- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Belspellen
Belspellen
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Die belspelletjes zijn verschrikkelijk. Ben er al zakken geld aan verloren...
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Die belspelletjes zijn verschrikkelijk. Ben er al zakken geld aan verloren...
Zegt toch meer over jou dan over hen.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
En dat dacht je van deze dan
Haha. Zalig. Het nadeel aan live uitzendingen...
Zegt toch meer over jou dan over hen.
Ja, beiden. De oplichters en de opgelichte.
Ik vind het schandalig bedrieglijk en misleidende shit, zou moeten verboden worden.
niethie
-
- 7314 berichten
- 6813 stemmen
Ik had een keer meegedaan toen ik zeven was ofzo was ik doorverbonden wist ik mijn tiencijferig telefoonnummer niet uit mijn hoofd, ben je dan dom of niet
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Zijn die belspellen eindelijk van de buis, zit je ineens midden in al dat Astro-televisie gezeik. Of SBS6 Creatiev, nog zo eentje. Dan weet ik niet wat ik beter trek. Keuze tussen twee doemscenario's
Heb er overigens ook alleen maar last van als ik er langs zap om bij National Geograhpic/Animal Planet/Discovery/BBC/Canvas/Arte te komen, dus eigenlijk boeit het me vrij weinig. Vind het alleen jammer dat de televisie zo overstroomt van de rommel.
starbright boy (moderator films)
-
- 21765 berichten
- 4664 stemmen
Heb er overigens ook alleen maar last van als ik er langs zap om bij National Geograhpic/Animal Planet/Discovery/BBC/Canvas/Arte te komen, dus eigenlijk boeit het me vrij weinig. Vind het alleen jammer dat de televisie zo overstroomt van de rommel.
Tip: zap anders of programmeer je TV anders
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Heb je geheel gelijk in, alhoewel ik wel weet waar de zenders zich bevinden, maar ik dan toch uit een soort van automatisme zap, dus een soort doelloos langs alle kanalen ga, in de hoop dat er dan toch nog iets te zien is. Volkomen hopeloos natuurlijk, aangezien er overdag echt haast nooit iets is op Den Commerciëlen.
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2230 stemmen
Dat soort spelletjes zijn enorm voorspelbaar.
meer dan 100 keer aftellen, en nooit een winnaar.
Zeggen dat het een makkelijk antwoord is en dan is het een onmogelijk antwoord. Verschrikkelijk
moviefreak#1
-
- 14329 berichten
- 23038 stemmen
Goh is dat alweer zo lang geleden... Wat een ellende waren die belspelletjes toch. En toch hebben die mensen veel geld verdiend aan toevallige zappers en belspelfanaten
L_T_B
-
- 266 berichten
- 504 stemmen
Wat een ellende waren die belspelletjes toch.
Nee joh, ze waren hartstikke leuk.
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3605 stemmen
Vroeger ook wel eens gebeld, maar kwam nooit door. Tss.
The Oceanic Six
-
- 60059 berichten
- 4022 stemmen
Irritante onzin, nooit geprobeerd en tevens erg vervelend om naar te kijken. Ook met die achterlijke kandidaten steeds...
Doet me denken aan:
The Oceanic Six
-
- 60059 berichten
- 4022 stemmen
*voelt plaatsvervangende schaamte en had graag de 1e minuten gezien wanneer juf de leerlingen weer had gezien*
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3605 stemmen
NIGGERS!
' Ohw, naggers. Right. '
Dát is dan wel weer humor.
starbright boy (moderator films)
-
- 21765 berichten
- 4664 stemmen
Een van de leukere South Park-afleveringen trouwens. In een aflevering wordt zo'n beetje de halve Amerikaanse maatschappij op de hak genomen.
clockwork72
-
- 2740 berichten
- 1625 stemmen
Gelukkig bestaan die belspelltjes niet meer.
Heb zelf ooit (toen ik klein was) Ongeveer 100 euro eraan verspild wat een rotzooi. Gelukkig is het van de tv geband.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig bestaan die belspelltjes niet meer.
Hier is het nog elke dag op tv.
clockwork72
-
- 2740 berichten
- 1625 stemmen
Hier is het nog elke dag op tv.
vreemd, bij mij niet meer
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30696 berichten
- 5299 stemmen
Als ik het goed voorheb zijn die in veel landen zoals Nederland niet meer op tv te zien. Alleen in België blijven ze hardnekkig volhouden en belspelletjes uitzenden...
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2556 stemmen
Als ik het goed voorheb zijn die in veel landen zoals Nederland niet meer op tv te zien. Alleen in België blijven ze hardnekkig volhouden en belspelletjes uitzenden...
spijtig genoeg, zooooo irritant (daarop kan je zeggen: kijk er dan gewoon niet naar )