• 155.512 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.455 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.192 stemmen

Ik zoek... de titel van een serie

zoeken in:

marcel minnis

• 4 berichten
  • 0 stemmen

niemand die die serie kent? jammer bedank voor de hulp en wellicht tot de volgende keer!

CortoM

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Bij Overig > Televisie > Band of Brothers:

Ik ben op zoek naar de naam van een serie die de vpro eind jaren 80, begin 90 heeft uitgezonden. Over een man wiens hersens na zijn dood actief bleven en in de toekomst gebruikt werden om daar beelden en herinneringen uit te bekijken. Dacht dat het een soort van plexiglas kubus was met allerlei kabels.

Okey ik zoek al echt zo lang naar een bepaalde serie maar echt niemand kent hem. Maar ik keek het dus op dvd en volgende mij waren het 2 superheld kinderen (zou er ook 1 kunnen zijn) maar in 1 aflevering toen was er een oma en die breide heel snel en groot en die probeerde de wereld te overheersen door te breien. Het klinkt zo dom maar ik weet gwn echt niet meer welke show het was ik hoop dat iemand het kent

ZAP!

• 4599 berichten
  • 3414 stemmen

Lisalisalosa schreef:

...maar in 1 aflevering toen was er een oma en die breide heel snel en groot en die probeerde de wereld te overheersen door te breien. Het klinkt zo dom maar ik weet gwn echt niet meer welke show het was ik hoop dat iemand het kent

Ik doe een gooi: Super Gran?

norrington

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hey allemaal!

Ik zoek íets, maar wat het precies is, daar kom ik niet ver mee. De rest van mijn 'ik zoek-' avonturen heb ik ondertussen állemaal gevonden op een na.

Het enige wat ik nog weet is dat we dit op de basisschool in een klas hebben gekeken, groep 4, 5 of 6 - en gezien de kwaliteit van de film óf serie/aflevering was het hoogstwaarschijnlijk uit de jaren 90, of nét begin 00 (Destijds dus gekeken op de goede oude 80's/90's tv van een band).

That said, het was een speelfilm, geen animatie. Waar het over ging, géen idee - ik geloof dat er tieners in speelden of kinderen. Er was misschien íets met een sportthema, of/en het was een beetje spannend.

Het enige beeld wat me echt is bijgebleven is een zwarte kat aan het einde van de film/aflevering, die ergens onder zat (een bed of bank oid) in het semi-donker, waar daarna op ingezoomd werd en de gele ogen hiervan even in beeld bleven staan.

Helaas kom ik verder gewoon niet, maar wie weet kan ik toevallig nét een lichtje laten branden bij iemand. Nooit geschoten...

zjarl

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Cast en crew > Ik zoek de naam van een serie:

De wereld zal vergaan over een x aantal maanden. De eerste scene speelt op een amerikaanse snelweg in, denk ik, Los Angeles. Een grote Ketting botsing. Waardoor? Iedereen op de wereld is 2 minuten bewusteloos en ziet voor zijn geestesoog beelden uit een x aantal maanden vooruit. Een voorproefje.

Hij werkt bij de politie en gaat t onderzoeken. Zijn vrouw werkt als arts in een ziekenhuis. De vrouw zag voor haar geestesoog het beeld van een man die dan haar partner is.

Ik zoek de naam van de serie. Hij liep maar 1 seizoen.

De man die bij de politie werktwerkt samen met een collega die tijdends de 2 minuten bewusteloosheid niks. Verondersteld wordt dat hij dan dood is.

Heino (moderator series)

• 1384 berichten
  • 2193 stemmen

zjarl Bedoel je misschien FlashForward?

zjarl

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Bingo Bedankt

Curry

• 273 berichten
  • 80 stemmen

In Overig > Televisie > 4 delige serie jaren 90 "waargebeurd":

Hallo, ik ben op zoek naar de titel van een (denk ik) waargebeurde verfilming die in de jaren 90 zeker 2 a 3 keer is uitgezonden, dacht bij de TROS. Werd als mini serie uitgezonden>

Het gaat over een middelbare leeftijd vrouw die doelbewust een relatie aangaat met een tienerjongen, die zo gemanipuleerd wordt dat hij haar man vermoord voor haar. De serie verhaalt vooral over de emoties van de moeder van de tienerzoon, die alles op alles zet om gerechtigheid te krijgen en een nep vriendschap met de vrouw aangaat om haar langzaam door de mand te laten vallen.

Rikioo_mm

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Bij Overig > Televisie > Beste commercial:

Ik ben op zoek naar een serie die ik een jaar of 15 geleden heb gezien.

Het ging over een jongen uit de ruimte, als ik me niet vergis. Jongeman van 19/20. Hij strandt op aarde, naakt, en moet dan het ‘normale’ leven op aarde beleven. Hij komt erachter allerlei krachten te hebben. Volgens mij had de titel een getal in de naam.

Kan iemand met helpen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.