- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Jill Clayburgh (66) overleden.

LAKEVILLE, Conn. - Jill Clayburgh, whose Broadway and Hollywood acting career stretched through the decades, highlighted by her Oscar-nominated portrayal of a divorcee exploring her sexuality in the 1978 film "An Unmarried Woman," died Friday. She was 66.
Her husband, Tony Award-winning playwright David Rabe, said she died after a 21-year battle with chronic lymphocytic leukemia. She was surrounded by her family and brother when she died at her home in Lakeville, he said.
Bandit
-
- 608 berichten
- 4064 stemmen
RIP Jill Clayburgh, ken haar eigenlijk alleen van de Burt Reynolds-films "Semi Tough" & "Starting Over".
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
RIP Jill Clayburgh.
Eenentwintig jaar moeten vechten tegen een chronische ziekte... 
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
4 Overlijdensberichten
Opera-zangeres SHIRLEY VERRETT overleed op 79 jarige leeftijd.
Verrett speelde ook in een aantal TV-films mee.
=====================================================
Actrice en zangeres Michele Nicastro overleed aan borstkanker op 50 jarige leeftijd.
Michele Nicastro was te zien in films als:"When Harry Met Sally... "en TV series als "Who's the boss",Santa Barbara ",Beverly Hills, 90210 eva:

Matt Hughes overleed op 30 jarige leeftijd...Bekend van de tv-series "Storm chasers"op Discovery Channel.

Acteur Robert Ellenstein overleed op 87 jarige leeftijd...Best bekend van de film"North by northwest"van Hitchcock.
20 films en vele TV-rollen:
Robert Ellenstein (links met Cary Grant in "North by nortwest"
stinissen (crew films & series)
-
- 23575 berichten
- 77122 stemmen
R.I.P Jill Clayburgh
Een groot actrice.
narva77 (crew films)
-
- 12741 berichten
- 6543 stemmen
Collega van mij is vandaag op 19 jarige leeftijd overleden aan een longontsteking, veels te jong 
RIP Davey.
Jemig, heftig nieuws. Sterkte Mescaline!
Ik heb zelf ook eens een longontsteking gehad, was zo ziek als een hond (en toch gewoon door blijven roken
), en moest toen aan de Penicilline...
RIP
narva77 (crew films)
-
- 12741 berichten
- 6543 stemmen
R.I.P. Jill Clayburgh !!! 
Ken haar vooral uit "Rich In Love".
Verder moet ik nog steeds "La Luna" zien, met haar in de hoofdrol. Binnenkort toch maar eens gaan kijken!
R.I.P. Robert Ellenstein
R.I.P. Matt Hughes (véél te jong!!!) 
R.I.P. Michele Nicastro (óók veel te jong) 
R.I.P. Shirley Verrett
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Ziektes zijn helaas soms erg onvoorspelbaar en genadeloos; leukemie en longontsteking zijn twee voorbeelden.
R.I.P.
Het kan soms inderdaad heel onvoorspelbaar zijn. Zoals bij mijn collega van 33 jaar: het begon als een wondje aan zijn voet en eindigde in een bacterie in zijn hart. Helaas heeft hij dit niet overleefd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
R.I.P.
Ze gaan weer snel de laatste dagen. Ik wordt hier zo depressief van. Zoveel mogelijk wegblijven denk ik. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
RIP Robert Ellenstein
RIP Matt Hughes
RIP Michele Nicastro
RIP Shirley Verrett
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Nel Veerkamp overleden
AMSTERDAM – Nel Veerkamp is dinsdag op 82-jarige leeftijd overleden. Dat maakt het NCRV-programma Man bijt hond bekend.
Veerkamp werd bekend als een van de Veerkampjes in Man bijt hond.
Dochter Hannie en schoonzoon Ton, de andere hoofdrolspelers uit de docusoap die Man bijt hond in 2004 uitzond, laten het programma weten dat de familie "diep bedroefd is door het verlies van hun moeder, oma en schoonmoeder, maar zijn blij dat ze zo lang in hun midden is geweest."
Nel Veerkamp kampte al enige tijd met longproblemen en werd dit jaar meermaals opgenomen in het ziekenhuis.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nel Veerkamp overleden
AMSTERDAM – Nel Veerkamp is dinsdag op 82-jarige leeftijd overleden. Dat maakt het NCRV-programma Man bijt hond bekend.
Veerkamp werd bekend als een van de Veerkampjes in Man bijt hond.
Dochter Hannie en schoonzoon Ton, de andere hoofdrolspelers uit de docusoap die Man bijt hond in 2004 uitzond, laten het programma weten dat de familie "diep bedroefd is door het verlies van hun moeder, oma en schoonmoeder, maar zijn blij dat ze zo lang in hun midden is geweest."
Nel Veerkamp kampte al enige tijd met longproblemen en werd dit jaar meermaals opgenomen in het ziekenhuis.
(afbeelding)
Uiteraard geen goed nieuws te noemen....
Maar god god,,,,, wat is die familie/dat programma irritant......
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3633 stemmen
Ach gossie, rust zacht Nel Veerkamp.
Ik heb haar ooit nog eens gespeeld tijdens een schoolmusical. Leuk typetje om na te doen. (Al was het best gek dat zo'n lange, jonge meid van 1m81 lang een oud, klein maar pittig vrouwtje als Nel nadeed.)
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb haar ooit nog eens gespeeld tijdens een schoolmusical. Leuk typetje om na te doen. (Al was het best gek dat zo'n lange, jonge meid van 1m81 lang een oud, klein maar pittig vrouwtje als Nel nadeed.)
En zijn daar nog videobeelden van?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3633 stemmen
gotti
-
- 14084 berichten
- 5906 stemmen
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wat een oeuvre had die man! En met wat voor grootheden heeft hij allemaal gewerkt! Dino was een held. 91 jaar, mooie leeftijd om te gaan.
RIP Dino de Laurentiis.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14482 stemmen
Dino de Laurentiis was een legendarische producent, zonder wie we geen Barbarella, Flash Gordon en Conan zouden hebben gehad.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dino de Laurentiis was een legendarische producent, zonder wie we geen Barbarella, Flash Gordon en Conan zouden hebben gehad.
Ja, zo kun je het ook bekijken
Doe mij maar zijn bijdrage aan Le Notti di Cabiria. Maar het leuke aan zijn lijst met films waaraan hij meewerkte bijna absurd gevarieerd is.
Wel ironisch dat hij aan drie films over Hannibal Lecter heeft meegewerkt, maar niet aan The Silence of the Lambs.
Rust in vrede.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.