- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- MI 3 op TV?
MI 3 op TV?
aryan
-
- 986 berichten
- 1752 stemmen
Bij Mission: Impossible III (2006):
vaag dat ze op veronica reclame maken dat hij deze zaterdag op tv komt, het staat op teletekst (inc. dezelfde plot) en je ziet ook scenes bij de reclame
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
ik stond ook verbaasd te kijken toen ik M:I 3 in de gids zag staan hopelijk is het geen 1 april grap
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
De Veronica gids spreekt van een trailer van M:I 3.... Behoorlijk vaag allemaal. Wat ze wel niet allemaal proberen om kijkers te trekken...
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
In de Vara-gids staat ook dat ie zaterdag op tv komt. Ik vermoed een 1 april grap.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Tuurlijk is het een 1 april grap. Als je gaat kijken zal het wel een trailer zijn, en mischien wordt deel 1 of 2 uitgezonden.
wildthing1964
-
- 11 berichten
- 115 stemmen
Klopt het dat zaterdag 1 april MI3 te zien is bij Veronica??
BlueSword
-
- 1725 berichten
- 0 stemmen
hopelijk, heb deel 1 nog nooit gezien.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Als je even goed nadenkt snap je toch wel dat nooit, maar dan ook nooit, zo'n film nu al op tv komt. Zeker weten 1 april grap, en die is blijkbaar bij sommige mensen toch gelukt (wat ik een beetje vreemd vind...)
wildthing1964
-
- 11 berichten
- 115 stemmen
In de tvgids staat dat het een stunt is van Veronica om al vóór de releasedatum de film te pakken te hebben. Vindt het ook wel vreemd, maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
wildthing1964
-
- 11 berichten
- 115 stemmen
enne... IcU, het was maar een vraag...
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik denk dat de trailer op Veronica te zien zal zijn. Mischien zenden ze M:I 1 of 2 daarna uit. Maar zeker niet deel 3, want ookal hebben ze al het geld van de wereld, dan nog zouden ze hem niet mogen uitzenden.
(En sorry als het verkeerd overkwam
)
edit: Ik zit net in de veronica gids te kijken en er staat dat de trailer wordt uitgezonden van 22:00 tot 22:05.
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
In de VPRO gids staat het ook. De gids heeft gebeld naar het betreffende tv-station en die blijven ook volhouden dat deel 3 op tv komt... maar ja, waarschijnlijk een 1 april grap.
wildthing1964
-
- 11 berichten
- 115 stemmen
Snap ik, echter de film duurt 2 uur en er staat het volgende, ik citeer de Vara gids:
"Eenmalige stunt 'ter promotie van de film in de bioscoop'; pas volgende maand wordt MI3 wereldwijd officieel uitgebracht".
Tuurlijk kan dit een 1 april grap zijn...maar toch, hoop doet leven 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dan hebben ze de Vara ook behoorlijk beet genomen. In de Veronica gids staat de trailer vermeld.
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 berichten
- 76919 stemmen
Daarom heb ik ook op de gok deel 1 bij het tv overzicht geplaatst.
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
ik denk alleen dat veel mensen dit niet gaan waarderen als blijkt dat het niet waar is en dat dit een hele slechte reclame is voor veronica
christian
-
- 518 berichten
- 1546 stemmen
maar het is ook totaal onlogisch, zo een film kost een paar 100 miljoen de bioscopen lopen gigantisch omzetten mis en deze film zal al een maand lang via internet te downloaden zijn. no way dat ie op tv komt.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ja, daarom is het ook zeker dat hij niet op tv kan komen. Ik vind het toch raar dat sommige mensen hier intrappen. Maargoed, dat kan aan mij liggen.
@Stinissen
In de Veronica gids staat alleen dat de trailer komt (van 22:00 tot 22:05) en daarna komt er een ander programma.
Ik vind het raar dat ze geen M:I film uitzenden, en ik vind het zeker raar dat ze in hun eigen blad (!) niet zetten dat deel 3 wordt uitgezonden.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Wat IcU zegt....
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Dat mensen daar nog over twijfelen..
Natuurlijk komt'ie niet op tv!
Mooi 3 jaartjes wachten daarvoor..
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Nu heeft Veronica alle publiciteid die ze willen, maar ik denk dat ze na zaterdag daar genadeloos op worden afgerekend.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Ik HAAT 1 april-grappen.
Shocking! 
Maar goed, de grap zal inderdaad voor een hoop publiciteit voor Veronica zorgen. Alleen jammer dat het nogal een flauwe grap is ...
wildthing1964
-
- 11 berichten
- 115 stemmen
Ook nu weer bij Veronica de reclame voor de film, ze schijnen hem toch echt te gaan uitzetten...Bah...als dit toch een publiciteitsstunt is...grrr
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Ook nu weer bij Veronica de reclame voor de film, ze schijnen hem toch echt te gaan uitzetten...Bah...als dit toch een publiciteitsstunt is...grrr
Zelfs al zouden ze het programmabudget voor de komende vijf jaren bij elkaar leggen, wat dus inhoudt dat ze de komende vijf jaar geen programma's meer uitzenden, dan nog zouden ze geen geld genoeg hebben om deze film uit te zenden.
Hou nou maar op met hopen.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Na de trailer wordt Mercury Rising (1998) uitgezonden en niet het (gehoopte) 1e deel van M:I.
Mullu
-
- 1 berichten
- 7 stemmen
Ik snap er echt geen reet van.
Ik zag het net ook op tv.
Het is toch niet mogelijk dat ze dit kunnen doen?
Zal wel heel erg kinderachtig zijn als dit zo'n 1 april grap zou zijn.
aryan
-
- 986 berichten
- 1752 stemmen
ff vergeten dat het 1 april was, ja het is kinderachtig, maar op 1 april kun je bijna alles doen
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Tuurlijk is het een 1 april grap. Niet zo verbaasd. No way in hell dat ze een film een maand voor de premiere op tv gaan uitzenden. Je snijdt jezelf in de vingers. Dat kost geld. Gewoon een flauwe grap.