• 144.091 films
  • 7.144 series
  • 21.731 seizoenen
  • 489.145 acteurs
  • 287.193 gebruikers
  • 8.263.028 stemmen

Koppensnellers (/Kopspijkers)

zoeken in:

EmDee

• 7194 berichten
  • 1417 stemmen

Gister was Barend en Van Dorp voor zover ik heb gezien een topaflevering. Maar dat lag dan ook aan het team van Kopspijkers met Van Muiswinkel als absoluut hoogtepunt.

gotti

• 13940 berichten
  • 5336 stemmen

Was daar het kopspijkers cabaret dan?

starbright boy (moderator films)

• 20233 berichten
  • 3870 stemmen

Ja. Ook die waren erg kwaad op de Vara. En deden nog wat imitaties uit de losse pols.

Purmerend

• 2778 berichten
  • 3171 stemmen

Van o.a. Cruijff en Beatrix!

EmDee

• 7194 berichten
  • 1417 stemmen

gotti schreef:

Was daar het kopspijkers cabaret dan?

Thomas van Luyn, Sanne Walles de Vries, Viggo Waas, Peter Heerschop, Erik van Muiswinkel en Jack Spijkerman.

mikey

• 26533 berichten
  • 4449 stemmen

Van muisinkel is inderdaad erg goed. vooral zijn decoder-grap sloeg in als een bom.

EmDee

• 7194 berichten
  • 1417 stemmen

Hoe ging die ook alweer?

Leno

• 5785 berichten
  • 4006 stemmen

Wel opvallend dat de kijkcijfers van BvD meteen meer dan dubbel zo hoog waren gisteravond dan normaal.

V Muiswinkel deed trouwens v Hanegem na en Frits vroeg om hij ook meegaat naar Tien. Hierop antwoord 'v Hanegem' dat ie liever achter de decort zit, zo ongeveer.

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

als je een contract sluit, dan moet je dat weloverwogen doen.

Volgens vera keur is de versie zo: jack kwam bij vera op bezoek.

en heeft haar verteld dat hij zijn jubileum bij de vara wilde vieren en omdat er niet veel toekomst meer voor hem was, en dat hij wat zekerheid wilde, en hij vroeg daarbij om een contract van vijf jaar.

De vara gaf hem twee jaar, en zowel jack als de vara waren zielsgelukkig, alles in goed overleg.

In dat opzicht moet jack niet zeuren,en zijn contract nakomen, ook nu er wel toekomst voor hem lijkt te zijn.

mikey

• 26533 berichten
  • 4449 stemmen

Leno schreef:

V Muiswinkel deed trouwens v Hanegem na en Frits vroeg om hij ook meegaat naar Tien. Hierop antwoord 'v Hanegem' dat ie liever achter de decort zit, zo ongeveer.

Ja klopt. eerst zat hij nog in de rol van van raaij en toen kwam die vraag aan van hanegem. Hij ging perfect, in no time, over in de rol van willem. geniaal.

litjens999

• 532 berichten
  • 76 stemmen

Ik vind de V.A.R.A. op dit moment net een klein kind om Kopspijkers van de buis te halen net zoals een moeder een kind huisarrest geeft nadat hij / zij iets stouts heeft gedaan.

Ze hebben tenslotte niet alleen Jack ermee maar ook alle kijkers die dit programma wel leuk vinden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ach ja. Het ging al mis toen de naam veranderde in Kopspijkers en het programma naar 20 uur 's avonds verplaatst werd

Dylan Blanker

• 210 berichten
  • 124 stemmen

Ik vind dit gewoon zo'n fantastisch programma, met erg goede caberatiers, vaak leuke gasten, het KOPSPIJKERS- spel, leuke weetjes en natuurlijk de media!!! Bovendien vind ik het decor altijd goed en decoratief ingericht, met veel sfeer. Verder soms erg lachwekkend Ik vind dit persoonlijk, gewoon het beste programma op de Nederlandse televisie! . Andere programma's op de Nederlandse tv zijn vaak gewoon bagger! Er is al zo'n weinig en goede humor op de tv, dus daarom vind ik dit nogmaals een geweldig programma!

Dylan Blanker

• 210 berichten
  • 124 stemmen

Waar ik me echt boos om maakte, was het feit dat KOPSPIJKERS niet meer uitgezonden mocht worden door bepaalde veranderingen in de tv- wereld. Ik vond dat erg jammer. Gewoon gaar en kinderachtig van VARA!

...... maar KOPSPIJKERS, oftewel TOPKIJKERS is weer terug!! Maar dan op Talpa. Ik ben er dsondnaks erg blij om, want het is gewoon een erg vermakelijk programma!

Goed zo Jack!!!

Wouter

• 18495 berichten
  • 2887 stemmen

Is het (zoals kopspijkers) online te zien?

moviefreak#1

• 14106 berichten
  • 15497 stemmen

Wouter schreef:

Is het (zoals kopspijkers) online te zien?

Alle Talpa-programma's zijn on-line te zien.

Wouter

• 18495 berichten
  • 2887 stemmen

Ik kon topspijkers niet vinden.

Quido

• 14622 berichten
  • 5857 stemmen

Die is ook (nog) niet te zien volgens mij, heb net ook even gekeken.

moviefreak#1

• 14106 berichten
  • 15497 stemmen

Dan komt dat vast nog wel Eventjes geduld hebben

Dylan Blanker

• 210 berichten
  • 124 stemmen

Koppensnellers bedoelde ik

Spartaan1986

• 3539 berichten
  • 1904 stemmen

Koppensnellers gister op Talpa

Ik denk nou ja toch maar even kijken of het net zo leuk is als Kopspijkers en of de kijkcijfers terecht zo tegenvallen.

Werkelijk TENENKROMMEND SLECHT was het

Die hele formule wat Kopspijkers zo goed maakte is totaal verdwenen en aan het begin en aan het eind van het programma heb je een paar flauwe caberatiers aan tafel zitten die het nieuws op een zo flauw mogelijke manier brengen. Zelfs het cabaret op het eind is dus verdwenen

Ik heb Spijkerman gister een eerlijke kans gegeven door te kijken naar het programma maar die kans heeft ie nu gehad.

tukkerstein

• 2053 berichten
  • 2704 stemmen

Ik kijk ook nooit naar Koppensnellers. Kernworden van dit programma zijn saai en niet grappig. Met natuurlijk wat grappenmakers die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Werd eerst uitgezonden op zaterdagavond, nu op zondagavond, wat mij betreft kan dat maandagvond om 1 uur snacht worden.

IcU

• 6785 berichten
  • 3051 stemmen

Verschrikkelijk. Alleen maar politiek en stomme, flauwe grappen. Vroeger was het veel beter.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Geen leuk progamma, droge humor en die jack is ook al niet grappig. Spijkers slaan is ook dom

maxcomthrilla

• 15513 berichten
  • 2522 stemmen

Vroeger was Kopspijkers leuk en keken we voor het uitgaan altijd even naar Jack en zijn cabaret. Maar nu is het helemaal niks meer. De fragmenten zijn vaak het enige positieve.

Jack weg bij de Vara omdat hij bij Talpa meer zijn eigen gang kon gaan? No way, just for the money!

Ik kijk liever naar Koefnoen, geweldig! Vooral laatst die Amelie fotohokjes op de hak nemen scène!

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Koppensnellers gister op Talpa

Ik denk nou ja toch maar even kijken of het net zo leuk is als Kopspijkers en of de kijkcijfers terecht zo tegenvallen.

Werkelijk TENENKROMMEND SLECHT was het

Die hele formule wat Kopspijkers zo goed maakte is totaal verdwenen en aan het begin en aan het eind van het programma heb je een paar flauwe caberatiers aan tafel zitten die het nieuws op een zo flauw mogelijke manier brengen. Zelfs het cabaret op het eind is dus verdwenen

Ik heb Spijkerman gister een eerlijke kans gegeven door te kijken naar het programma maar die kans heeft ie nu gehad.

Bij deze wil ik graag even van de mogenlijkheid gebruik maken, om mij bij jouw mening aan te sluiten. Afgelopen zondag was voor mij ook de laatste keer dat ik naar Kopspijke.... eh... Kopsnell... eh ... ACH FOK IT! Kopspijkers heb gekeken!

Spartaan1986

• 3539 berichten
  • 1904 stemmen

PsychoBoyJack schreef:

(quote)

Bij deze wil ik graag even van de mogenlijkheid gebruik maken, om mij bij jouw mening aan te sluiten. Afgelopen zondag was voor mij ook de laatste keer dat ik naar Kopspijke.... eh... Kopsnell... eh ... ACH FOK IT! Kopspijkers heb gekeken!

Het enige wat leuk blijft is de opvallende momenten tijdens het spel.

Maar daar blijft het bij.

Zelfs qua gasten valt Jack in herhaling.

Jan van Halst en Humberto Tan zijn werkzaam bij Talpa en zijn beide vorig seizoen al eens te gast geweest.

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

jammer, die sketch over Natascha was pijnlijk slecht...

U-96

• 11870 berichten
  • 1651 stemmen

Is Spijkerman nog steeds bezig met rechtse politici en Balkenende afzeiken of heeft meneer eindelijk iets leuks gevonden?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.