- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
In Overigen > Televisie > Favoriete TV-series:
Ik blijf bij de old shit
- Airwolf
- Nightrider
- A-team
- McGuyver
Over het algemeen volg ik nooit series, nooit tijd om regelmatig te (kunnen) kijken.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Mijn favo series:
Friends (serie compleet op dvd)
Seinfeld (damn, dat is echt grappig)
Stargate (te vroeg gestopt...)
jasper
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Six Feet Under
ER
The Practice
Oud Geld (met name serie 2)
yukpau
-
- 7 berichten
- 2 stemmen
beste serie ooit was GET A LIFE
alles wordt herhaald maar deze serie niet dus zit ik nou al zon 8 a 9 jaar te wachten op de herhaling
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
was ook super grote GET A LIFE fan
laatst dvdtje gekocht met 4 afleveringen, was nog steeds erg komisch
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
South Park jammer dat het niet meer op TV komt Download daarom bijna alle alfeveringenvan kazaa ( nou alle beetje overdreven de nieuwste)
The Simpsons Altijd Goed
Black Adder aan de 1e kant leuk dat het terug is op TV aan de andere kant past het helemaal niet bij V8 ( wat ik 1 van de slechste zenders vind)
Alistair McGowan's big impression is nu even gestopt maar is super grappig
ik vergeet er vast nog wat maar dit zijn de beste.
o ja FUTURAMA maar dat is al een hle tijd niet meer op de NEDERLANDSE TV gekomen ALS EEN TELEVISIE BAAS DIT LEEST DOE HET TERUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.
latrzzzzzzzzzzzzzzzzz
Keyser Soze
-
- 23 berichten
- 21 stemmen
GOEIE tv-series:
-Dragonball Z
-Angel
-The Simpsons
-Studio Sport zondag 7 uur
en dat was het.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Friends altijd wel aardig, maar m'n echt favo serie (allang niet meer op TV (zelf de reruns zijn er niet meer ) is toch echt Mork & Mindy (DUH, wat dacht je!)
tom
-
- 308 berichten
- 1033 stemmen
Ik vind het een hele leuke serie maar er zitten veel afleveringen tussen waarvan je denkt, wat moet ik hiermee, ga vechten ofzow. Maar et vechten is dan wel weer heel relax
Obiwannes
-
- 758 berichten
- 898 stemmen
Denk er net zo over als tom.
Enkel duren de gevechten soms een beetje lang ... en blijft het duren ... en duren ... en duren tot vervelens toe. Maar de gevechten zijn best wel cool.
aburefan
-
- 430 berichten
- 952 stemmen
ahhh DBZ fanaten, als ik ergens een hekel aan heb is het wel DBZ.
met die felle kleuren enzo om kinderen aan te trekken en die belachelijk gevechten.
alleen al die afleveringen waarin ze moeten afrijden ofzo, dat is toch wel het meest stupide wat ik ooit heb gezien
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Majin Buu saga is erg koel en de films ook en absoluut niet voor kinderen bedoeld, aangezien hele steden worden uitgeroeid en zelfs oude mensen en kinderen worden overreden
Obiwannes
-
- 758 berichten
- 898 stemmen
Is er trouwens iets mis met een tekenfilm die gemaakt is om kinderen aan te trekken (de bedoeling, niet?). Daarom is het nog niet alleen voor de kinderen, ik kan net zo goed genieten van zo'n aflevering.
Ik vind het eigenlijk trouwens ook wat geweldadig voor kleine kinderen, en zeker interessant voor de ouderen. (sommige stukjes zijn wel dom, maar ja)
Keyser Soze
-
- 23 berichten
- 21 stemmen
Juistem!
Het is net als dit: Nintendo staat algemeen bekend als een 'kiddy' merk, ook omdat ze felle kleurtjes en blije karakters neerzetten. Mensen begrijpen niet dat de verpakking niet belangrijk is. Ikzelf vind DBZ zwaar roelen omdat ik door die kiddy en soms zelfs debiele (conversaties van de wazige familie en vriendenkring) stukjes heenkijk.
en ik heb een Gamecube.
aburefan
-
- 430 berichten
- 952 stemmen
dat is et em juist, ik kan daar niet omheen kijken
Obiwannes
-
- 758 berichten
- 898 stemmen
Die stukjes zijn meestal beperkt en tussen de gevechten...dan moet je enkel naar de gevechten kijken (als je die al goed vindt)
narva77 (crew films)
-
- 12357 berichten
- 6391 stemmen
Beste comedies:
-Newsradio en Frasier
Beste series:
-Twin Peaks
-American Gothic
-Northern Exposure
NERD
-
- 1683 berichten
- 1317 stemmen
FAMILY GUY!!!!
Had al vaker een keertje een aflevering gezien, en vandaag weer...Echt geweldig!! Zeker als je van The Simpsons houdt.
Iedere doordeweekse dag om ongeveer 16.10 op Net5
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
Nog maar een keertje noemen:
The Royle Family!!
Yak
-
- 4945 berichten
- 827 stemmen
series
. 'the league of gentlemen' - surrealistisch en volslagen absurd. gaat dat (elke dinsdag rond de klok van twaalf op belgië) zien!
. 'twin peaks' blijft het mooiste wat ooit op tv is vertoond, samen met..
. ..lars von trier's 'the kingdom'
tekenfilms
. dr. katz!
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Ik wou dat The Wonder Years weer uitgezonden werd.
narva77 (crew films)
-
- 12357 berichten
- 6391 stemmen
Ik zat net voor de vierde keer ofzo naar "The Royle Family" te kijken, en inderdaad een hele leuke serie met ontieglijk droge Engelse humor. Wel lullig hoor voor die zoon Anthony
tom
-
- 308 berichten
- 1033 stemmen
over engelse series gesproken, Coupling vonk wel grappig eerder. En Fawlty Towers is leuk. Vooral die aflevering "The Germans" natuurlijk.
narva77 (crew films)
-
- 12357 berichten
- 6391 stemmen
Falwty Towers mag natuurlijk nooit ontbreken nee. Gelukkig zijn er op woensdagavond geloof ik weer herhalingen.
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
He he, eindelijk nog iemand die naar The Royle Family kijkt!
Die aflevering van vorige week was ijzersterk. Heb 'm inmiddels drie keer gezien. De minst goede afleveringen zijn nog altijd zeer genietbaar.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5130 stemmen
Captain Scarlet.
Heb me pas in een week tijd door de DVD box heen genoten.
Zal wel versleten worden als jeugd sentiment maar blijft mooi.
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Zag gister voor 't eerst Malcolm In The Middle. Supermelig!