• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

EK voorspellen gaat goed bij mij op ekvoorspellen.nl.

Helaas 0 punt bij het 1e duel maar daarna 6, 7 en 10 (Duitsland volledig goed voorspeld).

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

- je kunt je teamnaam aanpassen naar je nickname op MovieMeter via persoonlijke instellingen

- de voorspellingen van een ander kan je zien door op de gebruikersnaam van die persoon te klikken

- de punten per dag staan gewoon rechts van je totaalscore

Tot zover wat zogenaamd niet kon.

Tussenstand MovieMeter-poule (37 deelnemers) na speeldag 2:

01. Tovenaar (34)

02. Phoenix (32)

03. Observator (30)

04. Michael (28)

04. Starbright Boy (28)

04. Finisterra (28)

04. Gotti (28)

04. Freud (28)

09. A. Jacobsen (26)

09. SuperSideSwipe (26)

11. Kos (25)

11. Tim Geurts (25) (wie?)

11. MXO (25)

14. Goodfella_90 (23)

14. Spetie (23)

De MovieMeter-poule is overigens gestegen van de 19e naar de 15e plaats (van de 2404)!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Goodfella_90 schreef:

- De MovieMeter-poule is overigens gestegen van de 19e naar de 15e plaats (van de 2404)!

Dan ben ik een blok aan jullie been . Hopeloos gisteren. Nu maar hopen dat Italië een beetje wil scoren vanavond

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Vrees niet, volgens mij worden enkel de eerste tien meegenomen voor de poule-ranglijst.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Wat schandelig slechte dag gister, Goodfella zet me niet eens neer zo slecht Hopelijk belooft mijn slechte voorspelling van gister niets voor vandaag.

Want ik heb 3-1 voor Nederland staan!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Goodfella_90 schreef:

- je kunt je teamnaam aanpassen naar je nickname op MovieMeter via persoonlijke instellingen

- de voorspellingen van een ander kan je zien door op de gebruikersnaam van die persoon te klikken

- de punten per dag staan gewoon rechts van je totaalscore

Het valt allemaal nog wel mee hoor, maar ik bedoelde eigenlijk iets anders: je kunt wel de voorspellingen van elke andere gebruiker bekijken, maar je zou denken dat ze met 170 000 deelnemers toch een waanzinnig interessante steekproef hebben om wat statistieken op ons los te laten van wat gemiddeld werd voorspeld voor elk land en elke wedstrijd, en dan iets meer dan enkel een top drie van de meest genoemde finalewinnaars .

De punten per dag kun je ook zien inderdaad, maar niet per wedstrijd (twee per dag, namelijk), is niet zo'n ramp, maar toch.

Echter ik stop met zagen, ik ben al blij dat ik als totale voetbal-leek op een gedeelde vierde plaats mag staan, in welke pool dat dat dan is doet er niet zo toe .

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Goodfella_90 schreef:

-11. Tim Geurts (25) (wie?)

Volgens mij is dat timbo_

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

Gaat lekker, van 25 naar plek 15 gestegen gisteren

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Goodfella_90 schreef:

De MovieMeter-poule is overigens gestegen van de 19e naar de 15e plaats (van de 2404)!

Waar kan je dit vinden? Hopelijk heb je niet je eigen plek in de poule vergist met de stand in de ranglijst. Je eigen plek wordt aangegeven als je zelf een poule heb georganiseerd bij 'mijn overzicht'.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Het valt allemaal nog wel mee hoor, maar ik bedoelde eigenlijk iets anders: je kunt wel de voorspellingen van elke andere gebruiker bekijken, maar je zou denken dat ze met 170 000 deelnemers toch een waanzinnig interessante steekproef hebben om wat statistieken op ons los te laten van wat gemiddeld werd voorspeld voor elk land en elke wedstrijd, en dan iets meer dan enkel een top drie van de meest genoemde finalewinnaars .

De punten per dag kun je ook zien inderdaad, maar niet per wedstrijd (twee per dag, namelijk), is niet zo'n ramp, maar toch.

Dat is wel een optie bij ekvoorspellen.nl inderdaad. Kun je zien hoeveel procent (van iedereen of van je poule, dat weet ik niet) welke uitslag voorspelt en je kunt ook een kruistabel zien waar alle voorspellingen van alle poule-deelnemers in zijn opgenomen.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

En ja hoor, 0 punten vandaag!

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Hehe, ik 2

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

hier nog een met 0!

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Ik had de 0-0 van Roemenie - Frankrijk goed. Als ik de spelregels goed begrijp heb ik vandaag 11 punten. Beginnersgeluk want dat Italie wereldkampioen wordt geloof ik niet echt meer. En nogmaals: ik weet geen zak van voetbal. Ik ken vrijwel geen Buitenlandse speler en heb geloof ik niet een van de kwalificatiewedstrijden helemaal gezien.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Minder goed dagje voor mij, maar dat zal voor meerdere gelden .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

haha 0 punten.. Maar die 3-0 maakt een hoop goed!

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

doe niet mee met deze poel, maar what the fuck zullen die Italiaanse voetbalfans de schurft hebben aan deze enorme nederlaag,

Als het elftal zo blijft spelen maken ze een goede kans op de titel. Ik heb het niet zo op voetbal, maar heb wel alle wedstrijden gezien, op dit moment moet ik erkennen dat het Nederlands Elftal het beste speelt van alle teams... maar ik vrees toch voor het Franse elftal....

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Damnit kut Toni scoort die nu opeens niet Maar toch wel wat puntjes met Nederland! Als je in je toto zegt dat Nederland niet wint dan verdien je ook geen punten natuurlijk

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Hè, ik sta zowaar bovenaan in de MM-poule.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

En ik van 21 naar 5 geklommen

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Hm, van plaats 3 naar 10. Geen punten vandaag.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Gelukkig toch nog 2 puntjes gesprokkeld...

Ik mis mezelf trouwens in je overzichtje, Goodfella.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Poule wordt niks meer, maar op één of andere manier vind ik dat na gister helemaal niet zo erg.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik heb NL niet eens bij de kwartfinales gerekend. Dat gaat me nog lelijk opbreken .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Hehe, hier ook. Van de drie poules waar ik aan meedoe, dacht ik de moviemeter poule het meest realistisch ingevuld te hebben.. WRONG!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

starbright boy schreef:

Hè, ik sta zowaar bovenaan in de MM-poule.

Gefeliciteerd, zolang het duurt.

Die puntentelling heb ik geloof ik nog niet in de gaten, want ik bakte er gister niks van en toch nog twee punten. Omdat ik het aantal doelpunten van Frankrijk goed had voorspeld blijkbaar.

En een wonder dat er nog mensen slechter zijn dan ik. Ik wil trouwens ook nog wel een DVD doneren in de prijzenpot, moet nog even kijken welke. Zal proberen de kwaliteit van de films wat op te peppen.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Phoenix schreef:

Ik heb NL niet eens bij de kwartfinales gerekend. Dat gaat me nog lelijk opbreken .

Bij mij kwam Nederland niet eens door de eerste ronde . Maar dat kan me niet eens iets schelen, als ik mag genieten van dit prachtige spel van Nederland mag die EK-pool de pot op. Ik weet nu ook weer waarom ik pools eigelijk redelijk vervelend vind, ik ben meer bezig met het resultaat dat ik heb ingevuld dan met de prachtige wedstrijden. Ik denk dat meerdere van jullie dit zullen herkennen. Maar het was een prachtig feestje gisteren in de binnenstad van Breda!

Mochizuki Rokuro schreef:

Ik wil trouwens ook nog wel een DVD doneren in de prijzenpot, moet nog even kijken welke. Zal proberen de kwaliteit van de films wat op te peppen.

Ik moet ook nog even kijken welke dvd ik zal doneren, maar dat hoort de winnaar nog wel!

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

En ik sta nu overal stijf onderaan. Voordeel is dat ik me er niet meer mee bezig hoef te houden, want ik doe nu toch voor spek en bonen mee. Maar het blijft wel jammer dat ik zo snel uit de race ben.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Spanje - Rusland had ik op 3-0 staan, bijna goed. Toch 5 puntjes erbij.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7984 stemmen

Lord Flashheart schreef:

En ik sta nu overal stijf onderaan. Voordeel is dat ik me er niet meer mee bezig hoef te houden, want ik doe nu toch voor spek en bonen mee. Maar het blijft wel jammer dat ik zo snel uit de race ben.

Welk team ben jij dan? Dat Hofs blablabla? Zo ja, belachelijke uitslagen, doe dan niet mee..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.