- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3442 stemmen
Ik heb maar liefst 10 ijzers in het vuur morgen maar verwacht alleen wat van gouden greep Sagan.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Matthews mag verrassen! Goed doortrekken op de Poggio met de platte sprinters eraf en Matthews top-3... 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik gok op een verrassende winnaar: Arthur Vichot.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Dit schreef ik vanochtend toen Rojas afstapte op Wielerflits:
Zal helemaal een giller worden als Modolo of Kristoff nu ook nog gaat winnen.
Wat ik vlak daarvoor nog wel heb kunnen wisselen: Ciolek eruit, Appollonio erin. Wordt Ciolek 9e en heb ik die Appollonio de hele koers niet gezien.
Huilen met de pet op 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jammer dat Rojas (puntenleider in de pool
) niet mee reed, maar met 3 man in de top 10 redelijk tevreden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Ook een doorregende Primavera kan Team McSavah niet afstoppen. Met 200 punten lijkt het Barcelona van het wielrennen de tegenstand voorlopig te deklasseren. Kristoff pakt z'n grootste zege uit z'n carrière maar Lobato en Colbrelli laten ook zien over veel talent te beschikken. Pitakaas en AHWA deden het ook goed met meerdere renners in de top-10. Cancellara en Swift waren daar de grote puntenpakkers. Morgen begint Catalonië alweer. Een nieuwe kans voor de andere teams om terug te slaan.
Dagzege Milaan-Sanremo:
1. McSavah 200
2. Pitakaas 140
3. AHWA 100
Stand:
1 McSavah 1210
2 AHWA 998
3 david bohm 901
4 Pitakaas 806
5 Knisper 725
6 Finisterra 649
7 otherfool 527
8 LuukRamaker 440
9 MatthijsGr00t 332
10 Montorsi 275
11 Outsiders 204
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Froome, Contador, Quintana, Purito.
Outsiders: Majka, v. Garderen, Nieve, Basso, L.L. Sanchez en S. Sanchez.
Redelijk sterk deelnemersveld.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Het verloopt tot nu toe uitstekend. Heb de Italiaanse koersen dan ook als speerpunt genomen. Verwacht in de Tour de France georiënteerde koersen wel minder punten (zoals in Parijs-Nice al is gebleken). De Spaanse koersen zullen er wat tussenin zitten, maar Catalonië biedt alvast mogelijkheden om nog verder uit te lopen. Haal me maar terug.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Stom dat Valverde ook hier al niet meedoet. In de Strade Bianche en Roma Maxima leek hij toch in erg goede vorm. Pas in het Baskenland doet hij voor het eerst mee. Maar vooral het uitvallen van Meersman is dodelijk voorlopig. Die had na PN, Cata en Baskenland op een punt of 500 moeten staan, maar het is nog maar afwachten of hij überhaupt de Giro haalt.
Howard heb ik vooral genomen omdat hij zou starten in Catalonië. Toch wel een 3-tal sprints te verwachten (al dan niet met een wat dunner peloton), maar er zijn zoals steeds amper sprinters aanwezig.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kan de puntentelling ook aan de sheet worden toegevoegd btw?
Met Catalunya ga ik denk wel iets zakken in de ranglijst. Alhoewel het natuurlijk voornamelijk om ritten gaat en niet om klassementen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat een deceptie, daar train je dan de hele winter voor...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Thanks voor de snelle CL Toto !
groetjes!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
https://pbs.twimg.com/media/BjgPnffIMAAcad3.png:large
Nog geen top 10 bekend 
Edit:
1 SLO
Luka Mezgec GIA
4u09'14"
2 AUS
Leigh Howard OGE +0"
3 FRA
Julian Alaphilippe OPQ +0"
4 DUI
Paul Martens BEL +0"
5 BEL
Tosh Van der Sande LTB +0"
6 ITA
Daniele Ratto CAN +0"
7 DUI
Markus Burghardt BMC +0"
8 ITA
Roberto Ferrari LAM +0"
9 FRA
Samuel Dumoulin ALM +0"
10 ITA
Gianluca Brambilla OPQ +0"
Mezgec wint.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Vreemde top-10. Alaphilippe, is dat niet meer een klimmer? Wel een talent blijkbaar.
Knap, heb niemand in de top-20. Eerste op 21. Voor dit soort koersen had ik nou Gavazzi, maar die doet opeens niet mee. Ook veel te vroeg gekozen eigenlijk, als ik de namen erna zo bekijk. Slagter ook helemaal over het hoofd gezien, sterke zet van AHWA. Vichot stond op mijn lijstje maar slim vroeg gekozen door bohm, ook een erg leuke keuze.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heeft die verdraaide Colbrelli die McSavah naderhand eerst nog wilde inruilen nog dik in de punten gereden ook!
Hehe, eigenlijk had hij in de Tirreno al moeten scoren, maar een mooi resultaat inderdaad. Wilde hem toen overigens inruilen voor G. Caruso, en die heeft momenteel 16 puntjes meer 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Zoals verwacht lijken die profielen in Catalonië vaak veel zwaarder dan ze zijn. Een eerste aangekondigde sprint dus met Mezgec, Howard en talentje Alaphilippe op het podium. Montorsi pakt z'n eerste zege want ook Martens vond z'n snelle benen terug. Finisterra zag ook nog Ratto voor een eerste maal meedoen voor de knikkers. Voor de rest was het een dag om snel te vergeten. De lijst met niet-gekozen scorende renners groeide heel wat aan. Aan de top van het klassement bleef alles status-quo.
Dagzege etappe 1 Cata:
1. Montorsi 160
2. Finisterra 120
3. LuukRamaker 25
Stand:
1 McSavah 1210
2 AHWA 994
3 david bohm 901
4 Pitakaas 810
5 Finisterra 769
6 Knisper 745
7 otherfool 527
8 LuukRamaker 465
9 Montorsi 435
10 MatthijsGr00t 332
11 Outsiders 204
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Gisteren nog 998 punten, nu 994. Is er iets veranderd?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Jep, heb het net aangepast. Cavendish had gisteren 4 punten te weinig gekregen en Cancellara 4 punten teveel. De totalen kloppen nog steeds want ik kan vergelijken met de ranking op cyclingfever, die dezelfde puntentelling hanteren. Pitakaas merkte op dat zijn totaal van de dag niet klopte. Het verandert wel niets aan de dagranking zelf omdat het maar om 4 puntjes ging.
Excuses voor het foutje!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Oké, dank je voor de opheldering, en excuses voor de luiheid om het zelf op te zoeken 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Toevallig was het ook even de eerste keer dat ik het even narekende, voordat jullie denken dat ik de boel allemaal niet meer vertrouw 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Opnieuw sprinten in Catalonië met als resultaat dezelfde winnaar, Luka Mezgec. Montorsi mag opnieuw vieren en ook Finisterra en LuukRamaker rukken op met Ratto/Howard en Ferrari. Aan de top nemen ze even een kleine rustpauze. Morgen gaan we klimmen met misschien wel andere teams aan de champagne.
Dagzege etappe 2 Cata:
1. Montorsi 100
2. Finisterra 90
3. LuukRamaker 80
Stand:
1 McSavah 1216
2 AHWA 994
3 david bohm 901
4 Finisterra 859
5 Pitakaas 810
6 Knisper 748
7 LuukRamaker 545
8 Montorsi 535
9 otherfool 527
10 MatthijsGr00t 332
11 Outsiders 204
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Waarom rijdt Valverde nu Dwars door Vlaanderen? In plaats van een punt of 200 bijeen te knallen in Catalonië met deze vorm...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Volgende week weer CL, vul de toto op tijd in!
1 April:
Barcelona - Atletico Madrid
Manchester United - Bayern Munchen
April 2:
Paris Saint Germain - Chelsea
Real Madrid - Borussia Dortmund
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.