- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Verdikke ik moet vaste kracht John Beton nog bellen om te kijken hoe het er nu voor staat 
#zinin
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Hoop op een eerste of laatste plek in de loting (liefst eerste). Warme balletjes. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ben overigens morgen wel zelf aan het sporten, maar ga proberen zo nu en dan tussendoor een duit in het zakske te doen mocht het tempo er meteen inzitten...
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Doen we trouwens dit jaar aan een maximale tijd per keuze? Bijvoorbeeld max. 6 uur, zonder de nacht van 00.00 tot 08.00?
Of is dat te streng?:)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
MM Wielerjaarspel 2016: loting
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
Loting:
1. AHWA
2. Montorsi
3. Teunnis
5. Finisterra
6. david bohm
7. McSavah
8. LuukRamaker
9. otherfool
10. tovenaar
11. Knisper
Ik stuur dadelijk de nieuwe sheet door naar iedereen. Gewoon in de tabblad 'renners' je keuzes invullen of je renner op MM zetten (als invullen niet lukt). De volgende in de lijst kan je dan hier taggen of een PM sturen. De rest van de tabbladen zijn nog kopies van vorig jaar, dus daar is nog werk aan.
AHWA krijgt de eer om de meest scorende renner van 2016 te voorspellen! 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
Doen we trouwens dit jaar aan een maximale tijd per keuze? Bijvoorbeeld max. 6 uur, zonder de nacht van 00.00 tot 08.00?
Of is dat te streng?:)
6u is misschien wel streng. Sommigen kunnen niet kiezen tijdens de werkuren, meen ik me te herinneren. Al hoop ik zeker dat iedereen wat extra moeite zal doen om online te komen. Ik zie bijvoorbeeld dat Knisper al sinds 9 februari niet online is geweest. Dat zou niet kunnen tijdens het spel natuurlijk.
Indien je weet dat je een hele tijd niet online kan komen, is het ook fijn om het toch even te melden op voorhand. 24u lijkt me toch echt het maximum en dan liefst echt uitzonderlijk.
We hebben 22 dagen voor 220 renners. 1 ronde per dag is dus nodig om het te halen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Dat wordt dus triple Piti voor Fini.
En Sagan kan eigenlijk al standaard worden ingevuld voor de eerste speler. Of zou Andy Schleck daadwerkelijk een comeback overwegen? 
Oh wacht, Fini is niet tweede maar Montorsi. Ben benieuwd.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Goed bezig Finisterra. Met de loting ben ik best tevreden. Ben blij dat ik niet als eerste moet... Wilde het liefst als tweede maar als vierde is ook prima:)
En voor wat betreft de tijd ben ik het met je eens. Hopelijk zit de vaart er een beetje in:)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
Eerste lijstje met 20-tal namen ligt klaar. 
Ik twijfel wel al serieus, zelfs voor mijn eerste keuze. De eerste renner lijkt me duidelijk, maar daarna liggen er toch een heleboel renners kort bij elkaar (renner 2-11 op m'n lijstje). Zeker gezien de leeftijd van enkelen en een ietwat atypisch programma, onder meer door de Olympische wegrit.
Jammer dat net AHWA met z'n verhuis als eerste uit de bus kwam.
Vooral omdat we wellicht al blind kunnen invullen voor wie hij gaat. Alhoewel, ik speel het spel ook elders en daar ging de eerste keuze niet naar Sagan. Ik mocht daar als 2e kiezen en heb Sagan kunnen nemen. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
Misschien kunnen we een WhatsApp groep oprichten? Even een korte app en we kunnen verder. In plaats van telkens op MM te moeten kijken...
Inderdaad, geduld heb ik niet. 
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Dan mag Montorsi nu
Had trouwens nog niet laten horen dat ook ik er zin in heb, dus bij dezen 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Sagan graag!
No way. 
Kijk zelf wel vaak genoeg op mijn telefoon op MM, maar wil best mijn nummer aan Fini doorgeven voor een app-groep. Laat maar weten.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Sorry voor de late reactie, ik was inderdaad met boodschappen en verhuisdingetjes bezig, maar voor iedereen weer geweest is, is het wel morgen en dan ben ik er de hele dag. 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Alexander Kristoff ingevuld. MatthijsGr00t mag nu.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Sagan graag!
Pfff jij liever dan ik. De vloek van de regenboogtrui zal zijn werk doen...
Ik houd me aanbevolen voor het appgroepje mocht het zover komen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Twijfel twijfel twijfel maar ik ga voor Rodriguez. Mooi programma 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
Ik ben voor Contador gegaan. Toch veel twijfel met 2 andere renners, maar zijn programma oogt wat beter.
david bohm aan zet.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3442 stemmen
Bertje mooie keuze. McSavah is aan de beurt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4704 stemmen
Quinty lag in de balans met Bertje ja. En dan nu nog eentje. Die zal McSavah wel nemen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Quinty lag in de balans met Bertje ja. En dan nu nog eentje. Die zal McSavah wel nemen.
Toch maar niet voor die gegaan, maar voor MM. En nog een paar waar ik over zat te dubben.
LuukRamaker is aan zet!
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Moeilijk, moeilijk, maar toch maar voor Dumoulin gegaan nu het nog kan. 
otherfool mag!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.