook nergens op. Ik vind het wel bizar, maar ook wel interessant...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ruststanden / jokers / extra vragen is allemaal leuk en aardig maar is een niet noodzakenlijk.

Maar dat je scores tellen als je de achste finalisten / kwartfinalisten etc niet goed hebt slaat natuurlijk helemaal nergens op..

Volgende keer wat meer overleg.. ik heb ook sites gepost met een 3 keer zoveel deelnemers waar de puntentelling wel goed is.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wat grappig

Ik verloor trouwens 4 jaar terug de WK pool van mijn werk omdat ik Italië - Frankrijk als finale had en niet Frankrijk - Italië.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 960 stemmen

Whahahahaa, is dat even balen

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Idd, dat kan hier gelukkig niet. Je krijgt overigens veel meer punten voor het juist voorspellen van een 8e, kwart of halve finalist dan het juist voorspellen van een uitslag. Het valt wel mee dus.

Als je Zwitserland in de 8e finale hebt voorspeld, maakt het niet uit in welke wedstrijd je het land hebt staan. Beschouw dus die uitslagen in de finales als extra, rare vragen, en je hebt weer een fatsoenlijke poule.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

Ik verloor trouwens 4 jaar terug de WK pool van mijn werk omdat ik Italië - Frankrijk als finale had en niet Frankrijk - Italië.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

otherfool schreef:

Wat grappig

Ik ben een keer onterecht 2e geworden, omdat de organisator een fout maakte door teams in de finale te wisselen van mijn concurrent, zodat hij de score ineens goed had. Ik was woest.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Overigens, sommigen hebben die extra vragen echt hilarisch slecht ingevuld. Totaal: 9 rode kaarten. Aantal doelputen Oranje: 18. Totaal aantal gele kaarten: 120. Totaal aantal doelpunten: 255. Dat soort dingen.

Maar voorlopig heb ik de toto hilarisch slecht ingevuld.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

En daar gaat het vooral om...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Haha, nog niets goed voorspeld in poule A, maar uiteindelijk lijkt het er toch op dat de situatie die ik had voorspeld voor ronde 3 zich gaat voor doen:

Mexico en Uruguay op 4 punten na 2 wedstrijden, Frankrijk die vervolgens dik wint van Zuid-Afrika, Mexico en Uruguay die het op een akkoordje gooien en Uruguay die eerste wordt op doelsaldo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zak alleen nog maar, rare uitslagen toch wel.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik heb die extra vragen ook hilarisch ingevuld zie ik net

Eigen schuld, totaal geen aandacht aan besteed.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Topscorer uit Argentinië komt wel goed zo, alleen dacht ik dat Messi ze ging maken.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Phoenix schreef:

Haha, nog niets goed voorspeld in poule A, maar uiteindelijk lijkt het er toch op dat de situatie die ik had voorspeld voor ronde 3 zich gaat voor doen:

Mexico en Uruguay op 4 punten na 2 wedstrijden, Frankrijk die vervolgens dik wint van Zuid-Afrika, Mexico en Uruguay die het op een akkoordje gooien en Uruguay die eerste wordt op doelsaldo.

Zou wel heel dom zijn van Mexico. Door dat akkoordje zullen ze uitkomen tegen Argentinie. Nummer 1 speelt waarschijnlijk tegen Z-Korea. Ik zou er voor gaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Schande. Sta ik eindelijk bovenaan wordt de stand niet bijgewerkt. Nu wel hopen dat Mexico en Uruguay gewoon afspreken dat ze gelijkspelen en die Fransen naar huis mogen want dan begint het ergens op te lijken.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Volgens mij is de moviemeterdvd poule wel geupdate, alleen je eigen poule overzicht nog niet. Of heb je meer dan 75 punkten?

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Hoezo heb ik trouwens 3-2 ingevuld bij USA-Slovenie. Klein delirium tijdens invullen denk ik...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

the new guy schreef:

Volgens mij is de moviemeterdvd poule wel geupdate, alleen je eigen poule overzicht nog niet. Of heb je meer dan 75 punkten?

Nee 75. Maar bedoelde meer in dit topic

the new guy

• 1733 berichten
  • 1595 stemmen

Haha, ik kopieer 'm alleen als ik alleen bovenaan sta

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.