- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Sopranos
The Sopranos
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Deze aflevering was echt weer briljant. Beste van dit seizoen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Inderdaad een sterke aflevering. Mooi hoe de continuiteit vastgehouden wordt toen de dokter aan AJ vroeg of hij ooit eerder een paniekaanval had gehad. Prachtige scene ook tussen AJ en Tony buiten het politiebureau.
Ik word alleen een beetje moe van Phil Leotardo.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik word eerder moe van het hele Vito verhaaltje, dat mag nu wel afgelopen zijn. Vooral Tony zelf was in deze aflevering weer op z'n best.
mikeymike
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
weet iemand hoe ik hbo kan krijgen(via sateliet ofzo)?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
weet iemand hoe ik hbo kan krijgen(via sateliet ofzo)?
Naar de Verenigde Staten, Polen, Tsjechië, Slowakijke, Hongarije, Roemenië, Slovenië, Kroatië of naar vrijwel elk land in Azië en Midden- en Zuid-Amerika verhuizen en daar een abonnement nemen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Een wat mindere aflevering dit keer. Paulie begint me echt de keel uit te hangen met z'n gezeik. Elke week is er weer wat anders. Hij begint zo onderhand op Janice te lijken.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Saaie aflevering dit keer. Het verhaaltje van Vito begint gewoon vervelend en saai te worden. Aida Turturro speelt Janice echt fantastisch!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, komende zondag is de laatste aflevering alweer. Jammer, want in de vorige seizoenen waren er telkens 13 afleveringen per seizoen, nu maar 12, volgens mij.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Sterke aflevering, had alleen een wat spannender einde verwacht, maar het gesprek tussen Tony en Phil past eigenlijk wel in de ontwikkeling van Tony's personage na de schietpartij.
Julianna Margulies 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Sterke aflevering, had alleen een wat spannender einde verwacht
.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Is seizoen 2 een aanrader? (Misschien een overbodige vraag...)
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
Is seizoen 2 een aanrader? (Misschien een overbodige vraag...)
zeker overbodige vraag
elk seizoen is gewoon een aanrader!
Nis
-
- 60 berichten
- 172 stemmen
Ik zag afgelopen zondag ineens dat er ook weer een serie van The Sopranos uitgezonden wordt op de Nederlandse tv (Ned. 3?).
Ik kon zo snel niet ontdekken welke serie dit precies is. Wat ik mij nog wel kon herinneren is dat Ned.3 een tijd geleden halfverwege seizoen 4 gestopt is met uitzenden.
Meer mensen die The Sopranos op Ned. 3 volgen?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Dit is volgens mij seizoen 5. Sezoen 4 is gewoon helemaal uitgezonden toch, niet halverwege gestopt?
Trouwens enorm triest dat het pas om 1 uur 's nachts wordt uitgezonden
.
Nis
-
- 60 berichten
- 172 stemmen
Owjah okay, je hebt gelijk ...
Zo zie je trouwens goed hoe lang het alweer geleden is sinds die laatste aflevering.
Maar goed, inderdaad een belachelijk idee om het pas om 1 uur 's nachts uit te zenden, en dan ook nog in de nacht van zondag op maandag, dat trek ik dus (meestal) niet.
Je begrijpt; dat wordt weer een hoop downloaden voor mij, ik ben namelijk ook niet van plan om +/- € 40 per serie te gaan betalen.
korykory
-
- 136 berichten
- 111 stemmen
Volgens mij is dit een herhaling van de vorige reeks. Vandaar ook het late tijdstip. Hebben ze vorig jaar met Six Feet Under ook gedaan. Wel vreemd dat het er in de gidsen niet duidelijk bijstaat.
De Six Feet Under van nu is wel een nieuwe reeks. Wellicht dat ze in januari de boel omdraaien: eerst nieuwe afleveringen van de Sopranos, dan een herhaling van SFU.
JP
-
- 620 berichten
- 262 stemmen
Voor degenen die het nog niet wisten en naar de serie op zoek zijn: bij het Prijzencircus van V&D alle seizoenen voor 29 euro. Morgenavond in combinatie met de stickeractie nog eens 10% extra korting...
Mijn collectie is inmiddels aangevuld!
korykory
-
- 136 berichten
- 111 stemmen
Ik las gisteren in de VPRO-gids dat vanaf volgende week donderdag (30 november 2006) de zesde reeks op de Nederlandse televisie komt.
Heel vreemd, want de herhaling van de vijfde reeks (op zondag) is nog niet afgelopen.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
De vijfde reeks is nooit eerder uitgezonden, dus dat is zeker geen herhaling. Lijkt me vreemd als ze dan vijf en zes door elkaar gaan uitzenden. Wel goed als ze meteen de zesde er achteraan plakken (al heb ik ze zelf al gezien).
alexis
-
- 381 berichten
- 489 stemmen
het blijft een zooitje omdat nederlandse zender goede series verzieken door ze verkeerd uit te zenden.
is het niet zo dat seizoen 4 nu op zondag wordt herhaald, en men start op 30 nove,mber met seizoen 5? dat slaat tenminste nog ergens op
korykory
-
- 136 berichten
- 111 stemmen
Ik las gisteren in de VPRO-gids dat vanaf volgende week donderdag (30 november 2006) de zesde reeks op de Nederlandse televisie komt.
Heel vreemd, want de herhaling van de vijfde reeks (op zondag) is nog niet afgelopen.
Correctie: 'zesde' moet 'vijfde' zijn en 'vijfde' moet 'vierde' zijn.
Ik was even de tel kwijt.
rpjvdh
-
- 30 berichten
- 1325 stemmen
Ik ben zo'n arme sloeber die het zich niet kan veroorloven alles te kopen, dus gedegradeerd ben tot downloaden... Heb het 1e seizoen gedownload, 4 afleveringen gekeken en genoten van begin tot eind...
Heb in het verleden wel eens wat afleveringen op TV gezien maar tegenwoordig kijk ik helemaal niks geen tv meer... Download alles gewoon...
Ben ik dan meteen een tv/film-hater?
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Geweldige aflevering gister trouwens. Hij was het huis niet uit te krijgen 
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Had op IMDB gelezen dat de makers Ray Liotta op het oog hadden om Tony Soprano te spelen. Met alle respect voor Gandolfini, dat was wel erg gaaf geweest. Misschien dat het dan iets teveel Goodfellas was geworden met ook nog Lorraine Bracco erbij.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Moet er niet aan denken dat iemand anders Tony zou zijn dan Gandolfini.
Anjin
-
- 650 berichten
- 735 stemmen
Mensen zoek deel 2 en 3 op dvd
Wie kan me helpen???