- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, best slecht voorlopig.
Heb nu eindelijk Honda erin voor de volgende ronde en 500.000 Euro over voor volgende week!
Mooi begin Knisper met Honda, Doedelzak en de kersverse Utrechter.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als ik 1 verdediger van de bank er in had gezet had ik 3de gestaan in het algemeen dagklassement, nu 20ste.
Chapeau Kos!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik had trouwens "maar" vijf gele kaarten dit weekend. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Tsja, daar kun je toch ook op selecteren. 
Ik ben mijn prutsers 1 voor 1 aan het vervangen. Steeg deze ronde 5 plaatsen, dus ergens in april zal ik wel bovenaan staan. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb Sulejmani vervangen door Vertonghen. Speel nu nog maar met 1 spits. 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Tsja, daar kun je toch ook op selecteren. 
Ik ben mijn prutsers 1 voor 1 aan het vervangen. Steeg deze ronde 5 plaatsen, dus ergens in april zal ik wel bovenaan staan.
Ik ben mijn prutsers ook aan het vervangen dus reken er maar niet op 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Alleen mijn achterhoede is goed, de rest is geblesseerd, bankzitter, kaartenpakker, of te verdedigend ingesteld ...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Weer 5 plekjes omhoog
. Nog wat kleine aanpassinkjes doen (die kutKoç eruit
), en hopen dat El Hamdaoui vertrekt deze transferperiode zodat Lens 2e spits wordt bij AZ, en de eindzege kan me niet meer ontgaan. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik denk dat ik maar eens plaats ga maken voor Suarez in mijn team. 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ik denk dat ik maar eens plaats ga maken voor Suarez in mijn team.
Idem. Nog 1 miljoen vrijmaken en ik ben er 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
En dan voor de rest van je team nauwelijks punten krijgen...
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
En dan voor de rest van je team nauwelijks punten krijgen...
Valt beter mee dan je zou denken..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Beerens en Van Wolfswinkel hebben tot nu toe te weinig punten gescoord, dus daar valt te bezuinigen. Zal je zien dat ze daarna opeens gaan scoren natuurlijk...
Dat je maar één transfer mag doen zorgt er wel voor dat dit een 'project' van drie weken is. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Maar we lopen achter de feiten aan waarschijnlijk.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Beerens en Van Wolfswinkel hebben tot nu toe te weinig punten gescoord, dus daar valt te bezuinigen. Zal je zien dat ze daarna opeens gaan scoren natuurlijk...
Nogal logisch, als je denkt dat nu iedereen gepresteerd heeft zoals ie het hele seizoen gaat doen....
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Is Amoah nog geblesseerd eigenlijk?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Overigens, als Suarez 25 goals maakt en nog wat met assists strooit, scoort hij meer punten dan 3 verdedigers van 2 miljoen samen.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Is Amoah nog geblesseerd eigenlijk?
Volgens http://www.vi.nl/Blessures-en-schorsingen/169042/Blessures-en-schorsingen-voor-speelronde-4.htm wel
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Telt NEC - Utrecht nou nog wel mee voor deze specifieke ronde straks? Anders had ik Mertens wel even omgewisseld voor iemand anders.
Verder wel tevreden met een tweede plek (opnieuw gedeeld met Monica Stinissen).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De Guzman 
Ben 2153 plekken gestegen in het algemeen klassement. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Telt NEC - Utrecht nou nog wel mee voor deze specifieke ronde straks?
Denk het niet.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Had ik natuurlijk voor ronde 3 de Guzman eruit gehaald voor Honda ...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zal je zien dat ze allebei verkocht worden aan een buitenlandse club. 
Ik ging wel omhoog in het klassement, maar had qua punten geen beste week. Wel weer 1 speler die nooit speelt uit mijn team gehaald en vervangen voor een basisspeler.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Denk het niet.
Dat zou ik ook wel gierig vinden, want heb net Wuytens vervangen omdat ik dacht dat hij niet speelde.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Idem. Kijken of ik dit leuk ga vinden, op voorhand lijkt Dreamteam me wat uitdagender.
stinissen (crew films & series)
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Bij Profcoach ben je niet gebonden aan een budget is ook wel eens een keer leuk toch?
Je bent nog op tijd!
Speel je nog niet mee met Profcoach? Geen zorgen, je kan gewoon inschrijven en direct meespelen. Tot vrijdag 28 augustus wordt er binnen Profcoach geoefend en daarna gaan de scores op nul en begint pas het echte klassement. Je hebt dus geen achterstand goed te maken. Gebruik de proefperiode vooral om je selectie zo optimaal mogelijk te krijgen. Succes!
Speelde je vorig seizoen ook al mee? Vul dan hiernaast je login gegevens van het vorige seizoen in.
Als je je wachtwoord niet meer weet, vul dan je e-mailadres in en vraag een nieuw wachtwoord aan.
Ook dit seizoen is meespelen met Profcoach helemaal gratis!
De subleaguenaam: moviemeter
Het wachtwoord: movie
stinissen (crew films & series)
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Bij Profcoach ben je niet gebonden aan een budget is ook wel eens een keer leuk toch?
Je bent nog op tijd!
Speel je nog niet mee met Profcoach? Geen zorgen, je kan gewoon inschrijven en direct meespelen. Tot vrijdag 28 augustus wordt er binnen Profcoach geoefend en daarna gaan de scores op nul en begint pas het echte klassement. Je hebt dus geen achterstand goed te maken. Gebruik de proefperiode vooral om je selectie zo optimaal mogelijk te krijgen. Succes!
Speelde je vorig seizoen ook al mee? Vul dan hiernaast je login gegevens van het vorige seizoen in.
Als je je wachtwoord niet meer weet, vul dan je e-mailadres in en vraag een nieuw wachtwoord aan.
Ook dit seizoen is meespelen met Profcoach helemaal gratis!
De subleaguenaam: moviemeter
Het wachtwoord: movie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.