- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie wil "The Golden Bowl" voor mij opnemen?
Wie wil "The Golden Bowl" voor mij opnemen?
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
"The Golden Bow" is te zien op Canvas op Woensdag 21 juni om 22.05, helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid om te kijken of de film op te nemen.
Is er iemand die de film voor mij op dvd op wil nemen? Uiteraard tegen een vergoeding P.M me dan even!
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Jij hebt geen 3 videorecorders, 2 dvd recorders, een buurman, een familielid, een vriend/vriendin die dat zou kunnen opnemen? Ik voel een nieuwe trend aan komen met dit verzoek catweasel
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Jij hebt geen 3 videorecorders, 2 dvd recorders, een buurman, een familielid, een vriend/vriendin die dat zou kunnen opnemen? Ik voel een nieuwe trend aan komen met dit verzoek catweasel
Nee helaas, ik beschik over veel dvd's(250 op dit moment), maar een dvd-recorder heb ik niet. Tevens heb ik mijn videorecorder een jaar geleden van de hand gedaan. En er is zijn bijna geen familieleden of vrienden die mijn 'passie' voor films delen. De enige die het op zou kunnen nemen is mijn oma, maar die neemt op die betreffende avond al de beruchte rtl 4 'woensdagavond film' op.
Inmiddels heb ik al een aanbod van Chainsaw.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.