- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoe kanje nou denken dat de VS 2e word , Tsjechie oke , maar de VS ..
Ook Zwitserland vond ik erg voorspelbaar , Zuid Korea is echt heel ondermaats ze hadden vier jaar geleden gewoon mazzel dat ze onder Hiddinks magie vielen , met Dick word het natuurlijk helemaal niks.
Behoorlijk slecht dus imo , het was toch redelijk voorspelbaar , ik had enkel Polen fout een score van 15/16 dus en nog sta ik laag. 

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hoe kanje nou denken dat de VS 2e word , Tsjechie oke , maar de VS ..
Ik heb helemaal niet gezegd dat de VS tweede wordt, wel dat ze volgens mij de 8ste finales konden spelen. Dan zou Brazilië tegen de VS spelen in plaats van tegen Ghana. Dat was toch heel goed mogelijk???
Haha, dan moest je nog beter de uitslagen voorspellen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik heb helemaal niet gezegd dat de VS tweede wordt, wel dat ze volgens mij de 8ste finales konden spelen. Dan zou Brazilië tegen de VS spelen in plaats van tegen Ghana. Dat was toch heel goed mogelijk???
Niet echt aangezien deze poule op voorhand ging tussen Italie , Tsjechie en Ghana. dus zelf al zou de VS bovenmaats presteren zou het nog niet in de 8ste finale zijn gekomen.
Haha, dan moest je nog beter de uitslagen voorspellen.
Die konden beter inderdaad , maar de meeste punten had ik verloren op de preciese positie , wel 15 van de 16 goed doorsvoorspeld ( jaja waar onder Ghana
) maar veel had ik net omgedraaid.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waarom zijn zo veel mensen WKmanager vergeten , kan ik me echt om irriteren , alsje met iets meedoet dan heb je toch wel een beetje intresse , of is de ''spelregels'' knop te moeilijk te vinden ? het is toch allemaal goed aangegeven.
Ik wil niemand aanvallen hoor , maar ik vind het gewoon erg jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De poule krijgt duidelijk de voorkeur (met meerder dingen bezig zijn is ook erg moeilijk, dan vergeet je er al snel 1). Bovendien leef ik ook helemaal in het WK waardoor je dit kan vergeten, ik kwam gister om twee uur pas thuis uit Kaiserslautern, het laatste waar ik aan dacht was wkmanager.
Je irriteert je maar lekker door, ik slaap er niet minder om.
Stinissen kwam er ook later mee toen veel zich hadden ingeschreven bij wkmanager en een hele goede bijdrage van hem. Waar je je al niet druk om kan maken. 
Ik richt me wel op de poule.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zeg toch , ik val je niet aan ofzo.
Vind het gewoon jammer , imo een leuker spelletje omdat je meer naar spelers gaat kijken , daarbij nog dat het een hele kleine moeite is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, dat weet ik maar het gaat hier om het principe. Je kan het gewoon vergeten, vooral als het WK bezig bent en je daarnaast ook met die poule bezig bent.
Die continental league begon al eerder dan die poule en zijn veel mensen het vergeten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja ik ben gewoon helemaal into WK , kijk zo veel mogelijk en besteed redelijk veel aandacht aan die spelletjes , ik snap dat er mensen zijn die wat minder intresse hebben.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Sorry, ik wou niet meer meedoen toen ik ontdekte wat voor soort spel het was, maar ik vond gewoon nergens een manier om me weer uit te schrijven. Wel grof dat ik laatste sta en die andere lege ploegen boven mij
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het gaat meer om de mensen die wel meededen maar het vergeten te veranderen zijn 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En mijn 2e Argentijn scoort ook !!
Argentina !! 2-1 !!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er 12 van de zestien juist in de 8ste finales.
Belabberde score
ik heb 14 goed, helaas vaak van stuivertje gewisseld in de poule-uitslagen 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Belabberde score
ik heb 14 goed, helaas vaak van stuivertje gewisseld in de poule-uitslagen
Ben ik de enige die er 15 goed had ? Niemand had Ghana zeker ...
starbright boy (moderator films)
-
- 22617 berichten
- 5254 stemmen
Ik heb medelijden met de arme Mexicanen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gewoon terecht door die Argentijnen.
Nu komt toch zeker wel de kraker in de kwartfinale ...
Argentinie - Duitsland !
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer van Mexico, heerlijk om hun te zien voetballen en ze hebben een geweldige coach. Mexico heeft alles gegeven en wat heeft Argentinië gezweet. Mexico verdiende imo ook meer dan die Argentijnen. Wel een mooie goal van Atletico-er Maxi Rodriguez.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Mexico heeft gestreden maar ik denk dat je beter een Argentinie in de kwartfinale kan hebben dan een Mexico. En wat een geweldige kraker wordt dat. Duitsland-Argentinie!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is wel beter voor het toernooi, maar Mexico had ik meer gegund.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik heb Ghana, maar Polen en Kroatie deden rottige dingen...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik heb medelijden met de arme Mexicanen.
Ja, Fantastisch gespeeld, en de morele winnaar.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
had er ook 14.. wie denkt er nou aan Ghana? Het land van Gyan(Chris)
En jammer van Mehico! Ben blij dat we niet eerste in de poule zijn geworden, dan hadden we wellicht in de kwartfinale de ontketende Duitsers moeten bevechten. Nu gaat er zowiezo een titelfavoriet naar huis.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Nederland, o, Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van oranje
Om zijn daden en zijn roem
Wij houden van oranje
't is de ware kampioen!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Gekleuter allemaal weggehaald. Zelfs damon mag dit Andre Hazes lyricje zo nu en dan posten. Niks mis mee. Zoals iemand al zei: dit is een forum. De een ergert zich hier aan, de ander daaraan. Bedtijd!
edit: persoonlijke vetes vechten jullie maar uit via pm's.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Volgens de poule is de wedstrijd in 1-1 geeindigd. Ik heb toch echt de 2-1 (schitterend) zien binnengaan
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
jammer maar helaas telt de verlenging niet, alleen reguliere spielerei
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De meest onzinnige regel, die ik ooit gehoord heb...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat is toch heel normaal ? het gaat om de eerste 90 minuten , anders kan het nooit gelijk worden.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
Bij de andere pool waar velen van hier ook aan meedoen sta ik eerste, ook al heb ik de voorspellingen van de 8e ronde niet ingevuld (ben niet de enige):
1 156 (113) Leno Gelderland Nederland 0 131
2 198 (324) ! ! Corinthian Duitsland 7 129
3 762 (607) Alastor Groningen Togo 0 116
4 940 (994) menni Limburg Engeland 3 113
5 1133 (994) 7 Raúl Zeeland Spanje 0 110
6 1319 (1169) Phoenix Gelderland Nederland 0 107
7 1466 (1308) kijkert Overijssel Nederland 0 105
8 1599 (1466) Materny Limburg Nederland 0 103
9 1718 (1791) SuperSideswipe Zuid-Holland Italië 3 101
10 1903 (1918) Gotti Gelderland Nederland 2 98
11 2101 (2013) The Mötley Crüe Noord-Holland Trinidad en Tobago 0 94
12 2178 (2105) Freud Frankrijk 0 92
13 2392 (2359) Coenta Noord-Holland Nederland 0 85
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Dat is toch heel normaal ? het gaat om de eerste 90 minuten , anders kan het nooit gelijk worden.
Toch wel, er zijn niet voor niks penals als ook de verlengingen niet doorslaggevend zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.