• 12.162 nieuwsartikelen
  • 165.361 films
  • 10.667 series
  • 30.834 seizoenen
  • 622.673 acteurs
  • 194.833 gebruikers
  • 9.091.792 stemmen

Wie wil "The Golden Bowl" voor mij opnemen?

zoeken in:

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

"The Golden Bow" is te zien op Canvas op Woensdag 21 juni om 22.05, helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid om te kijken of de film op te nemen.

Is er iemand die de film voor mij op dvd op wil nemen? Uiteraard tegen een vergoeding P.M me dan even!

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Jij hebt geen 3 videorecorders, 2 dvd recorders, een buurman, een familielid, een vriend/vriendin die dat zou kunnen opnemen? Ik voel een nieuwe trend aan komen met dit verzoek catweasel

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

neo schreef:

Jij hebt geen 3 videorecorders, 2 dvd recorders, een buurman, een familielid, een vriend/vriendin die dat zou kunnen opnemen? Ik voel een nieuwe trend aan komen met dit verzoek catweasel

Nee helaas, ik beschik over veel dvd's(250 op dit moment), maar een dvd-recorder heb ik niet. Tevens heb ik mijn videorecorder een jaar geleden van de hand gedaan. En er is zijn bijna geen familieleden of vrienden die mijn 'passie' voor films delen. De enige die het op zou kunnen nemen is mijn oma, maar die neemt op die betreffende avond al de beruchte rtl 4 'woensdagavond film' op.

Inmiddels heb ik al een aanbod van Chainsaw.

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

slotje a.u.b.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.