menu

Overig / Televisie / TCM - Turner Classic Movies

zoeken in:
Metalfist schreef:
Bah

(quote)
-- mail Belgacom

Wel vreemd dan dat je in de tv-gids nog perfect films kunt programmeren na 1 oktober. Ik vind ook nergens iets dat TCM er mee stopt dus ik vraag me af hoeveel hier van waar is.

Door tijdsgbrek heb in een hele tijd niet meer naar TCM gekeken. Nu pas zie ik dat hij bij Belgacom weg is. Ik ben nieuwsgierig wat TNT te bieden heeft. Hopelijk vind ik ergens de programmagids, want bij Belgacom staat er op kanaal 217 (TNT) geen enkel programma weergegeven. 't is weer van den hond zijn kl*ten zeggen ze bij ons.

Ik niet, mijn abonnement is opgezegd in ieder geval.

Metalfist schreef:
Ik niet, mijn abonnement is opgezegd in ieder geval.

Bij mij scheelt het ook niet veel.

Mescaline (moderator)
Een voorlopige aankondiging, hopelijk dat ze daar nog op gaan terug komen
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd minder vaak naar TCM keek, ook grotendeels omdat ze niet heel erg vaak andere film titels uitzenden.

In Overigen > Televisie > TCM verdwijnt:

Zojuist kreeg ik het bericht van Ziggo dat de TV zender TCM opgeheven zal worden per 1 januari
Erg jammer, ook al lieten ze veelal dezelfde films zien.

speedy23 schreef:
(quote)

Door tijdsgbrek heb in een hele tijd niet meer naar TCM gekeken. Nu pas zie ik dat hij bij Belgacom weg is. Ik ben nieuwsgierig wat TNT te bieden heeft. Hopelijk vind ik ergens de programmagids, want bij Belgacom staat er op kanaal 217 (TNT) geen enkel programma weergegeven. 't is weer van den hond zijn kl*ten zeggen ze bij ons.

Is TNT nu eigenlijk een waardig alternatief of is het weer een vervanger à la Belgacom?

Op zijn Vlaams: Geen kl*ten waard. Enkele 'oudere' series en wekelijks een film of twee, drie.
En alles eindeloos herhaald. Ik denk dat ze Belgacom betaald hebben om deze zender in hun programmatie te zetten.

Mescaline (moderator)
Ik krijg er een kinderzender voor terug bij xs4all.. ze hadden beter het MGM kanaal kunnen toevoegen :S

de 12de gaat tie hier weg, dus dat gaat 2 weken veel films opnemen worden.

Mescaline schreef:
Ik krijg er een kinderzender voor terug bij xs4all.. ze hadden beter het MGM kanaal kunnen toevoegen :S

de 12de gaat tie hier weg, dus dat gaat 2 weken veel films opnemen worden.

Geen idee hoe dat bij jullie in Nederland zit maar ik kon de opnames van TCM niet meer afspelen wanneer de zender uit ons pakket verdween. Dat heeft te maken met het feit dat de opnames versleuteld op de decoder staan en dat de zender de sleutel is om te ontsleutelen. Geen zender => geen sleutel => geen afspelen van opnames mogelijk.

Dit is in ieder geval zo bij Belgacom.

speedy23 schreef:
Op zijn Vlaams: Geen kl*ten waard. Enkele 'oudere' series en wekelijks een film of twee, drie.
En alles eindeloos herhaald. Ik denk dat ze Belgacom betaald hebben om deze zender in hun programmatie te zetten.

Ai, daar vreesde ik al voor. Jammer want op zich leek het wel een interessant kanaal.

Mescaline (moderator)
Metalfist schreef:

Geen idee hoe dat bij jullie in Nederland zit maar ik kon de opnames van TCM niet meer afspelen wanneer de zender uit ons pakket verdween.

Ik hoorde al eerder zo iets ja, belachelijk! Maar we zullen zien, er staan nu 11 films in de programmering.

starbright boy (moderator)
Toen UPC TCM al een tijd terug eruit gooide kon ik de opgenomen films nog gewoon zien. Hetzelfde met films die ik had opgenomen van Film 1 toen mijn gratis abonnement daarvan afliep.

TCM -Nederland liet al jaren steeds hetzelfde kleine pakket speelfilms zien.
Ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom ze niet meer films importeerde.

TCM op de Amerikaanse TV heeft een enorm groot aanbod.

Heb alle films van TCM-NL al gezien en ben niet rouwig over het stoppen van de zender.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=HG7BS8kGw44

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

"We'll celebrate Pidgeon Sunday, August 3."

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=tvWbp7cNaT0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Catch Cary Grant films each Monday night throughout the month. You can also look for Grant films on Watch TCM at http://www.tcm.com/watchtcm/.

kappeuter schreef:
You can also look for Grant films on Watch TCM at http://www.tcm.com/watchtcm/.

Jammer genoeg wel met inloggen, dacht even dat de films gratis te zien gingen zijn.

Ondertussen is het alweer een jaar geleden dat Belgacom (ondertussen Proximus) de samenwerking met TCM stopzette en ik blijf het jammer vinden. Toegegeven, er zat veel herhaling tussen maar ik heb daar wel een aantal lastig te vinden films (The Swan met Grace Kelly onder andere) kunnen zien.

kappeuter (crew)
Ja jammer inderdaad. Dan moet je provider er ook net bij staan.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:56 uur

geplaatst: vandaag om 15:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.