• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.599 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.167 gebruikers
  • 9.382.271 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Weet ik, daarom heb ik ook Modolo bij Sportpools Maar je hebt altijd wel van die etappes met valpartijen of andere gekkigheid waar zo'n Richeze dan opeens flink kan scoren.

Frank heeft trouwens wel meer in zijn mars dan Navarro, dat vind ik wel een redelijk grote naam voor een nulpunter, dus niet zo gek dat die veel is gekozen. Moet zich alleen nog bewijzen in een grote ronde.

Wie weet welke belangrijke renners achter de breuk zitten? Ze staan zo'n beetje om de vijf minuten stil..

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Als Cavendish er nu uit vliegt met een sleutelbeenbreuk dan is hij de ideale kluns (heb het heel kort overwogen...).

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Damn, Navardauskas bijna genomen, aangezien Garmin verder geen sprinter heeft opgesteld

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

eRCee schreef:

Overigens: weinig vertrouwen in Froompie in onze subleage, zo te zien. Opmerkelijk.

Meteen al zesde. Die gaat zowel sprinten als klimmen deze tour en haalt meer dan 300 punten

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Navardauskas!! Nice:) Op SP niet genomen om kansen te spreiden maar knappe sprint hoor!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

De net besproken spurters van Lampre, hehe:

195 Cimolai Davide Lampre-Merida 8:52

196 Modolo Sacha Lampre-Merida ,,

197 Richeze Ariel Maximiliano Lampre-Merida 14:09

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik zag net dat ik op SP Cimolai en De Marchi had. Ik kan me gewoon echt niet herinneren dat ik die bewust zou aanklikken.

Modolo was gevallen btw dus dat verklaard de Lampres. Talansky ook op 4 minuten.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Vergeet de Copacabana, waarde volgers, vergeet de Rode Duivels, Goddelijke Kanaries of Ontembare Leeuwen: het stalen ros is weer uit de schuur gehaald en dat betekent drie weken lang gestoemp, geflik, gesprint, gejuich en natuurlijk de nodige onoverkomelijke valpartijen. Ditmaal was het Cannonball Cav die hard tegen het Britse asfalt smakte, wat de deur wijd open zette voor de Giant-Germaan der Giant-Germanen: Marcel Kittel herhaalde zijn kunststukje van vorig jaar en pakte meteen in de eerste etappe de dagzege en de daarbij behorende gele trui.

In de MoMeSubLiga van het onovertroffen SportPoolsSpel kregen we gelukkig wel een reglementaire sprint waar de fotofinish uiteindelijk de minieme verschillen moest duiden. Na lang beraad bleek moviemafketel een halve banddikte voorsprong te hebben op Kos, met de rest van de top 11 ook nog in het wiel:

1 moviemafketel 58

2 Kos 57

3 stinissen 53

4 volvolvol 52

5 Speedy23 51

. geke bouwman 51

7 AHWA 50

8 eRCee 49

9 Timmy 47

10 jeroen dn urste 43

. lucdecoster 43

Uiteraard de dubbelslag voor moviemafketel die van Kate haarzelve de heilige Maillot Jaune mocht ontvangen. De SubLiga weet dat het in de eerste dagen vooral een zaak van overleven is en startte op 23, terwijl Paap door kluns Kittel slechts 5 puntjes mocht bijschrijven en morgen de Lanterne Rouge aan het frame dient te hangen. Morgen de nodige klimmetjes met allicht weer heel andere namen, graag à demain!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

zal dit moment koesteren haha!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Knisper wint de eerste rit in de Tour door de rappe benen van Kittel. McSavah behoudt de leiding in de jaarstand door met Coquard en Kristoff tussen de valpartij door te slalommen.

Etappe 1 Tour:

1 Knisper 106

2 McSavah 90

3 david bohm 84

Jaarstand:

1 McSavah 4264

2 AHWA 4192

3 Finisterra 4032

4 david bohm 3565

5 Pitakaas 3200

6 Knisper 3176

7 Montorsi 2858

8 LuukRamaker 2718

9 MatthijsGr00t 2691

10 otherfool 2290

11 Outsiders 1350

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Heb de grootste tourploeg, dus hoop de eerste plaats weer te kunnen heroveren, al ben ik er bang voor, zeker omdat McSavah zowel Contador, Rodriguez en Kristoff heeft.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Pff, als Valverde hier niet eens normaal mee sprint, ga ik de schade niet kunnen beperken... Hij was te druk bezig met Froome terug te halen.

Voor SP goed dat Kwiat gewoon mee zit en meteen goed scoort. Z'n patent op derde plaatsen wordt rustig verder gezet...

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

otherfool schreef:

En Nibali is natuurlijk de ultieme kluns deze Tour

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

eRCee schreef:

Als Cavendish er nu uit vliegt met een sleutelbeenbreuk dan is hij de ideale kluns (heb het heel kort overwogen...).

Ik had 'm eerst als kluns gekozen. Omdat ik verwachtte dat hij max 175 punten zou halen. Maar nu is-ie helemaal een ideale kluns ja.

En waarom heb ik Kwiatkowski ook alweer uit m'n team gehaald? Die is zijn 2 zwarte punten gewoon meer dan waard straks.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Ik had hem aanvankelijk ook als kluns. Daarna gewisseld voor Greipel en de haai wel in mijn team opgenomen. Maar op het laatst Ten Dam als kluns genomen en de haai gewisseld voor Modolo. Zucht....

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Slechte dag voor de pooltjes. Meeste gespeelde renners achter de eerste groep. Zie nu al wel dat Sportpools geen succes gaat worden. TJS dus toch over zijn vormpiek heen, een gok die slecht uitpakt. Voor Kwiat gold dezelfde redenatie, maar die is wel gewoon op afspraak. Wel een boeiende etappe wat ik er van heb gezien.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Erg leuk etappe ja. Slagter heeft ook wel goed geknecht voor Talansky, maar dat maakt in ieder geval duidelijk dat dat z'n (hoofd)taak is voor deze Tour.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Damn. eRCee krijgt gewoon gelijk: DNF Modolo! Al komen Richeze en Cimolai ook totaal niet vooruit in deze Tour. Telkens als één van de eersten gelost.

Zal misschien toch ziek ofzo geweest zijn? Of gevallen? Anders is dit gewoon niet te verklaren. Best jammer want zag hem in normale doen wel een bak punten scoren als 1-punter bij SP. Serieuze misser helaas. Serieuze domper op de SP vreugde van vandaag. Bij WP had ik hem ook al.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Kluns moet Tour wel uitrijden, toch? Afstappen is ook strafpunten. Jammer van Modolo. Wel fijn voor de jaarpool dat Kwiat z'n derde plek weer heeft gevonden.

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Mooie etappe en goed dagje voor de pool. Alleen zeer jammer van Modolo. Heb nog lang zitten twijfelen tussen Modolo en Coquard. Had ik dan toch die laatste maar gekozen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

En ook Modolo er uit. Het zit me niet mee!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Op voorhand leek me dat totaal geen twijfelpunt. Modolo reed dit jaar echt sterk. Won nog een etappe in de Dauphine en Coquard kwam zelf ronduit zwak voor de dag in Suisse.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

In de MM competitie haalt MatthijsGr00t zwaar uit met Nibali, TJ en Talansky en slaat daardoor ook een dubbelslag. Knisper kwam binnen op minuten en moest het stellen met slechts 1 dagje in het geel. Montorsi kon de schade nog beperken door - eeuwige tweede - Van Avermaet en Albasini, die moest inspringen voor de geblesseerde Gerrans. In de jaarstand springt AHWA weer haasje over met McSavah. Morgen in de straten van Londen is het weer aan de rappe mannen, helaas zonder Cav en Modolo.

Etappe 2 Tour:

1. MatthijsGr00t 150

2. Montorsi 126

3. AHWA 94

Tour stand:

1 MatthijsGr00t 220

2 Montorsi 152

3 david bohm 144

Jaarstand:

1 AHWA 4286

2 McSavah 4272

3 Finisterra 4046

4 david bohm 3625

5 Pitakaas 3232

6 Knisper 3177

7 Montorsi 2984

8 MatthijsGr00t 2841

9 LuukRamaker 2773

10 otherfool 2292

11 Outsiders 1350

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Het is toch ook om gek van te worden he, in zo'n etappe...

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Herteken uw atlas, waarde volgers, want Luik en Bastenaken blijken dan toch niet op het Europese vasteland te liggen. De grote kanonnen hadden deze klassieker aangestipt en nadat Froome en Contador al plaagstootjes hadden uitgedeeld was het Vincenzo Nibali, de Haai van Messina, die het kopgroepje der favorieten verraste met een flukse aanval in de slotkilometers. De trotse Italiaanse kampioen werd uiteraard in menig team uitgespeeld, Finisterra en LuukRamaker deden daar de meeste puntenpakkers bij en mochten gebroederlijk de zoentjes van de Engelse schonen in ontvangst nemen:

1 Finisterra 72

. LuukRamaker 72

3 Fox McCloud 69

4 Vicks 64

5 El Loco 56

6 volvolvol 52

7 david bohm 45

8 stinissen 44

9 jeroen dn urste 43

10 De Jantjes 40

Team moviemafketel deed een Kitteltje en kwam ver na de ceremonies nog eens over de streep gebold, de heilige Maillot Jaune zal morgen derhalve om de ranke schouders van LuukRamaker hangen. Alleen volvolvol heeft eveneens de kaap van de 100 punten reeds genomen, de bronzen stinissen bijna:

1 LuukRamaker 114

2 volvolvol 104

3 stinissen 97

4 Fox McCloud 94

5 david bohm 87

6 geke bouwman 83

7 eRCee 81

. jeroen dn urste 81

9 Vicks 79

10 Finisterra 78

De rustig rondpeddelende SubLiga haalde de schouders nog eens op en zakte 1 plekje naar 24, terwijl otherfool de klunskeuze voor de Haai reeds in het openingsweekend moest bezuren: 22 punten en de Lanterne Rouge is het verdict. Morgen sprinten in Londen, graag à demain!

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Finisterra schreef:

DNF Modolo!

Heheh. De twijfel heeft precies 1 etappe geduurd. Richeze moet ondertussen wel nog even warm draaien (waren ze met z'n tweeën gevallen misschien?).

Slagter vond ik overigens wel heel sterk. Ranselde het peloton volledig uiteen tot er nog maar 25 man in z'n wiel zaten. Volledig in dienst, oké, maar de vorm is er.

(Overigens zag ik ook niet direct heel veel kansen voor de punchers, daarom leken Matthews en Slagter me beide geen grote punten pakkers in deze ronde.)

@ otherfool: boehaa.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ai, Modolo, grieperig dus. En Slagter op kop heb ik dan gemist, zag hem alleen een tijdje achterin de groep spartelen. Slagter zei vanochtend wel dat Garmin voor hem zou gaan voor de etappezege vandaag.

stinissen (crew films & series)

• 23466 berichten
  • 76973 stemmen

otherfool schreef:

Herteken uw atlas, waarde volgers, want Luik en Bastenaken blijken dan toch niet op het Europese vasteland te liggen. De grote kanonnen hadden deze klassieker aangestipt en nadat Froome en Contador al plaagstootjes hadden uitgedeeld was het Vincenzo Nibali, de Haai van Messina, die het kopgroepje der favorieten verraste met een flukse aanval in de slotkilometers. De trotse Italiaanse kampioen werd uiteraard in menig team uitgespeeld, Finisterra en LuukRamaker deden daar de meeste puntenpakkers bij en mochten gebroederlijk de zoentjes van de Engelse schonen in ontvangst nemen:

1 Finisterra 72

. LuukRamaker 72

3 Fox McCloud 69

4 Vicks 64

5 El Loco 56

6 volvolvol 52

7 david bohm 45

8 stinissen 44

9 jeroen dn urste 43

10 De Jantjes 40

Team moviemafketel deed een Kitteltje en kwam ver na de ceremonies nog eens over de streep gebold, de heilige Maillot Jaune zal morgen derhalve om de ranke schouders van LuukRamaker hangen. Alleen volvolvol heeft eveneens de kaap van de 100 punten reeds genomen, de bronzen stinissen bijna:

1 LuukRamaker 114

2 volvolvol 104

3 stinissen 97

4 Fox McCloud 94

5 david bohm 87

6 geke bouwman 83

7 eRCee 81

. jeroen dn urste 81

9 Vicks 79

10 Finisterra 78

De rustig rondpeddelende SubLiga haalde de schouders nog eens op en zakte 1 plekje naar 24, terwijl otherfool de klunskeuze voor de Haai reeds in het openingsweekend moest bezuren: 22 punten en de Lanterne Rouge is het verdict. Morgen sprinten in Londen, graag à demain!

Bedankt voor je heerlijke verslag telkens weer is gewoon een must

starbright boy (moderator films)

• 22415 berichten
  • 5119 stemmen

McSavah schreef:

En Slagter op kop heb ik dan gemist, zag hem alleen een tijdje achterin de groep spartelen.

En behoorlijk stevig ook, groep dunde nogal uit. Heb de indruk dat de vorm nog steeds goed is.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Wel vreemd dat hij dan vooraf aangaf dat ze voor hem zouden rijden. Ofwel voelde hij zich dan toch niet goed genoeg ofwel stelt de ploegleiding alsnog duidelijk dat ze vol voor Talansky gaan. Deze etappe en de twee etappes van volgend weekend leken me vooraf wel ideaal voor een type Slagter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.