- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jesse Stone reeks
Jesse Stone reeks

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Geweldige detective-film. Jammer dat ze niet op Moviemeter staan, ik vind de rest van de films ook super.

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Leuk sfeertje en detectivefilms weten mij altijd te interesseren. Tom Selleck vind ik super acteren in de film. De hond was ook een leuke toevoeging.

lelici
-
- 125 berichten
- 112 stemmen
Rustig voortkabbelende politieserie met een voortreffelijke Tom Selleck. Mooie opnames, geen overdadig geweld.....heerlijk!

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor de Vlamingen: wordt zondag 29/5 uitgezonden op het Vlaamse VTM om 14u40. Aanrader.

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Geweldige films. Laatst lieten ze elke zondag op RTL7 een Jesse Stone film zien. Tom Selleck doet die rol leuk. Ik heb ze allemaal op dvd, wanneer komt het volgend deel uit op dvd? Gr. jske

aburex
-
- 843 berichten
- 2189 stemmen
Heb deze film proberen toe te voegen, maar vond geen goede afbeelding. Nochtans een aardige thriller met een uistekende Tom Selleck Wist niet dat er ander Jesse Stone filmen bestonden.

kiekes
-
- 1 berichten
- 232 stemmen
Kom op mensen van moviemeter. Voeg de Jesse Stone films nou eindelijk eens toe!!
helemaal mee eens!

Brix
-
- 19551 berichten
- 4915 stemmen
Vanavond weer genoten van deel 6, 'No remorse' (uit 2010) op TV
Ik kijk al uit naar de delen 7 'Innocents Lost'(2011) en 8, ' Benefit of the Doubt'(2012)

Decec
-
- 6693 berichten
- 8462 stemmen
ik heb deel 6 gekeken, en ik kijk ook uit naar deel 7 en 8.. maar duurt wel even

Brix
-
- 19551 berichten
- 4915 stemmen
CBS heeft aangekondigd te stoppen met de Jesse Stone films.
Deel 8 blijft dus het laatste.
Tenminste het laatste deel dat door CBS geproduceerd werd.
Sony Pictures TV heeft wel nog interesse in verdere delen.

Rothko
-
- 40 berichten
- 702 stemmen
bij deze, mensen van moviemeter voeg a.u.b. de jesse stonefilms toe.!

Dominootje
-
- 564 berichten
- 0 stemmen
Leuke reeks! Er van uitgaande dat deel 8 de laatste was (:

Brix
-
- 19551 berichten
- 4915 stemmen
Tom Selleck keert na 4 jaar terug als Jesse Stone, in deel 9 !
Echter niet meer via CBS, maar bij Hallmark Movies and Mysteries.
Deze nieuwe aflevering zal in het najaar worden uitgezonden in de USA, en Selleck schrijft en produceert hem zelf.
De titel is "Lost in Paradise".

DiDa
-
- 3620 berichten
- 2709 stemmen
Welke Jesse Stone films zijn er eigenlijk in Nederland verkrijgbaar. Zijn dat alleen de eerste 4 films / delen?
Ik wil me ook eens aan deze films wagen. Zit er ook ietwat actie in?

DiDa
-
- 3620 berichten
- 2709 stemmen
Waarom mogen deze films eigenlijk niet op moviemeter? Het zijn toch gewoon films gebaseerd op een boekenreeks? Dan kunnen ze alle miniseries ook wel eraf halen, want daar staan er genoeg van op.

DiDa
-
- 3620 berichten
- 2709 stemmen
Ik heb sony pictures al 2 keer gemaild met de vraag of de overige Jesse Stone films ook nog uitkomen in NL. Ze zijn zo vriendelijk om te reageren....niet dus...

hoffhaan
-
- 773 berichten
- 2144 stemmen
Aardig niet bijzonder maar wel voldoende. Ik bedoel Jesse Stone Lost in Paradise 3.0

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen

AniSter
-
- 2155 berichten
- 1705 stemmen
Deze serie films heb ik destijds gemist en nu alsnog alle 9 gezien. Er zitten wat verhaallijnen in die door alle 9 films lopen; het heeft daarom een voordeel om ze met niet al te lange tussenpozen te bekijken. Achter elkaar kijken heeft ook een nadeel: de steeds herhalende pianotune en de whisky gaat op en gegeven moment behoorlijk storen. Ook is het even opletten wat de volgorde betreft: deel 2 (2006) is de prequel op deel 1 (2005). Wat in weinig films wordt gebruikt is dat bepaalde scenes eindigen in een still. In deze filmserie is dit te zien in deel 1 en deel 5. De verhalen zijn interessant ondanks dat er minder tijd in wordt gestoken dan in de persoonlijke sores van Jesse en de zijdelingse gebeurtenissen. Het is allemaal een beetje 'easy watching' met hier en daar wél interessante dialogen.

Cinemaat
-
- 75 berichten
- 2257 stemmen
Ik vind het een fijne serie, alle 9 films ademen een bepaalde sfeer uit die mij aanspreekt, prima acteurs en kijk deze serie films om de zoveel tijd af. Begin wel met deel 2, daarna 1 en dan 3-9. Deel 2 speelt zich voor deel 1 af...
Er gaan al jaren geruchten over een 10e Jesse Stone film, Selleck wil wel maar de agencies en Tv kanalen staan niet te springen. Hij heeft al deels een nieuwe script geschreven en staat open voor een streamingdienst oid..
Although it's been almost seven years since fans last saw Selleck in this role, they will be glad to know a tenth film is in active development.The 77-year-old actor answered fans' questions and delivered a huge update about the Jesse Stone project.
When asked about the movie, Selleck assured fans and confirmed: “I’m still working on it!” although, “It isn’t the same cumulative narrative anymore.”
He said: “As time has passed, I’m older and the Jesse Stone audience needs to account for that. He’s at a different part of his life.“That’s interesting, but that’s not the script we started to do after we finished the ninth movie.
“We have a deal with Hallmark Channel, but they’ve moved on to [other] shows.”
Selleck continued: “It’s saleable, and if it’s not on Hallmark, we could end up elsewhere.
“One of the first questions I always get from people I meet is, ‘Are we going to see another Jesse Stone?’”
The actor concluded: “Yes, Blue Bloods comes up and Magnum and even Friends, but first, it’s, ‘please do another Jesse Stone!’” Though Selleck shared that Jesse Stone ten may not appear on Hallmark, during an interview with Parade he did reveal another platform could be better suited.