- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Ik hoop echt zo dat Liverpool kampioen gaat worden in Engeland. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik hoop echt zo dat Liverpool kampioen gaat worden in Engeland.
Same. Die club smacht al zo lang naar nationaal succes. Mooiste club van Engeland zonder enige twijfel.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Oh jee, vreselijke club dat Liverpool. Alleen Gerrard gun je het dan nog wel.
Arsenal wordt voorlopig trouwens echt he-le-maal dronken gespeeld door Man City.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat Arsenal zou toch wel een KEER een topduel eens kunnen winnen? Graag vanavond dan, tegen de koopclub uit het midden oosten.
Zou echt zo schitterend zijn als Liverpool kampioen wordt. Ik blijf erop hopen zolang het kan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je zou toch verwachten dat Arsenal eens eervol afscheid gaat nemen van Wenger. Al jaren wordt er geen echte wedstrijd meer gewonnen en zijn spelerkeuze op van persie na toch wel zwak te noemen met al die tweederangs Fransen.
Wel een lullig goaltje van city.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hoppa! City al op voorsprong! Heerlijk!
Zo, en nu richting Eindhoven. Hopen dat er om half 9 een goede stand op 't scorebord staat in 't voordeel van City.
Maar het allerbelangrijkste is dat er vanavond 3 punten gepakt moeten worden.
Kunnen we morgen achterover leunen met waarschijnlijk puntverlies voor Twente en woensdag misschien Feyenoord uit naar Heracles.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoppa! City al op voorsprong! Heerlijk!
Zo, en nu richting Eindhoven. Hopen dat er om half 9 een goede stand op 't scorebord staat in 't voordeel van City.
Maar het allerbelangrijkste is dat er vanavond 3 punten gepakt moeten worden.
Kunnen we morgen achterover leunen met waarschijnlijk puntverlies voor Twente en woensdag misschien Feyenoord uit naar Heracles.
Jij kent ook geen eergevoel he? Je staat het hele jaar voor Arsenal te juichen maar tegen City is het plots heerlijk als ze achterstaan?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik ben benieuwd hoe ver Arsenal gekomen zou zijn zonder blessures voor Walcott, Ramsey, Wilshire en Özil.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ben benieuwd hoe ver Arsenal gekomen zou zijn zonder blessures voor Walcott, Ramsey, Wilshire en Özil.
Hè, is Leo driessen ook lid van MM 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Jij kent ook geen eergevoel he? Je staat het hele jaar voor Arsenal te juichen maar tegen City is het plots heerlijk als ze achterstaan?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Geen idee, wat ik wel weet is dat Messi vorige week een hattrick gescoord heeft in Bernabeu.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De concurrentie had geen blessureproblemen? Ik had wel willen zien waar Man Utd gestaan had als Rooney en van Persie beiden fit waren gebleven dit seizoen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als mijn broer een vagina en borsten had gehad was ie mijn zus geweest.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Johansson goed was met penalty's nemen had AZ in de bekerfinale gestaan 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Als De Sa niet over zijn eigen benen struikelde...
Als Dick Advocaat Johannson in de rust wisselde...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Schrijnend eigenlijk, dat krachtsverschil in het Emirates.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het zijn weer de maanden van het seizoen dat Arsenal alles verspeelt en instort. Maar dat mag je van een bepaald iemand hier niet zeggen.
Over een tijdje vieren ze weer groots dat ze vierde zijn geëindigd.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Wel beter dan 5e worden. 
Oh man nog 3 jaar deze ellende. Welke CEO mag 9 jaar op rij falen en vervolgens 25 miljoen in 3 jaar tegemoet zien?
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Schrijnend eigenlijk, dat krachtsverschil in het Emirates.

En zo goed speelt City nou ook weer niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Demichelis is toch veruit de minste speler in dit langzamerhand ijzersterke team. Bij Bayern kwam ie ook al schromelijk tekort. Onbegrijpelijke aankoop.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen

En zo goed speelt City nou ook weer niet.
De kansenverhouding in de 1e helft was 1-7 volgens de regie. Man City is echt 3 klasses beter. Daar doet een goal uit het niets toch niets aan af? Vlak daarvoor was het op een haar na 0-2...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Pfff wat een kans. En wat is voetbal toch een apart spelletje. Leo wist het ook even niet meer.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
En hoeveel waren daarvan echt grote kansen?
Inmiddels heeft Arsenal al genoeg mogelijkheden op de 2-1 gehad, dus waar hebben we het over?
Ik ga niet ontkennen dat City beter was en verdiend op 0-1 kwam, maar het zou echt niet verdiend zijn als het 0-3 zou staan, ofzo. Van beide kanten was het niet best.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Knap ingeschoten van Finnbogason, tussen 4 man en ondanks het waardeloze instappen van Jan-Arie.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Jan Arie 'het grootste talent van Nederland' van der Heijden?
Inmiddels heeft Arsenal al genoeg mogelijkheden op de 2-1 gehad, dus waar hebben we het over?
Het ging dan ook over de 1e helft. Inmiddels kan het alle kanten op, al neemt City de wedstrijd weer over.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
1-2 Basacikoglu of zoiets.
Achenteh op rechtsback kan natuurlijk ook niet, voorzet veels te makkelijk gegeven.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Vitesse 1-2 achter.
Nu verdomme winnen en je doet een hele grote stap voor Europees voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.