- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar wel een 100x betere coach.
Matic speelt bijna nooit bij Chelsea. Nu weet ik weer waarom ik geen VI meer kijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kort terug Oss-Emmen 8-0. Vanavond Telstar-Excelsior 0-8.
Dit moet toch wel matchfixing zijn? Heb overigens geen beelden gezien, maar dit bestaat toch niet? Al zou het wel enorm dom zijn, want deze uitslagen vallen natuurlijk gigantisch op.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Kort terug Oss-Emmen 8-0. Vanavond Telstar-Excelsior 0-8.
Dit moet toch wel matchfixing zijn? Heb overigens geen beelden gezien, maar dit bestaat toch niet? Al zou het wel enorm dom zijn, want deze uitslagen vallen natuurlijk gigantisch op.
Vorige week Willem II Jong Ajax 7-1. Tja
AGOVV won ooit eens 9-1 tegen Helmond. Kan best als het ineens allemaal lukt en bij de tegenstander totaal niet, zeker op dat veel lagere niveau.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ok, touche. Maar Jong Ajax heeft nou niet echt een reden om zich om te laten kopen, die jongens hebben geld zat 
Vind 2x een 8-0 wel echt bizar. Dat Emmen en Telstar met 8-0 kunnen verliezen wil ik nog wel aannemen. Maar dat de winnende ploegen Oss en Excelsior heten....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Rare dingen gebeuren in het voetbal. Wie had ooit gedacht dat PSV een historische uitslag van 10-0 zou neerzetten tegen een 'topclub' als Feyenoord. Daar zouden bij een kenner die de wedstrijd niet zag meer bellen gaan rinkelen dan bij een 8-0 tussen clubs als Telstar en Emmen.
Samenloop van omstandigheden + off-day voor de ene club + superdag voor de andere club; het recept voor gekke dingen.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Als je vals wil spelen probeer je dat zo onopvallend mogelijk te doen. Een 8-0 is dan niet heel verstandig.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Net naar Helmond Sport - Volendam geweest aangezien ik gratis kaarten had.
Daar werden me kansen gemist... Niet normaal. Castaignos had ze blind nog wel gemaakt.
Helmond Sport moet nog alle zeilen bijzetten om in de nacompetitie te komen.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Ok, touche. Maar Jong Ajax heeft nou niet echt een reden om zich om te laten kopen, die jongens hebben geld zat 
Vind 2x een 8-0 wel echt bizar. Dat Emmen en Telstar met 8-0 kunnen verliezen wil ik nog wel aannemen. Maar dat de winnende ploegen Oss en Excelsior heten....
Excelsior staat vierde, dat ze dik winnen van de derde van onderen lijkt me niet zo heel bizar.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Een zeer onnodige nederlaag. PEC had de wedstrijd helemaal in controle, maar het countervoetbal van Groningen bleek effectiever dan de aanvallende intenties die wij hadden. Ik ben niet ontevreden om het vertoonde spel. Er zat strijd in, inzet en geregeld kwamen wij er ook nog eens uit met een mooi stukje positiespel. Je hebt Groningen in de houdgreep, maar je vergeet je fatale zet te maken. Als Benson nou eens een keer niet zichzelf was en die bal er in schoot in de eerste helft, dan moest Groningen komen en moesten zij het spel maken waar wij weer op konden anticiperen. Maar ja, zeker op zo'n avond als gisteren is ''als'' een verschrikkelijk abstract woord.
Van Hintum was goed gisteren. Hij wordt (niet altijd onterecht) veelal afgezeken door zijn eigen aanhang, maar gisteren speelde hij één van zijn betere wedstrijden van het seizoen. Klich was de man die het gevaar bracht, maar door zijn blessure aan zijn rug moest hij naar de kant. Met een Mokotjo had je de wedstrijd nog meer kunnen dicteren, maar Gravenbeek en Nijland waren goede vervangers en het is dit seizoen blijkbaar zo dat wij gewoon gedoemd zijn om veel blessures te hebben. De enige faalhazen van de avond stonden voorin met Benson en Fernandez. Dat Benson er geen pepernoot van kan dat wist zelfs Vincent Bijlo al, maar dat Fernandez ook zo onthutsend slecht is wanneer hij niet in vorm is, dat is zorgwekkend. Je had daarom voorin helemaal geen stootkracht. Met een Fernandez in vorm zou ik een simpele 3-0 niet niet uitsluiten. Maar ja, als.
Over de uitslag niet te spreken, over de inzet en de passie wel en blijkbaar heeft Groningen veel en graag naar Benfica gekeken, want dit verderfelijke antivoetbal weel ik liever vandaag dan morgen van de velden zien verdwijnen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Excelsior staat vierde, dat ze dik winnen van de derde van onderen lijkt me niet zo heel bizar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schone mag transfervrij ver...
Beste transfervrije aanwinst in het laatste decennium, misschien zelfs nog wel langer. Het zou hem van harte gegund zijn om op een dergelijke manier te vertrekken; mits hij dat wenst.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Op zeker de play-offs, halve finale beker en bovenal kwartfinale Europa League. Dat laatste is dus niet één, maar twee rondes verder dan de laatst uitgeschakelde; Ajax. En Ajax ging er kansloos af, AZ vooralsnog zeker niet. Om over de rest van de Nederlandse clubs nog maar te zwijgen.
En dan je coach uitkotsen? Tja...
Een goudeerlijke man waarvan AZ zich gelukkig mag prijzen dat zo'n grote naam trainer wil worden bij zo'n club. Heerlijk hoe hij gewoon zegt waar het op staat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Schone mag transfervrij ver...
Beste transfervrije aanwinst in het laatste decennium, misschien zelfs nog wel langer. Het zou hem van harte gegund zijn om op een dergelijke manier te vertrekken; mits hij dat wenst.
Ik lees vanmorgen gewoon dat Schone nadenkt over contractverlenging en gister liet de Boer nog weten daar ook op te hopen. Jouw bron vind ik wat suggestief. Frank zegt alleen dat ze hem laten gaan als hij over een jaar nog bij Ajax speelt en niet heeft verlengd. Dat lijkt me ook niet zo vreemd. Maar gelukkig doen ze er wel alles nog aan om hem te laten verlengen. Ik denk ook wel dat dit rond gaat komen. Schone en Ajax is een gouden combinatie gebleken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Op zeker de play-offs, halve finale beker en bovenal kwartfinale Europa League. Dat laatste is dus niet één, maar twee rondes verder dan de laatst uitgeschakelde; Ajax. En Ajax ging er kansloos af, AZ vooralsnog zeker niet. Om over de rest van de Nederlandse clubs nog maar te zwijgen.
En dan je coach uitkotsen? Tja...
Een goudeerlijke man waarvan AZ zich gelukkig mag prijzen dat zo'n grote naam trainer wil worden bij zo'n club. Heerlijk hoe hij gewoon zegt waar het op staat.
Of tweemaal vierde worden en de beker winnen - ook eruit. Er zal allicht iets in de kaas zitten daar in Alkmaar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
'De slechtste selectie van de Bundesliga' heeft gisteren ook weer gewonnen, 11 uit 8 inmiddels.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik lees vanmorgen gewoon dat Schone nadenkt over contractverlenging en gister liet de Boer nog weten daar ook op te hopen. Jouw bron vind ik wat suggestief. Frank zegt alleen dat ze hem laten gaan als hij over een jaar nog bij Ajax speelt en niet heeft verlengd. Dat lijkt me ook niet zo vreemd. Maar gelukkig doen ze er wel alles nog aan om hem te laten verlengen. Ik denk ook wel dat dit rond gaat komen. Schone en Ajax is een gouden combinatie gebleken.
I know, maar vond de boodschap het vermelden waard gezien de opstelling van Ajax in dezen een unicum is in de laatste vier jaar.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
[quote]otherfool schreef:
'De slechtste selectie van de Bundesliga' heeft gisteren ook weer gewonnen, 11 uit 8 inmiddels.[/quote?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hup. 3 punten erbij voor Southampton.
Zo zeg je het goed.
Opzouten met Manchester Shitty. De titel moet naar de Merseyside.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Hoppa. Na 3 minuten al een pingel. Yaya Toure benut 'm weer. 1-0! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Of tweemaal vierde worden en de beker winnen - ook eruit. Er zal allicht iets in de kaas zitten daar in Alkmaar.
Of jullie lezen mijn berichten niet en doen nu precies wat de media ook doet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo zeg je het goed.
Opzouten met Manchester Shitty. De titel moet naar de Merseyside.
Wat zei je ook alweer over kos met zijn Barfa
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, kut. Maar Shitty bekt zo lekker 
Mag Manch€$ter City wel? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van mij mag alles
.
Misschien gekke vraag maar zijn er plaatsen in Amsterdam waar ik Feyenoord kan kijken?
#durftevragen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van mij mag alles
.
Misschien gekke vraag maar zijn er plaatsen in Amsterdam waar ik Feyenoord kan kijken?
#durftevragen
Hehe, zou de binnenstad vermijden...
Ajax en Feyenoord spelen morgen beiden om 14.30 uur. Benieuwd welke Amsterdamse kroeg liever Feyenoord-RKC erop zet dan de eventuele kampioenwedstrijd van Ajax.... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar was ik al bang voor. In Rotterdam is er een Ajax straat dus ik dacht misschien een meevaller
. Wifi ruimte en een stream dan maar.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Pingel Southampton... 1-1.
City speelt echt enorm belabberd zeg. Al had Dzeko gewoon die 2-0 binnen moeten koppen voor die penalty.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Heerlijke aanval.
Nasri met de 2-1 in de extra tijd!
Al stond Silva dik 2 meter buitenspel, maar daar maalt niemand om. 
Hoppa! Over en uit! Dzeko met 3-1 in de extra tijd. 
Godverdomme. Is Liverpool - City volgende week om half 3. Net als tegen Arsenal dus weer het meeste deel missen aangezien PSV half 5 speelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.