menu

Overig / Televisie / Oppassen!!!

zoeken in:
Bij BOL in ieder geval 'slechts' 14,99.

Dat is natuurlijk geen geld die komt er zeker in.

kos schreef:
Inderdaad, ik kan me zo alleen die serie met Rijk de Gooyer herinneren als leuke komische Nederlandse serie.

En We Zijn weer Thuis uiteraard. .

Verder vooral erg veel ellende.
En De Garage dan?

kos
Dat is als grapje bedoeld hoop ik.

Dat was een hele leuke serie!

kos schreef:
Dat is als grapje bedoeld hoop ik.

Dat neem ik aan... Dat was wel de SLECHTSTE comedy ever!

robertus65
12,99 bij Cosmox, zonder verzendkosten, binnenkort leverbaar, vanaf 10 mei.

Is hij nou al te verkrijgen of niet? Ben vandaag verschillende winkels afgelopen maar ik zag hem nergens liggen en het lijkt me sterk dat hij alleen online te bestellen valt want ik heb op het internet ook nog geen enkele foto zien staan.

Weet iemand misschien of de release weer uitgestelt is of dat ik me vergis en hij gewoon te verkrijgen is. ??

Sommige mensen hebben hem al in bezit. Via de VARA in ieder geval te bestellen.

Blijf het vreemd vinden dat de box niet net als een hele hoop andere nederlandse tv series (sitcoms) gewoon in de reguliere winkel te verkrijgen is, nog steeds niet gevonden...

robertus65
Ik heb hem onlangs gekocht bij Cosmox (internet winkel) voor 12,99. De hele eerste serie met 24 afleveringen staat op 4 dvd's.

Nou gister dan eindelijk gevonden bij de Free Record Shop en natuurlijk gelijk- meegenomen, heb al een disc gekeken en dat was weer als van ouds leuk.

Wel een leuke serie en een erg leuke cast. Ik heb alleen seizoen 1 gezien op dit moment. Mogelijk ga ik hier nog meer seizoenen dvds van kopen.

Mescaline (moderator)
Ben ook begonnen aan Oppassen, als kind keek ik het wel eens maar het meeste heb ik nog nooit gezien

Heb de boks niet gekocht, maar kijk de afleveringen via Youtube.

Waar staan die op youtube?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.