• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.719 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Bertje had vorig jaar natuurlijk geen al te best jaar, en veel WT-koersen rijdt hij meestal niet. Nu gaat hij gelukkig de Dauphiné weer een keer doen en daarvoor nog Baskenland. Als hij niet door de mand gaat vallen in de Tour en Vuelta is het zeker een lekkere derde keus Al mag hij best een mindere dag hebben en de andere etappes goed scoren, want het is zeker niet mijn favoriete renner, hoewel ik hem na zijn schorsing wel meer kan waarderen dan daarvoor.

Merkwaardig overigens dat er altijd zo weinig spurters naar Catalonië worden gestuurd. Zitten zeker allemaal in Vlaanderen en Italië. Komen toch nog minstens twee sprint-etappes aan (al heb ik geen idee hoe stijl dat klimmetje morgen is, zal wel weer niet zoveel voorstellen). Wel fijn voor Montorsi natuurlijk. Horner en Arredondo overigens niet van start gegaan vandaag, net als Betancur en Danielson.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

TJ

Ik zat hele tijd in de veronderstelling dat Talansky bij mij reed, maar helaas..

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Ik wilde eerst Contador kiezen maar koos in mijn tweede kiesbeurt toch voor Porte... Vooralsnog is dat een jammere beslissing geweest;p

Maar over gisteren heb ik weinig te klagen. Volgens mij was gisteren de tweede keer dat ik op het podium stond. Hopelijk volgt snel een keer een dagoverwinning:)

Ik denk dat mijn dagoverwinning sneller komt dan verwacht

david bohm

• 3075 berichten
  • 3442 stemmen

Op procyclingstats en Volta a Catalunya: Tejay van Garderen se impone en Vallter 2000 y `Purito? sigue l?der - esciclismo.com staat Daniel Martin 6e maar op sporza Talansky?

Op escyclismo inmiddels ook Talansky...Nou ja zeg. Beetje jammer dit.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Bardet tweede. Good boy.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Bardet was voor mij!

Huh, heb ik serieus Gavazzi nog voor Bardet gekozen? Waar was ik mee bezig...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

In een mistig decor (Eurosport stopte zelfs even met uitzenden) konden enkele outsiders wegspringen aan het eind van een zware klim. Van Garderen klopt Bardet en brengt zo de eerste ritzege binnen voor MatthijsGr00t. Die weet ook meteen 2 plaatjes te klimmen in de ranking. Autoritaire leider McSavah doet echter nauwelijks onder en verstevigt z'n leidersplaats. AHWA zit nog altijd zonder ritzege maar scoort wel telkens erg goed waardoor die 2e plaats stevig in z'n broekzak zit. Morgen weer minder zwaar. Een derde voor Mezgec lijkt dan ook niet veraf, al kunnen de vluchters het ook wel eens halen. McSavah zal samen met LLS deze rit wel hebben aangestipt.

Ah, en morgen weer een dubbeltje. De generale repetitie voor de Ronde van Vlaanderen met de E3. Helaas kan ik zelf niets zien.

Dagzege etappe 4 Cata:

1. MatthijsGr00t 143

2. McSavah 135

3. AHWA 89

Stand:

1 McSavah 1561

2 AHWA 1108

3 david bohm 974

4 Finisterra 904

5 Knisper 868

6 Pitakaas 810

7 otherfool 607

8 MatthijsGr00t 578

9 Montorsi 562

10 LuukRamaker 555

11 Outsiders 204

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Gedverdemme weer selectie gemist voor sportpools.net.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Mezgec en Montorsi weer aan het feest in Catalonië, waar Martens ook nog eens 4e eindigde.

In Harelbeke zag team bohm dat het goed was, met twee man op het podium, waaronder het hoogste treedje. Ook LuukRamaker doet weer eens goede zaken door de nummers 2 en 5 te spelen. AHWA heeft zelfs vijf man bij de eerste 11, maar pakt geen topklassering mee.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

McSavah vat de belangrijkste feiten al mooi samen.

Dagzege etappe 5 Cata:

1. Montorsi 160

2. Knisper 70

3. McSavah 44

Dagzege E3:

1. david bohm 170

2. AHWA 135

3. LuukRamaker 120

Stand:

1 McSavah 1622

2 AHWA 1248

3 david bohm 1152

4 Knisper 938

5 Finisterra 913

6 Pitakaas 811

7 Montorsi 741

8 LuukRamaker 675

9 otherfool 613

10 MatthijsGr00t 587

11 Outsiders 204

Wat een losers zijn Ratto en Howard toch. In dit veld moet je toch altijd een goed klassering halen. Beetje balen. Ik herinner me dat ik het jammer vond dat ik Stybar verkoos boven Mezgec. Terecht, zo blijkt voorlopig.

Edit: aangepast!

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Goed werk weer Fini!

Bij E3 heb ik trouwens 120 punten bij mekaar gefietst gekregen maar ik zie dat het in de totaalstand wel goed is ingevuld dus dat is geen probleem verder.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Begin een Joop Zoetemelk-gevoel te krijgen zo

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Parijs is nog ver! Je piekt op het verkeerde moment.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

Het wegvallen van Meersman is wel bijzonder jammer. Vandaag verwacht ik ook weer een sprintje. Die had hier mooi 4x top-3 kunnen rijden en vast wel een ritje kunnen afsnoepen van Mezgec. Hopelijk haalt ie Baskenland, maar ik vrees ervoor.

Sowieso niet dus. Hij rijdt de Amstel en nadien Romandië en de Giro. Hopelijk is hij snel terug op niveau. Al is het balen dat Cav ook start in de Giro. Daar gaat hij dus niet zoveel kansen krijgen... Vorig jaar stond Meerman na Romandië al op meer dan 600 punten. Momenteel zou ik tekenen voor een punt of 250.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Die Alaphilippe vult de rol van Meersman wel prima in, alleen heb jij daar natuurlijk niks aan. Had nog nooit van dat ventje gehoord. En vandaag alweer nummertje vier voor Mezgec.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

April 2:

Paris Saint Germain - Chelsea 2-1

Beetje teleurstellend van je

Je vriendje gaat daar gewoon winnen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ik help het je hopen, shutthefuckup. Maar ik zie de Veulens als underdogs tegen Zlatan en co.

YAH87

• 230 berichten
  • 0 stemmen

1 April:

Barcelona - Atletico Madrid 2-0

Manchester United - Bayern Munchen 0-3

April 2:

Paris Saint Germain - Chelsea 1-1

Real Madrid - Borussia Dortmund 3-1

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

Het peloton misrekent zich of was gewoon niet sterk genoeg en daardoor bleef de aangekondigde sprint uit. Dit betekende meteen de eerste zege voor AHWA die z'n vluchters Clement en Rolland zag uitpakken. Iedereen heeft nu minstens 1 rit gewonnen. Otherfool doet het ook nog behoorlijk met ouder krijger Voigt. Voor de rest was het vandaag een snipperdagje. Morgen de ganse dag op en af op de Montjuïc. Gaan de klassementsmannen nog iets proberen of komt nummer 4 voor Mezgec eraan?

Dagzege etappe 6 Cata:

1. AHWA 130

2. otherfool 60

3. Finisterra 9

Stand:

1 McSavah 1622

2 AHWA 1378

3 david bohm 1152

4 Knisper 944

5 Finisterra 922

6 Pitakaas 811

7 Montorsi 746

8 LuukRamaker 679

9 otherfool 673

10 MatthijsGr00t 587

11 Outsiders 204

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wist niet dat ik de enige was nog zonder ritzege. Fijn dat Clementje wat puntjes binnenbrengt. Morgen ook Gent-Wevelgem.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Barcelona - Atletico Madrid 1-2

Manchester United - Bayern Munchen 1-2

April 2:

Paris Saint Germain - Chelsea 3-1

Real Madrid - Borussia Dortmund 2-0

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

AHWA schreef:

Wist niet dat ik de enige was nog zonder ritzege. Fijn dat Clementje wat puntjes binnenbrengt. Morgen ook Gent-Wevelgem.

Je begint akelig dichtbij te komen. Een paar goede dagen in de klassiekers en je gaat me voorbij.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Tot ik daarna door alle sprintetappes in de grote rondes weer ver op achterstand kom en ergens halverwege eindig

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

Vluchter Westra maakte het af in Catalonië maar Finisterra moest toch nipt de duimen leggen voor de collectief sterke AHWA, die meteen z'n 2e ritzege meepakt. Gent-Wevelgem draaide nog eens uit op een massasprint, weliswaar ontregelt door valpartijen, met Degenkolb als winnaar. Voor onze competitie was er een fotofinish nodig tussen 3 gladiatoren, maar leider McSavah pakte toch nipt de overwinning mee. Een weekje rust nu tot de Ronde van Vlaanderen. Denk dat vooral AHWA hier erg naar uitkijkt met z'n sterke klassieke renners. In het Baskenland is het dan weer vooral uitkijken naar het WT debuut van Valverde in 2014...

Dagzege etappe 7 Cata:

1. AHWA 105

2. Finisterra 104

3. McSavah 66

Dagzege etappe GW:

1. McSavah 122

2. AHWA 121

3. otherfool 120

Stand:

1 McSavah 1810

2 AHWA 1604

3 david bohm 1222

4 Finisterra 1027

5 Knisper 955

6 Pitakaas 811

7 otherfool 801

8 Montorsi 773

9 LuukRamaker 679

10 MatthijsGr00t 603

11 Outsiders 204

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

In het Baskenland is het dan weer vooral uitkijken naar het WT debuut van Valverde in 2014...

Niet helemaal waar, aangezien hij de E3 heeft gereden Verder chapeau voor alle stukjes en updates tot nu toe.

In GW 10 t/m 14 (+2), beetje zoals AHWA in E3. Hadden wel een paar plekken hoger mogen zitten. Allemaal goede sprinters eigenlijk in die eerste groep. Maar net de ritwinst pakken is dan weer lekker. In de Ronde zal AHWA inderdaad weer een pak inlopen, al hoop ik dat Roelandts zijn ambitie waar gaat maken

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4705 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Niet helemaal waar, aangezien hij de E3 heeft gereden Verder chapeau voor alle stukjes en updates tot nu toe.

Haja juist, daar besloot die gaan rond te rijden in plaats van punten bijeen te knallen in Catalonië... Zijn échte debuut dan (hopelijk in punten...).

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Greipel rijdt geen koers meer trouwens dit voorjaar.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Nee dat is ook weer stevig balen. Na Henao al de tweede pion van me die er een tijdje uit is.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

1 April:

Barcelona - Atletico Madrid 2-1

April 2:

Paris Saint Germain - Chelsea 1-0

Real Madrid - Borussia Dortmund 3-0

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7962 stemmen

1 April:

Barcelona - Atletico Madrid 2-0

April 2:

Paris Saint Germain - Chelsea 1-1

Real Madrid - Borussia Dortmund 2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.