- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Oja, Real-DM is echt dodelijk saai. Ik hou het voor gezien.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als dat het criterium is had je niet veel wedstrijden van Ajax afgekeken dit seizoen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als dat het criterium is had je niet veel wedstrijden van Ajax afgekeken dit seizoen.
Als ik geen Ajacied was geweest maar neutrale kijker, dan was ik bij 8 op de 10 duels van Ajax gaan zappen ja.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Zo slordig weer van Dortmund.
Edit: en Real Madrid maakt hun kansen wel af. 3-0.
Edit2: het goede nieuws is dat de NOS volgende week dan misschien voor Chelsea - PSG zal kiezen!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Nog maar 1 voor Ronaldo voor het record! Hup! 3-0.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Lekker David Luiz! In z'n eigen goal. 2-1! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Whohahaha, prima eigen goaltje van Luiz. Al kon hij er weinig aan doen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Zo slordig weer van Dortmund.
Edit: en Real Madrid maakt hun kansen wel af. 3-0.
Edit2: het goede nieuws is dat de NOS volgende week dan misschien voor Chelsea - PSG zal kiezen!
Bayern wint thuis gewoon met 2 vingers in de neus.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
26 kansen al, waarvan 22 op doel. Heerlijke wedstrijd!
edit: Inmiddels weer eentje erbij,
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Wordt toch eens tijd om Sport 1 er maar bij te nemen. Voorspelbare, suffe keuzes altijd van de NOS.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hamstringetje voor Ibra, ziet er niet goed uit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Cavani flapdrol. Magistrale rush van die speler, verpruts hij zo'n kans....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoe overduidelijk rood wil je het hebben. Komt Cavani goed weg.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Dat Real Madrid is in de tweede helft ook enorm slordig zeg. Veel spelers lijken meer te denken aan (nog) een goaltje voor zichzelf dan aan het goed uitspelen van een aanval.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Als jij je aan dit criterium zou houden had jij nog nooit een wedstrijd van PSV gezien 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pastoreeeeeeeeeeeee! Wow, wat een goal.
De veulens het slachthuis in. Paardenvlees op het menu in Parijs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jezus. Pastore. Wat doe je nu. Mooi!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pfff... PSG was nergens... Zo fantastisch gespeeld en dan nog 3-1 verliezen... voetbal is soms oneerlijk.
Het zal moeten stormen op de Bridge volgende week.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wel een heerlijke pot ouderwets CL voetbal, eindelijk eens niet zinloos getik of schwalbes maar mannelijke duels en zo snel mogelijk de goal opzoeken, van beide kanten. En dat met een enorme dosis spanning erop, 1-1 was terecht geweest en 2-1 nog een stand om mee te leven.
Dit is al met al een hard gelag voor de Veulens maar gezien het spelbeeld zijn we niet kansloos volgende week. Alleen wel Sammy opstellen dan want Torres deed in zijn halve uurtje weer meer fout dan Jan de Vries van Schubbekutteveen 4 in een heel seizoen.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Met 2-0 winnen moet wel te doen zijn, toch? Al is dat uiteraard niet makkelijk. Wel een jammerlijke uitslag. Ik had liever gezien dat het 2-1 was gebleven, dan zou de return wat spannender zijn geweest.
En Dortmund ... in theorie kan het nog - daar zijn ze inconsistent genoeg, en ze spelen thuis en hebben Lewandowski weer. Maar ze waren vandaag echt nergens, dus ik geef ze weinig kans meer. In de tweede helft waren ze niet veel slechter dan Real Madrid in het creëren van kansen (al had Real Madrid ook in de tweede helft de betere kansen), maar als je alles zo slecht uitspeelt verdien je het om ruim te verliezen.
Edit: Hummels speelde wel erg goed trouwens (Weidenfeller keepte ook best goed, en de rest speelde matig tot slecht). Jammer voor Barcelona dat ze hem niet meer kunnen kopen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pfff... PSG was nergens... Zo fantastisch gespeeld en dan nog 3-1 verliezen... voetbal is soms oneerlijk.
Ik kan me alleen beroepen op de tweede helft, maar PSG was daar toch overduidelijk de betere partij. Niet dat het een spervuur aan kansen was, maar er was maar één team dat aanvallend wilde voetballen.
Denk dat je idool hoopte om terug naar Londen te gaan met een gelijkspelletje, gezien het behoudende spel. Mooi niet dus.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha, ja vast, hou jij het maar lekker bij de RKC - Ajaxen van deze wereld...
Met 2-0 winnen moet wel te doen zijn, toch? Al is dat uiteraard niet makkelijk. Wel een jammerlijke uitslag. Ik had liever gezien dat het 2-1 was gebleven, dan zou de return wat spannender zijn geweest.
Probleem 1: wie gaat de kools maken voor ons?
Probleem 2: vanavond bleek PSG het gevaarlijkst op de counter. Ibra is er misschien wel niet bij volgende week, maar dat is eerder een voordeel dan een nadeel voor PSG. Lavezzi en Moura waren 100x gevaarlijker met hun snelheid. Terry en Cahill met 50 meter in de rug, oeioeioei...
Nee, ik schat onze kansen nog op 10 a 15%. We zullen een wondertje nodig hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Normaal gun ik het Chelsea van harte maar die voorwaarde dat Courtois niet mag spelen tegen Chelsea laat me toch flink rooten voor PSG. Jammer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haha, ja vast, hou jij het maar lekker bij de RKC - Ajaxen van deze wereld...
Haha, het zit diep he 
http://static.gamespot.com/uploads/original/1510/15104833/2364179-8578992499-13546.jpg
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Cech keepte matig vanavond (op basis van de samenvatting). Alle goals hadden gestopt kunnen worden (ze hadden niet makkelijk gestopt kunnen worden, maar toch).
Probleem 1: wie gaat de kools maken voor ons?
Jullie winnen toch wel vaker met 2-0 (laatst nog met 6-0 van Arsenal)? Nee, jullie hebben geen geweldige goalscorers, maar twee goals scoren in 90 minuten, dat moeten jullie kunnen redden.
Daar zal Chelsea dan hun speelplan op moeten aanpassen. PSG is zeker de favoriet, maar 2-0 thuis is geen onhaalbare aanslag. Er zijn wel gekkere dingen gebeurd in de Champions League.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.