ad
  • 141.694 films
  • 6.853 series
  • 20.829 seizoenen
  • 469.154 acteurs
  • 285.201 gebruikers
  • 8.175.843 stemmen

FlashForward

zoeken in:

MB23

• 25 berichten
  • 75 stemmen

In Overig > Televisie > Flash Forward:

Het viel mij op dat er nog geen topic is over deze serie (of ik heb er overheen gekeken, iig de zoekfunctie geeft geen resultaat). Ik vond dit echt een geweldige serie, die DVD box was met een paar dagen 'verwerkt'. Echt een boeiend onderwerp en ik baal er van dat het na 1 seizoen is gestopt. Zeker omdat het eind redelijk open gelaten is en er nog zoveel mogelijkheden zijn voor een vervolg. Daar waar ik wilde dat Prison Break na 1 seizoen gestopt was had ik hier graag een 2e seizoen van gekeken!

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Overigen >> Televisie >> FlashForward

ipv flash forward was het flashforward (aan elkaar dus)

Eric001

• 210 berichten
  • 1852 stemmen

Geen leuke serie, een vervelend verhaal met veel saaie afleveringen. Gespeeld door B acteurs.

Ik heb verschillende afleveringen niet gezien zonder eigenlijk iets van de serie te missen.

Eric001

• 210 berichten
  • 1852 stemmen

Ik vond het maar een slappe, super langdradige flutserie gespeeld door een zootje B-acteurs.

606

• 23515 berichten
  • 10771 stemmen

Dubbele topic

Flash Forward

kappeuter (crew)

• 60853 berichten
  • 5030 stemmen

Bedankt. Ik heb ze alsnog samengevoegd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.